Søg efter Masters i Kommunikation

Find mastergrad i Kommunikation her!

Kommunikation

Leder du efter en karriere, der er forbundet til opbygning af netværk og have mange kontakter? Måske du drømmer om at arbejde med medierne? Så en kandidatgrad inden for områder som kommunikation, medier og / eller Public Relations kan være den perfekte graden for dig.

En karriere i kommunikation giver dig mulighed for at udforske dynamikken mellem kunde og selskab, og du vil få et indgående kendskab til teori og praksis af strategi, markedsføring og forskning. En master i kommunikation / Medie omfatter programmer, der er forbundet med mange forskellige fagområder, herunder humaniora, samfundsvidenskab og medier, som alle samles i en anvendt videnskab. Med denne grad vil du opnå en bred forståelse af historien om kommunikation og medier, og hvordan der gælder for dig som kommunikations-ekspert. En uddannelse i Public Relations (PR) vil give dig en forståelse af, hvordan de skal håndtere kommunikationen mellem en organisation og dens offentligheder, opretholde et image i offentligheden for non-profit organisationer eller højprofilerede mennesker, såsom politikere og berømtheder.


På denne side kan flere programmer på området for Kommunikation / Media / Public Relations (PR) er anført. Tag et nærmere kig og tøv ikke med at klikke på programmet beskrivelser, der interesserer dig mest!

Læs mere

Mester I Marketing, Kommunikation Og Nye Medier

Bologna Business School
på universitet Fuldtid 12 måneder November 2018 Italien Bologna

Master i Marketing, Kommunikation og nye medier er en fuldtids-program undervist udelukkende på engelsk, som har til formål at forberede kandidater fra enhver disciplin til at styre de metoder og teknikker til både traditionelle og digitale medier i en industri i øjeblikket undergår en kontinuerlig revolution. Alumni af denne Master har en placering på 96% inden for 6 måneder. [+]

Den Master i Marketing, kommunikation og nye medier er en fuldtids-program undervist udelukkende på engelsk, som har til formål at forberede kandidater fra enhver disciplin til at styre de metoder og teknikker til både traditionelle og digitale medier i en industri i øjeblikket undergår en kontinuerlig revolution. Alumni af denne Master har en placering på 96% inden for 6 måneder.

Gennem udvidelsen af ​​mobile enheder hver dag, flere og flere mennesker over hele verden forbinde tværs sociale medier: Twitter har 320 millioner aktive månedlige brugere, Instagram 400 millioner, Google+ 540 millioner, YouTube 1 mia og Facebook 1,6 mia. Det, vi er vidner til, er mere end en teknologisk revolution, er det en dyb sociokulturel forandring. Virksomheder over hele verden er konstant at øge mængden de investerer i deres online reklame-kanaler til at forbedre deres forhold til forbrugerne og erhvervslivet.... [-]


Master I Marketing Og Kommunikation

Rome Business School
På universitet eller online Fuldtid Deltid 1 år March 2018 Italien Rom + 1 mere

Deltag den mest internationale business school i Europa! Uddannelse af ekspertise, praktikophold, studerende fra 140 lande, karriere service, internationalt netværk og mange andre fordele for din faglige og personlige udvikling. Undervisning formler for ethvert krav. [+]

TIDLIG BIRD: 10% Rabat, hvis du indtaster før december den 11.!

Master i marketing og kommunikation på Rom Business School er et ideelt valg for den professionelle leder efter et verdensklasseret uddannelsesprogram i disse fag, for at starte eller konsolidere en vellykket karriere i et internationalt miljø. Kvaliteten af ​​undervisningen , de betalte internationale praktikophold, 2 studieture i Paris og Barcelona samt de tilbudte karriere- og netværkstjenester bidrager til at gøre dette program til den perfekte pasform til dem, der søger at udmærke sig på jobmarkedet og i global forretning. Startdato: hvert år i marts og oktober.

Mål modtagere

Kandidatuddannelsen er designet til alle dem, der søger deres første eksponering for verden af ​​markedsføring og kommunikation eller for alle dem, der allerede arbejder i dette miljø, men søger at udvide deres viden om deres eget område, alt inden for en struktureret miljø. Studerende interesseret i at deltage i denne kandidatuddannelse er typisk:... [-]


Mester Af Avancerede Studier I Interkulturel Kommunikation (mic)

USI Università della Svizzera italiana
på universitet Deltid 14 - 18 måneder September 2018 Schweiz Lugano

Deltid postgraduate program for fagfolk, der arbejder i forvaltningen operationelle eller strategiske situationer i en multikulturel kontekst og i forvaltningen multikulturelle menneskelige ressourcer. MIC blev grundlagt i 2004 og er det eneste akademiske program inden for interkulturel kommunikation af sin art i Europa, som giver dig mulighed for at forfølge din erhvervsmæssige aktivitet, mens du studerer. [+]

Berig din professionelle profil i den offentlige eller private sektor med interkulturelle kompetencer på højt niveau!

Ny udgave fra 2. oktober 2017

Master of Advanced Studies i Interkulturel Kommunikation (MIC) er en deltids-postgraduate program for fagfolk, der arbejder i forvaltningen operationelle eller strategiske situationer i en multikulturel kontekst og i forvaltningen multikulturelle menneskelige ressourcer.

MIC blev grundlagt i 2004 og er det eneste akademiske program inden for interkulturel kommunikation af sin art i Europa, som giver dig mulighed for at forfølge din erhvervsmæssige aktivitet, mens du studerer.

Som led i vores program vil du:

Opnå en højere forståelse af din egen kultur og andres kultur. Udvikle et laserfokus ved at analysere multikulturelle situationer; Få de nødvendige færdigheder til at formidle konflikter og skabe effektive løsninger Udfordre dig selv i interkulturelle strategiske sessioner i Asien, N. Afrika og Europa, Få en umiddelbar indvirkning på din organisation. ... [-]

Kandidatgrad I Kommunikation Og Politisk Marketing

CESCOMPOL - Centro de Estudios Superiores de Comunicación y Marketing Político
på universitet Fuldtid 1 år September 2018 Spanien Madrid

Dette program er rettet mod både nyuddannede eller kandidater inden for Statskundskab, marketing, journalistik, jura eller internationale forbindelser; og fagfolk med universitetsgrader og erfaring i den politiske verden, der ønsker at forbedre deres personlige færdigheder. [+]

MÅL:

Studerende, der fuldføre dette program:

De forbedrer deres egen faglige profil inden for politik. De vil erhverve strategier og kommunikation teknikker til at anvende dem til politiske kandidater. Arbejde som rådgivere valgkampagner eller regeringen kommunikation Bliv specialister i at fremme valgprocessen markedsføring høring som et værk i tjeneste hos den politiske klasse. Sigte på:

Dette program er rettet mod både nyuddannede eller kandidater inden for Statskundskab, marketing, journalistik, jura eller internationale forbindelser; og fagfolk med universitetsgrader og erfaring i den politiske verden, der ønsker at forbedre deres personlige færdigheder.... [-]


Master I Digital Markedsføring Og Kommunikation (Genève, Schweiz)

CREA Geneva | INSEEC GROUP
på universitet Fuldtid 17 måneder February 2018 Schweiz Genève

Master i Digital Marketing & Communication Program er baseret på faktiske tilfælde, der vil give dig værktøjer til at forstå og gribe muligheder i et område, der er i konstant forandring. Formålet med denne mester er at give hver deltager mulighed for at lære at styre et brand på internettet. [+]

Elsker at generere ideer og udføre dem

Master i Digital Marketing & Communication Program er baseret på faktiske tilfælde, der vil give dig værktøjer til at forstå og gribe muligheder i et område, der er i konstant forandring. Formålet med denne mester er at give hver deltager mulighed for at lære at styre et brand på internettet.

kursusprogram

Marketingstrategi og planlægning

Hovedmålsætningerne med dette modul er at udvikle en kritisk analyse af forretningsmålsætningerne for et brand i forbindelse med sine målkunder og at udvikle en omfattende forståelse af den digitale strategi, der er integreret og direkte funktionsdygtig.

Digital Marketing Channels... [-]


Mester I Kommunikation & Kulturel Forvaltning

Zeppelin University
på universitet Fuldtid 1 - 2 år August 2018 Tyskland Friedrichshafen

I samfund i dag, kendskab til forskellige kulturer og actionability inden for disse kulturer er mere eftertragtede end nogensinde. Ligeledes kravene til kommunikation praksis er steget dramatisk. Derfor kommunikationsevner og kulturel viden er centrale forudsætninger for det 21. århundrede. [+]

I samfund i dag, kendskab til forskellige kulturer og actionability inden for disse kulturer er mere eftertragtede end nogensinde. Ligeledes kravene til kommunikation praksis er steget dramatisk. Derfor kommunikationsevner og kulturel viden er centrale forudsætninger for det 21. århundrede.

Vores kandidatgrad inden for området "Kommunikation & Cultural Management"Opfylder disse udfordringer. Her kan de studerende vælge mellem to forskellige spor, hvilket betyder at de kan fokusere på enten "Kommunikation og medier" eller "Kultur Produktion". På den ene side, kandidater af dette kursus lære om og analysere de kulturelle grundlag for de nuværende samfund, og på den anden side de er aktiveret, gennem kommunikative praksis, til at spille en rolle i løsningen af ​​de aktuelle sociale spørgsmål.... [-]


Master I Brand Management Og Kommunikation (i Partnerskab Med Landor)

IED – Istituto Europeo di Design Milan
på universitet Fuldtid 1 år January 2018 Italien Milan

Master i Brand Management og Kommunikation danner fagfolk i stand til at skabe, udvikle og administrere en brand awareness gennem alle de værktøjer for marketing og kommunikation. [+]

I dag er Brand Manager er en nøgleperson i virksomheden, og bør være en kender af det mærke, en innovator forberedt og kompetent og en dygtig taktiker. Master i Brand Management og Kommunikation danner fagfolk i stand til at skabe, udvikle og administrere en brand awareness gennem alle de værktøjer for marketing og kommunikation. Eleverne lærer hemmelighederne af brand-strategi (materielle værdier til kvalitet og ydeevne og immaterielle værdier relateret til billedet, omdømme, synlighed og omdømme), for at sikre succes for et produkt, skabe forretning og udvikle erhvervslivet kapital. Master er organiseret i to udgaver, den første i november på italiensk, det andet i februar, på engelsk.... [-]


Kandidatuddannelse I Marketing, Service Og Kommunikation Ledelse

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
på universitet Fuldtid 18 måneder September 2018 Schweiz St.Gallen

Kandidatuddannelsen i Marketing, Service og Kommunikation Ledelse (MSC) består af en unik kombination af basale ledelsesmæssige discipliner og markederne og forretningsmodeller for relevante brancher. Med dette koncept, MSC overstiger klassiske forestillinger om markedsføring. [+]

Formål:

Kundeværdi - målet om bæredygtig virksomhedsledelse

I en globaliseret verden, kan bæredygtig virksomhedens værdi kun skabes gennem overbevisende produkter og tjenester til kunder, som er i fokus. Marketing i denne retning koncentrerer sig om at opnå den højest mulige kundefokus med de produkter og tjenester. Denne integrerende opfattelse, som transcenderer klassisk markedsføring, er, hvad Kandidatuddannelsen i Marketing, Service og Kommunikation Ledelse (MSC) er forpligtet til at: Programmet kombinerer alle management discipliner, der tager deres lejer fra kunder og forener dem med de markeder og forretningsmodeller aktuelle industrier.

Den kundeværdi tilgang: værdi for kunderne og værdien af ​​kunderne... [-]


Mester I Kommunikation (professionelle)

Bond University
på universitet Fuldtid 92 uger January 2018 Australien Robina

Master of Communication (Professional) giver eleverne mulighed for at fremme deres karriere i kommunikation ved at udstyre dem med en passende blanding af teori og praksis velegnet til industrien, der kulminerede med en professionel segment, som omfatter en professionel portefølje, feltprojekt og felt projektrapport. [+]

Det professionelle program følger den samme struktur som Master of Communication program med yderligere 20-ugers Professionel Portefølje komponent.

Professionel portefølje er en 45 kredit punkt emne til rådighed for kandidatuddannelser (professionelle) studerende på fakultetet for Samfund & Design. Dette emne er stærkt erfaringsmæssigt orienteret og opfordrer eleverne til at udvikle deres faglige færdigheder i virkelige situationer. Emnet vil sikre, at de studerende kombinerer selvanalyse og reflekterende læring færdigheder med professionelle metoder, således at udvide analytiske og strategiske tænkning kapaciteter. Det vil give praktisk erfaring for studerende til at udvikle deres færdigheder i et erhverv relevante for deres herres specialisering.... [-]


Professionelle Masters I Marketingstrategier & Kommunikation Digitalt Online

Instituto Internacional de Marketing - Digital Business School
På universitet eller online Deltid 14 måneder September 2018 Spanien Barcelona Madrid + 1 mere

I den professionelle Master i Digital kommunikation Strategier & Marketing Online får du omfattende uddannelse, så du med succes kan udøve rollen som direktør for digital kommunikation; foreslår de bedste handlingsplaner for din virksomhed og analysere resultaterne for at forbedre ydeevnen dagligt. [+]

Efterspørgslen efter kommunikations- specialister, der mestrer de digitale medier vokser eksponentielt.

Hvorfor Professional Master i Digital kommunikation Strategier & Marketing Online?

Digital Marketing er blevet et vigtigt redskab for udviklingen af ​​en virksomhed komponent. Sektoren kræver strategier stand til at generere originale og effektiv kommunikation for at sikre maksimal rentabilitet af en virksomhed højt kvalificerede fagfolk.

I den professionelle Master i Digital kommunikation Strategier & Marketing Online får du omfattende uddannelse, så du med succes kan udøve rollen som direktør for digital kommunikation; foreslår de bedste handlingsplaner for din virksomhed og analysere resultaterne for at forbedre ydeevnen dagligt.... [-]


Specialized Master ® Celsa Foretage (BAC + 6)

Celsa Paris-Sorbonne
på universitet Deltid 1 år January 2018 Frankrig Paris

Den Specialized Master ®CELSA FORPLIGTER er en bakke 6 + uddannelse på 1 år på deltid akkrediteret af konferencen des Grandes Ecoles (CGE). [+]

Specialiseret Master ® innovere, indlede, oprette projektet gennem kommunikation og medier

Den Specialized Master ®CELSA FORPLIGTER er en bakke 6 + uddannelse på 1 år på deltid akkrediteret af konferencen des Grandes Ecoles (CGE).

Det er beregnet til mennesker, der bærer skabelse projekter aktiviteter mere eller mindre vellykket, men meget innovativ, rettet mod udviklingen af ​​en ny virksomhed (entrepreneurship) eller en ny struktur i en eksisterende virksomhed (intrapreneurship).

MS Celsa virksomhed er en innovativ og original træning cyklus designet til både projektudviklere i organisationer skiftende som iværksættere, nystartede upers eller medarbejdere i omskoling.... [-]


Officiel Kandidatgrad I Marketing Med Speciale I Strategisk Kommunikation

euncet Business School
på universitet Fuldtid 1 år October 2018 Spanien Barcelona

En overordentlig konkurrencedygtig og skiftende globale miljø som betyder nye udfordringer for fremtidens ledere og ledere af departementerne markedsføring, kommunikation og kommercielle-sales. [+]

Varighed: 360 timer - 60 point Start dato: 2018/08/10 Slutdato: 18/07/2019 Akademisk År: fra 2018/09/01 til 15/09/2019 Åbningstider: tirsdag, onsdag og torsdag fra 18:00 til 21:45 h Undervisning Center: Euncet Business School - Terrassa Kvalifikation: Officiel kvalifikation ved UPC Direktør for Master: Dr. David López Co - Instruktør: Dr. Jessica Lingan. Akademisk oplysninger: a info.euncet.es

En overordentlig konkurrencedygtig og skiftende globale miljø som betyder nye udfordringer for fremtidens ledere og ledere af departementerne markedsføring, kommunikation og kommercielle-sales.

Ændringer som følge af brugen af ​​teknologi og successive ændringer i forbrugernes vaner har ført til en stigning i efterspørgslen efter arbejdspladser i forbindelse med markedsføring, kommerciel og kommunikationsområdet. Selv om det er rigtigt, at denne stigning speciale kræver i stigende grad skræddersyede profiler, ikke medmindre ledelsen markedsføring og salg i virksomheden skal være kendetegnet ved en integreret vision, der tager hensyn til, ud over en høj grad af viden om nye teknologier, en dyb forståelse af forbrugernes adfærd for at opnå langsigtede konkurrencemæssige fordele.... [-]


Master I Corporate Communication: Public Relations, Protokol Og Begivenheder I Barcelona

ESERP Business School
på universitet Deltid 1 år October 2018 Spanien Barcelona

Dannet dig at beskæftige sig med medierne og finde ud af, hvordan til at projicere en god corporate image og hvordan eksterne agenter påvirker alle beslutninger. [+]

studere Master i Corporate Communication: Public Relations, protokollen og Begivenheder i Barcelona vil give dig mulighed for at udvikle din kommunikation til at arbejde i business-færdigheder. Hvis du er en aktiv person, med folk færdigheder og er interesseret i kommunikation, være opmærksom!

Du kan sidde på kommunikationsområdet for enhver virksomhed, fordi du har trænet til at håndtere medier og du vil mestre public relations i almindelighed, så selv overvinde intern og ekstern krise.

Du vil også lære forskellige protokoller, såsom embedsmand, forretning og socialt, både til at organisere nogle begivenheder til at hjælpe andre i din virksomheds navn. Ikke kun det, men også erhverve de nødvendige foranstaltninger til at udarbejde budgetter, så du kan med held udføre disse begivenheder forestillinger. Selv, du mestrer non-verbal, essentielt i netværk, når kommunikationen til og fortolke budskaber.... [-]


Master I International Communication Management (micm) - På Fuld Tid

The Hague University of Applied Sciences
på universitet Fuldtid 12 måneder August 2018 Holland Den Haag

Den MICM tiltrækker studerende fra hele verden, der besidder et bredt spektrum af faglige interesser og erfaringer. Mange af vores elever, der allerede arbejder i [+]

Det MICM program tiltrækker studerende fra hele verden, der besidder et bredt spektrum af faglige interesser og erfaringer. Mange af vores elever allerede arbejder på områder som corporate communication og public relations, mens andre kommer til os fra beslægtede områder, herunder markedsføring, brand management, journalistik, tv, radio og sociale medier. Samtidig har vi også velkommen fagfolk fra forskellige områder, der søger en karriere forandring.

Vi søger professionelle mænd og kvinder, der har hvad det tager at fuldføre MICM program og som vil bidrage til den rigdom af klasseværelset oplevelse.

VORES FILOSOFI

Vi mener, at professionelle kommunikationsfolk morgendagens skal være bedre rustet til at håndtere et bredt spektrum af problemstillinger og udfordringer end nogensinde før. Desuden er kommunikation fungerer i stigende grad som et af strategisk betydning for de fleste store organisationer. Vores mission er at bringe et praktisk fokus på relevante og banebrydende teori forbereder vores kandidater til ledelse ekspertise inden for kommunikation inden for deres valg.... [-]


Master I Kommunikation Networks

Politehnica University Timisoara
på universitet Fuldtid 2 år September 2018 Rumænien Timisoara

Master i Kommunikationsnetværk er et toårigt studieprogram på engelsk, der giver den viden og færdigheder, der kræves for at forstå og håndtere de udfordringer, som designere af næste generations kommunikationsnet står overfor, samt at gennemføre anvendte projekter eller foretage forskning i dette område. [+]

Generel information Krav: Bacheloruddannelse (eller tilsvarende) Varighed: 2 år (4 semestre) Undervisningssprog: Engelsk Form af undersøgelser: Fuld tid Kommunikation Netværk

Master i Kommunikationsnetværk er et toårigt studieprogram på engelsk, der giver den viden og færdigheder, der kræves for at forstå og håndtere de udfordringer, som designere af næste generations kommunikationsnet står overfor, samt at gennemføre anvendte projekter eller foretage forskning i dette område.

Kurserne, laboratorierne og seminarerne behandler moderne teknologier og udfordringer inden for kommunikationsnet. Studerende erhverver kompetencer ved at analysere og integrere på en innovativ måde komplekse oplysninger om kommunikationsnet og tilknyttede felter, evner til at dele ideer, problemløsning og projektudvikling samt tværfaglig forskning.... [-]