Søg efter Masters i Kommunikation

Find mastergrad i Kommunikation her!

Kommunikation

Leder du efter en karriere, der er forbundet til opbygning af netværk og have mange kontakter? Måske du drømmer om at arbejde med medierne? Så en kandidatgrad inden for områder som kommunikation, medier og / eller Public Relations kan være den perfekte graden for dig.

En karriere i kommunikation giver dig mulighed for at udforske dynamikken mellem kunde og selskab, og du vil få et indgående kendskab til teori og praksis af strategi, markedsføring og forskning. En master i kommunikation / Medie omfatter programmer, der er forbundet med mange forskellige fagområder, herunder humaniora, samfundsvidenskab og medier, som alle samles i en anvendt videnskab. Med denne grad vil du opnå en bred forståelse af historien om kommunikation og medier, og hvordan der gælder for dig som kommunikations-ekspert. En uddannelse i Public Relations (PR) vil give dig en forståelse af, hvordan de skal håndtere kommunikationen mellem en organisation og dens offentligheder, opretholde et image i offentligheden for non-profit organisationer eller højprofilerede mennesker, såsom politikere og berømtheder.


På denne side kan flere programmer på området for Kommunikation / Media / Public Relations (PR) er anført. Tag et nærmere kig og tøv ikke med at klikke på programmet beskrivelser, der interesserer dig mest!

Læs mere

Master I Marketing Og Kommunikation

Université Internationale de Casablanca
på universitet Fuldtid 2 år August 2018 Marokko Casablanca

Denne uddannelse vil gøre det muligt for studerende at være en kilde til forslag på disse områder og sikre ham en vis grad af reel selvstændighed på de funktioner af typen produktchef eller marketingchef. [+]

Master Kommunikation - Master uddannelse Kommunikation . Denne uddannelse varer to år (M1 og M2) eller 4 semestre i alt. Det er for studerende, der ønsker at fremme deres viden i verden for Marketing og Kommunikation, forståelse markedstendenser fra forbrugernes forventninger, men også udvikle deres analytiske, kommunikation og interpersonelle færdigheder med henblik på at udføre beslutningsprocessen i en organisation. Denne uddannelse vil gøre det muligt for studerende at være en kilde til forslag på disse områder og sikre ham en vis grad af reel selvstændighed på de funktioner af typen produktchef eller marketingchef. Indlæggelser i M1 Adgang 1. år Master (M1) kræver et niveau af diplomuddannelse i ledelse og økonomi eller tilsvarende (bac 3) i de områder af ledelse eller andre lignende formationer, hvis relevans vil blive evalueret af lærerteam. BETINGELSER FOR ADGANG Udvælgelsen følger: Fil Undersøgelse Fransk test: skrive test Engelsk test: For UIC kandidater B1 CEFR niveau test For kandidater fra andre institutioner: B2 CEFR niveau test mundtlig samtale om almen viden og potentiale studerende til at lykkes i deres valgte Mester. MULIGHEDER Gennem forløbet af denne sektor program, rig på teoretisk, men også praktisk læring, vil vores vindere har mulighed for at øve handler høje ansvar som: Product Manager Kommunikationsmedarbejder Assistant Product Manager Projektleder i et kommunikationsbureau Community Manager Salgschef eller assistent Manager Key Account Brand Manager (Brand Manager) Konsulent i markedsføring og salgsstrategi [-]

Officiel Kandidatgrad I Politisk Og Institutionel Kommunikation (kandidatgrad I Marketing, Rådgivning Og Politisk Kommunikation - USC)

Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset
på universitet Fuldtid 1 år May 2018 Spanien Madrid

Dette program giver adgang til dobbelt grad af Master i politisk og institutionel kommunikation ved University Research Institute Ortega y Gasset (IUIOG) og Master i Marketing, Consulting og kommunikationspolitik på universitetet i Santiago de Compostela (USC). [+]

Dette program giver adgang til dobbelt grad af Master i politisk og institutionel kommunikation ved University Research Institute Ortega y Gasset (IUIOG) og Master i Marketing, Consulting og kommunikationspolitik på universitetet i Santiago de Compostela (USC). Lærere optjent i Master anerkendes automatisk, uden at skulle tage ekstra kurser for adgang til ph.d.-studier ved University of Santiago de Compostela og Murcia gennem programmet aftaler med disse universiteter. MÅL Den Master i politisk og institutionel kommunikation Det er den vigtigste reference for denne disciplin i Spanien, der er blevet behandlet i årene 2012, 2013 og 2014 det bedste Master of Communication, i henhold til den prestigefyldte rangordning af Masters udarbejdet årligt af avisen El Mundo. Hans træningsprogram reagerer på den stigende efterspørgsel efter kommunikation fagfolk i organisationer med en strategisk tilgang. Det tilbyder dem, der ønsker at specialisere sig i dette område de nødvendige redskaber, både teoretiske og især praktiske for udformningen og gennemførelsen af ​​effektive strategier og effektiv politik og institutionelle kommunikation. Generelle mål: Denne Master er et program, der har som hovedformål at udvikle den viden og de færdigheder, der er nødvendige for korrekt professionel ydeevne inden for marketing og politisk kommunikation altid på det statslige, administrative og / eller institutionelle rammer. Det er at producere kandidater med en bred forståelse af alle områder i tilknytning til politisk markedsføring, samtidig besidder kvalifikationer til at opfylde de mange opgaver, der behandler i selskaber beskæftiget med disse markedsområder. - Specifikke mål: 1. Udvikle en omfattende global markedsføring af politisk tænkning, politisk kommunikation... [-]

MA I Corporate Communications

EAE Business School
på universitet Fuldtid 1 år April 2018 Spanien Madrid

Full Time Master i Corporate Communications af EAE Business School er designet til at uddanne ledere på nye kommunikationsværktøjer .... [+]

Mestre i Corporate Communications

Kommunikation er en dynamisk proces: medierne samfund har ført til et tæt den måde organisationer kommunikere med alle sine interessenter, både internt og eksternt. The Web 2. 0, til gengæld, er blevet det nye sociale teknologier (virtuelle fællesskaber, blogs, podcasts, etc.), om spørgsmål af forholdet mellem forbrugere og virksomheder.

Full Time Master i Corporate Communications af EAE Business School er designet til at uddanne ledere i nye medier ledelsesværktøjer af kommunikation, så anvende dem i at nå deres mål.

Efter at have afsluttet kurset studerende vil være i stand til at:

 ... [-]


Master I Corporate Communication: Public Relations, Protokol Og Begivenheder I Barcelona

ESERP Business School
på universitet Deltid 1 år October 2017 Spanien Barcelona

Dannet dig at beskæftige sig med medierne og finde ud af, hvordan til at projicere en god corporate image og hvordan eksterne agenter påvirker alle beslutninger. [+]

studere Master i Corporate Communication: Public Relations, protokollen og Begivenheder i Barcelona vil give dig mulighed for at udvikle din kommunikation til at arbejde i business-færdigheder. Hvis du er en aktiv person, med folk færdigheder og er interesseret i kommunikation, være opmærksom! Du kan sidde på kommunikationsområdet for enhver virksomhed, fordi du har trænet til at håndtere medier og du vil mestre public relations i almindelighed, så selv overvinde intern og ekstern krise. Du vil også lære forskellige protokoller, såsom embedsmand, forretning og socialt, både til at organisere nogle begivenheder til at hjælpe andre i din virksomheds navn. Ikke kun det, men også erhverve de nødvendige foranstaltninger til at udarbejde budgetter, så du kan med held udføre disse begivenheder forestillinger. Selv, du mestrer non-verbal, essentielt i netværk, når kommunikationen til og fortolke budskaber. Du ved, hvis du ønsker at arbejde i en hvilken som helst inden for virksomhedernes kommunikation og public relations, studere Master i Corporate Communication: Public Relations, protokollen og Begivenheder i Barcelona Det er den bedste mulighed for at springe til den bedst uddannede arbejdsstyrke muligt. Har anerkendelsen af ​​den UVic-UCC, giver du at færdiggøre deres eget kollegium grad, og sponsoreret af Abertis Foundation. Hvad forventer du at informere? MÅL Høj organisatoriske evner, ledelse og management. Omstillingsevne og teknologisk innovation. Mulighed for at yde strategisk og operationel øverste ledelse i virksomheden planer. Kritisk analyse og evne til abstraktion. Hastighed i at identificere, analysere problemerne og løse dem. Åbne for den socio-økonomiske og kulturelle miljø mentalitet. Som en senior,... [-]

Mester I Marketing, Kommunikation Og Nye Medier

Bologna Business School
på universitet Fuldtid 12 måneder December 2017 Italien Bologna

Master i Marketing, Kommunikation og nye medier er en fuldtids-program undervist udelukkende på engelsk, som har til formål at forberede kandidater fra enhver disciplin til at styre de metoder og teknikker til både traditionelle og digitale medier i en industri i øjeblikket undergår en kontinuerlig revolution. Alumni af denne Master har en placering på 96% inden for 6 måneder. [+]

Master Kommunikation - Master uddannelse Kommunikation . Den Master i Marketing, kommunikation og nye medier er en fuldtids-program undervist udelukkende på engelsk, som har til formål at forberede kandidater fra enhver disciplin til at styre de metoder og teknikker til både traditionelle og digitale medier i en industri i øjeblikket undergår en kontinuerlig revolution. Alumni af denne Master har en placering på 96% inden for 6 måneder. Gennem udvidelsen af ​​mobile enheder hver dag, flere og flere mennesker over hele verden forbinde tværs sociale medier: Twitter har 320 millioner aktive månedlige brugere, Instagram 400 millioner, Google+ 540 millioner, YouTube 1 mia og Facebook 1,6 mia. Det, vi er vidner til, er mere end en teknologisk revolution, er det en dyb sociokulturel forandring. Virksomheder over hele verden er konstant at øge mængden de investerer i deres online reklame-kanaler til at forbedre deres forhold til forbrugerne og erhvervslivet. Sammen med vores partnere IAB (Interactive Advertising Bureau), Yoox Net-A-Porter Group, The Boston Consulting Group, Google, GroupM, IBM og WPP, denne kandidatgrad giver de studerende med de kvalifikationer og færdigheder til at starte en ledelsesmæssig eller konsulentvirksomhed karriere i inden for digital kommunikation. Denne internationale program, med studerende fra hele verden og en Faculty komponeret af professorer, ledere og iværksættere, finder sted inden den unikke atmosfære i en 16. århundrede villa på bakkerne omkring Bologna. Takket være projicere værker, firma projekter og master foredrag, studerende komme i kontakt med de centrale begreber i den digitale tidsalder: deltager, skabe og dele indhold. I slutningen af... [-]

Kandidatgrad I Kommunikation Og Politisk Marketing

CESCOMPOL - Centro de Estudios Superiores de Comunicación y Marketing Político
på universitet Fuldtid 1 år September 2017 Spanien Madrid

Dette program er rettet mod både nyuddannede eller kandidater inden for Statskundskab, marketing, journalistik, jura eller internationale forbindelser; og fagfolk med universitetsgrader og erfaring i den politiske verden, der ønsker at forbedre deres personlige færdigheder. [+]

MÅL: Studerende, der fuldføre dette program: De forbedrer deres egen faglige profil inden for politik. De vil erhverve strategier og kommunikation teknikker til at anvende dem til politiske kandidater. Arbejde som rådgivere valgkampagner eller regeringen kommunikation Bliv specialister i at fremme valgprocessen markedsføring høring som et værk i tjeneste hos den politiske klasse. Sigte på: Dette program er rettet mod både nyuddannede eller kandidater inden for Statskundskab, marketing, journalistik, jura eller internationale forbindelser; og fagfolk med universitetsgrader og erfaring i den politiske verden, der ønsker at forbedre deres personlige færdigheder. METODOLODÍA CESCOMPOL er et samarbejde center ved universitetet i Alcalá de Henares (UAH), en af ​​de ældste i Europa. Det faglige indhold af denne master er struktureret for flere generiske emner (såsom politisk kommunikation) til specifikke moduler (såsom ansøgning til regeringen, et politisk parti og en kandidat). Metoden er baseret på både teoretiske og praktiske dele, at konsolidere alle erhvervede viden og alt indhold er tilpasset både Spanien og Latinamerika. Fakultetet består af aktive fagfolk og eksperter i deres respektive moduler, med erfaring inden for den offentlige orden, regeringens planer, kommunikationsstrategier og kampagner. EVALUERING Indhentning endelige titel er underlagt overvinde alle de Master moduler og udvikling af specialet. KVALIFIKATIONSSYSTEM AT FÅ MBA fra University of Alcala de Henares og Master ved CESCOMPOL DAGSORDEN Politik, Medborgerskab og politisk adfærd Politiske scenarier og valgsystemer Grundlæggende principper for kommunikationspolitik Politisk Kommunikation Direktion: interinstitutionelle relationer og Public Affairs Kommunikation offline og online netværk: Social Media Management Politisk Marketing og Billede Management Personligt lederskab og... [-]

Officiel Mester I At Skabe Og Udvikle Digitale Projekter

FDModa - LCI Barcelona
på universitet Fuldtid 1 år September 2017 Spanien Barcelona

Hovedformålet med Master i skabelsen og udviklingen af ​​digitale projekter er at tilbyde videreuddannelse og specialiseret karakter, som vil forberede de studerende konkurrencedygtige at levere innovative løsninger og nye værdi udsagn til et marked, der ud fra et teknologisk synspunkt Det er eksponentielt aktiv og er blomstrende. [+]

Master Kommunikation - Master uddannelse Kommunikation . Master i Digital Creation og udviklingsprojekter Hovedformålet med Master i skabelsen og udviklingen af ​​digitale projekter er at tilbyde videreuddannelse og specialiseret karakter, som vil forberede de studerende konkurrencedygtige at levere innovative løsninger og nye værdi udsagn til et marked, der ud fra et teknologisk synspunkt Det er eksponentielt aktiv og er blomstrende. Den digitale designer er nu i centrum for forskellige familier og professionelle sektorer såsom audiovisuel kommunikation, de Grafisk design Graphic Arts Reklame Public Relations og interaktioner design sektorer og viser stigende synergier ofte omfattet inden for branchen kalder erfaringer og i stigende grad rettet mod digitale medier samt pege forskellige sektorundersøgelser og lokale og statslige rapporter. Modsætning til de fleste uddannelse tilbyder inden for digital design, differentierende faktor af denne Masters i Digital Creation og udvikling Project er at danne hvad der er kendt som Front End Designer (frontend eller Frontend Designer) i den professionelle verden . Front End består af alt, hvad der har at gøre med, hvad du ser og interagere i et digitalt projekt, det er den professionelle, der er i stand til at udtænke, planlægge og også udføre alle udviklingen nødvendige, før den endelige produktion så sikrer gennemførlighed, effektivitet og optimering af designet projekter. Ligeledes kan eleverne vælge at specialisere sig i to områder, en mere eksperimenterende og mere orienteret til en verden af ​​skabelsen, underholdning og kultur, for at opleve den smarte borger og smarte byer, og det andet mere fokuseret på strategi overtalelse, branded... [-]

Executive Master I Corporate Communication

IMF Business School
på universitet Deltid 17 uger Åben tilmelding Spanien Madrid

Denne Master er bygget på forståelsen af ​​nøglerne til at udvikle en strategi for innovative, effektive, omkostningseffektive og sigte på at maksimere kundens oplevelse kommunikation. de mest forstyrrende tendenser analyseres, strategier for større undersøgelse business indvirkning, og vil blive forklaret i detaljer alle de værktøjer, der giver os mulighed for at gennemføre en sofistikeret model i kommunikation ledelse, under hensyntagen sameksistensen af ​​verdens online og offline og med særlig vægt på indvirkningen på resultatopgørelsen for virksomheden. [+]

Denne Master er bygget på forståelsen af ​​nøglerne til at udvikle en strategi for innovative, effektive, omkostningseffektive og sigte på at maksimere kundens oplevelse kommunikation. de mest forstyrrende tendenser analyseres, strategier for større undersøgelse business indvirkning, og vil blive forklaret i detaljer alle de værktøjer, der giver os mulighed for at gennemføre en sofistikeret model i kommunikation ledelse, under hensyntagen sameksistensen af ​​verdens online og offline og med særlig vægt på indvirkningen på resultatopgørelsen for virksomheden. De bedste højttalere til at dække, gennem en overvejende praktisk tilgang, samlede kommunikation forretningsmodeller bliver hovedpersoner i den nye business paradigme. 60 ECTS, hvoraf 170 timer er ansigt organiseret i 12 moduler og en workshop, ledsaget af et udkast til meddelelse i et selskab. Særdeles praktisk og støttet af virkelige sager. Denne mester vil give studerende skabe de mest effektive virksomhedernes kommunikationsstrategier inden for organisationen og føre de nødvendige ressourcer til dets gennemførelse. MÅL Executive Master i Corporate Communication Hovedformålet med denne mester udøvende, er, at deltagerne kender udvikle strategier og handlingsplaner for funktionen af ​​marketing og kommunikation selskaber i forskellige størrelser og sektorer. Hertil kommer, med denne mester vil du få: Lær Marketing og Kommunikation B2B og B2C. Forstå komplementariteten af ​​online og offline verden. Ll forstå markedsforståelse og hos den nye forbruger. Analyser målinger og analyser til at forstå udførelsen af ​​marketing tiltag og kommunikation. Udvikle og planlægge forstyrrende, innovative og kreative strategier og hvordan man anvender dem til nye markeder. Metode og evaluering METODE mode: Beliggenhed: Campus IMF Madrid Varighed: 17... [-]

Mester Af Avancerede Studier I Interkulturel Kommunikation (mic)

USI Università della Svizzera italiana
på universitet Deltid 14 - 18 måneder September 2017 Schweiz Lugano

Deltid postgraduate program for fagfolk, der arbejder i forvaltningen operationelle eller strategiske situationer i en multikulturel kontekst og i forvaltningen multikulturelle menneskelige ressourcer. MIC blev grundlagt i 2004 og er det eneste akademiske program inden for interkulturel kommunikation af sin art i Europa, som giver dig mulighed for at forfølge din erhvervsmæssige aktivitet, mens du studerer. [+]

Berig din professionelle profil i den offentlige eller private sektor med interkulturelle kompetencer på højt niveau!

 

Ny udgave fra 2. oktober 2017

Master of Advanced Studies i Interkulturel Kommunikation (MIC) er en deltids-postgraduate program for fagfolk, der arbejder i forvaltningen operationelle eller strategiske situationer i en multikulturel kontekst og i forvaltningen multikulturelle menneskelige ressourcer.

 

MIC blev grundlagt i 2004 og er det eneste akademiske program inden for interkulturel kommunikation af sin art i Europa, som giver dig mulighed for at forfølge din erhvervsmæssige aktivitet, mens du studerer.... [-]


Master I Digital & Social Media Marketing

inesdi - Digital Business School
På universitet eller online Fuldtid Deltid 240 - 1500 timer February 2018 Spanien Madrid Barcelona Spanien Online + 3 mere

Vi indfører Master i Digital Marketing & Social Media. Ud over at have den officielle titel Inesdi Digital Business School, får du en universitetsuddannelse af universitetet Nebrija. [+]

Vi indfører Master i Digital Marketing & Social Media. Ud over at have den officielle titel Inesdi Digital Business School, får du en universitetsuddannelse af universitetet Nebrija. Internet, digitale platforme og informationsteknologier transformerer vores miljø. Virksomhederne har brug for professionelle profiler i overensstemmelse med de nye tendenser på markedet, og er derfor, vi er fremme denne University Master grad med University of Nebrija. Med det formål at uddanne fagfolk der kan give løsninger på digital transformation hvor vi er nedsænket begge selskaber, og samfundet generelt. Denne Master grad i Marketing uddannet Digital & Social Media bliver en om specialiseret uddannelse i den digitale økonomi anvendes på forskellige områder af erhvervsorganisationer. Studerende vil udvikle den viden og de mest hensigtsmæssige teknikker til design, implementering, ledelse, analyse og moderation af en 360 Digital Marketing PlanHerunder også Social Media Plan. Face, online og blended learning personlig vejledning i gennemførelsen af ​​Final Master Project karrierevejledning gennem en "karriereplan" individualiseret Udvikling af en "360 Marketing Plan" og "Plan of Social Media" Med i alt 37 klasser webinar (i online-mode) kandidatuddannelsen Indledende Modul: Principper og grundlæggende elementer i den digitale økonomi Modul 1: Plan Digital Marketing og Social Media I Modul 2: Sociale netværk Modul 3: Plan Digital Marketing og Social Media II Modul 4: Professionel ledelse: handlinger, kanaler og værktøjer 2.0 Modul 5: ORM - Online Reputation Marketing, måling og overvågning Modul 6: Content Management: oprettelse, administration og distribution af indhold Modul 7: Digital Marketing Plan og Social Media III Modul 8: opsamling og konvertering... [-]

Masters Medier Og Kommunikation Ledelse

Macromedia University of Applied Sciences
på universitet Fuldtid Deltid 3 - 4 semestre March 2018 Tyskland München Köln Hamburg Stuttgart Berlin Region + 5 mere

Studerende får den nødvendige viden og færdigheder, som vil sætte dem i stand til effektivt og professionelt arbejde med medieprodukter og medievirksomheder. [+]

Kandidatuddannelsen "Media Management og Kommunikation Ledelse"

University of Applied Sciences INDEN FOR MEDIER OG KOMMUNIKATION MACROMEDIA (MHMK)

 

"Media Management og Kommunikation Ledelse - det er alle sagt i titlen. Studerende får den nødvendige viden og færdigheder, som vil sætte dem i stand til effektivt og professionelt arbejde med medieprodukter og medievirksomheder. Behov konstant udvikling medieindustrien diktere pensum -. Viden tværfagligt medier tilgange, iværksætterevner, ansvar "

- Prof. Dr. Kastulus Kolo (Castulus Kolo) Kurator af programmet "Media Management og Kommunikation Ledelse" Inden for medierne er der en stor efterspørgsel efter ledere med strategisk tænkning. Det er derfor, for en vellykket forvaltning af enhver medievirksomhed og udvikling af enhver medieprodukt, skal du have en utrolig bred viden om tendenser i samfundet og veje dets udvikling, hvilket ville kombinere med kvalitet viden inden for virksomhedsledelse. Mennesker, der er i stand til at træffe beslutninger og en nøgtern vurdering af den aktuelle situation, er det meget populært. Kandidatuddannelsen "Media Management og Kommunikation Ledelse" henvender sig til kandidater med kvalifikationer i Business Administration, telekommunikation og beslægtede områder, såvel som unge fagfolk med erfaring i bureauer, public relations afdelinger, marketing og medievirksomheder, der gerne vil tage en høj teknisk eller ledelsesmæssig position. Kurset har en tværfaglig orientering af medier, udvikler entrepreneuriel tænkning. Alle kurser om strategisk og praktisk ledelse, baseret på et solidt videngrundlag for virksomhedsledelse og et indgående kendskab til metoder til praktisk anvendelse af eksisterende færdigheder. Studerende har mulighed for at få et glimt af processen med udviklingen i medierne miljøet i... [-]


Graduate I Marketing Og Mode Kommunikation

IED – Istituto Europeo di Design Sao Paulo
på universitet Fuldtid 300 timer September 2017 Brasilien Sao Paulo

Virkningen af ​​den lynhurtige kommunikation af sociale medier har forårsaget radikale ændringer i mode markedet og strategien af ​​mærker. At forholde sig til forbrugeren, sundhedspersonalet har brug for nye redskaber og færdigheder. [+]

HVORFOR? Virkningen af ​​den lynhurtige kommunikation af sociale medier har forårsaget radikale ændringer i mode markedet og strategien af ​​mærker. At forholde sig til forbrugeren, sundhedspersonalet har brug for nye redskaber og færdigheder. FOR HVEM? Fagfolk med en grad i Fashion, Kommunikation, Reklame, Journalistik, Marketing, designere og beslægtede områder, med interesse i at uddybe viden på området, og komme ind på markedet. HVORDAN? Eleverne udarbejder en strategisk marketing planlægning og kommunikation for et modebrand, under hensyntagen til et komplekst scenarie og objektive resultater. Igennem kurset vil tilslutninger blive tilbudt til markedet selskaber. MASTER PROFESSIONAL IED RIO Den professionelle Master IED Rio byder på en rute til at opbygge din faglige mål, enten inden for et selskab eller en virksomhed deres egen virksomhed. Med en metode med fokus på udvikling af projekter og mentorordninger aktiviteter, Master Professional kursus giver en forbindelse til virkeligheden på markedet, udvide den studerende fordelene ved IED netværk, kun internationalt netværk design uddannelse med anerkendte kurser i Brasilien og ydre. INTERNATIONAL MODUL + Udover 300h klasse med referencepunkter fagfolk på markedet, Professional Master kursus den studerende kan opfylde markedets udenfor Brasilien, gennem et valgfrit internationalt modul på 40 timer i en af ​​IED kontorer i Italien og Spanien. Ved afslutningen af ​​modulet modtager den studerende et certifikat for deltagelse hovedkvarter, hvor kurset blev afholdt. + Mentoring at nå dine mål PROFESSIONAL Ved slutningen af ​​kurset skal den studerende nyder 15h mentorordninger over to måneder. Gennem gruppe og individuelle aktiviteter, de modtager praktisk vejledning til at nå deres... [-]

Mester I Sociale Medier Branding & Strategi

laSalle Barcelona Postgraduate
på universitet Fuldtid September 2017 Spanien Barcelona

Master i Social Media Branding & Strategy er en af ​​de første programmer i Spanien og Europa rettet mod fagfolk og fremtidige fagfolk, forretningsfolk og iværksættere, der har brug for at administrere og oprette omdømmet for et mærke på internettet og sociale netværk professionelt. [+]

Master Kommunikation - Master uddannelse Kommunikation . At lære at håndtere brand omdømme i sociale medier, i online fællesskaber og internet er bydende nødvendigt for vellykkede erhvervsprojekter. Det er vist, at et varemærke ikke er placeret på internettet eller med et negativt image, direkte påvirker salg og dermed i virksomheden. Den Master i Social Media Branding & Strategy Det er en af ​​de første programmer i Spanien og Europa rettet mod fagfolk og fremtidige fagfolk, forretningsfolk og iværksættere, der har brug for at administrere og oprette omdømmet for et mærke på internettet og sociale netværk professionelt. Hvad forbereder du dig? At give de studerende viden og metode, der gør det muligt at formulere og planlægge en strategi mærkevarer online sociale medier. At være i stand til at skabe designe og implementere et online brand med relevant indhold til deres publikum. At lære at skrive og skabe indhold på sociale netværk med et klart fokus på forretningsmæssige resultater. Energize brand kommunikation gennem PR-kampagner (Social Media Management) og reklamer (Social Media Marketing) rettet til vores offentlige og især de online indflydelsesrige. Lær at spore og overvåge, hvad der siges om virksomheden og konkurrence at analysere information og foreslå strategier og aktioner. Online formular management projekter, ved hjælp af teknikker som AGILE i projektledelse og personlig og individuel coach. Til hvem det måtte vedrøre? Input profil: Fagfolk og fremtidige fagfolk i brand management, brand managers. Brand strategiske planlæggere, planlæggere, virksomhedernes ansvar og omdømme, markedsføring og brand management. Pressemedarbejdere. Fagfolk og iværksættere, der ønsker... [-]

Master I International Communication Management (micm) - På Fuld Tid

The Hague University of Applied Sciences
på universitet Fuldtid 12 måneder August 2018 Holland Den Haag

Den MICM tiltrækker studerende fra hele verden, der besidder et bredt spektrum af faglige interesser og erfaringer. Mange af vores elever, der allerede arbejder i [+]

Det MICM program tiltrækker studerende fra hele verden, der besidder et bredt spektrum af faglige interesser og erfaringer. Mange af vores elever allerede arbejder på områder som corporate communication og public relations, mens andre kommer til os fra beslægtede områder, herunder markedsføring, brand management, journalistik, tv, radio og sociale medier. Samtidig har vi også velkommen fagfolk fra forskellige områder, der søger en karriere forandring. Vi søger professionelle mænd og kvinder, der har hvad det tager at fuldføre MICM program og som vil bidrage til den rigdom af klasseværelset oplevelse. VORES FILOSOFI Vi mener, at professionelle kommunikationsfolk morgendagens skal være bedre rustet til at håndtere et bredt spektrum af problemstillinger og udfordringer end nogensinde før. Desuden er kommunikation fungerer i stigende grad som et af strategisk betydning for de fleste store organisationer. Vores mission er at bringe et praktisk fokus på relevante og banebrydende teori forbereder vores kandidater til ledelse ekspertise inden for kommunikation inden for deres valg. Vores oplevelse i klasseværelset Den MICM pensum revideres hvert år, således at kurserne afspejler tendenser på markedet, hvor vores studerende og dimittender vil arbejde. Kurserne udbydes på forskellige områder såsom Corporate Reputation, Media Relations, sociale medier, Intern Kommunikation og Brand Management. Ved afslutningen af ​​programmet, hver elev fungerer som konsulent for en klient organisation ved at udfylde en afhandling, der præsenterer en løsning på en real-verden problem. Ingen diskussion af MICM klasseværelset oplevelse ville være komplet uden en omtale af internationalisme deltagende studerende. Aktuelle studerende udgør hvert kontinent på kloden, og så bringe... [-]

Kandidat I International Kommunikation

Jönköping University
på universitet Fuldtid 1 - 2 år September 2017 Sverige Jönköping

International Communication er et program designet til studerende, der er interesseret i at arbejde i en international medier og kommunikation miljø. [+]

Master Kommunikation - Master uddannelse Kommunikation . International Communication er et program designet til studerende, der er interesseret i at arbejde i en international medier og kommunikation miljø. Denne Master 's program er designet til studerende, der ønsker at uddybe deres viden inden for Medier og Kommunikation, og som ønsker at arbejde i en international medier og kommunikation miljø. Programmet fokuserer på globale, interkulturel og bæredygtig kommunikation i forskellige sammenhænge, ​​fra journalistik til organisatorisk kommunikation. Kombinere teoretisk og praktisk arbejde, dette internationale program giver de studerende med betydelig teoretisk og metodisk viden. Efter eksamen, kan eleverne være interesseret i at arbejde for virksomheder med en global og / eller interkulturelle fokus eller strategi, for eksempel som kommunikationseksperter. International Communication tilbydes som en 1-årig (60 point) og en (120 point) program 2-årig. Det 2-årigt program giver de studerende mulighed for enten at studere i udlandet på en af ​​vores partner universiteter eller tage støtteberettigede internationale kurser tilbydes på JU. Degree 1 år, 60 point eller to år 120 point. Master of Social Science med en større i Medier og Kommunikation. Efter endt uddannelse Efter eksamen, kan eleverne være interesseret i at arbejde for virksomheder med en global og / eller interkulturelle fokus eller strategi, for eksempel som kommunikationseksperter. Kurser NB Foreløbig liste over kurser År 1 Semester 1 Global Media Cultures, 15 point Bæredygtig Kommunikation, 15 Credits Semester 2 Medier og Kommunikation Research Methods, 15 Credits Speciale i Medier og Kommunikation, 15 Credits År 2 (valgfrit) 3. semester Valgfag, 30 point... [-]