MASTERSTUDIES.DK

Deltid Master - Landskabsarkitektur i Sydney

For at kunne opnå en Masters kvalifikation, bliver du nødt til at få en række af kreditter ved at passere de enkelte moduler. Mest undervises Masters vil have en række centrale moduler, som du skal tage og videregive med henblik på at opnå kvalifikation. Vurderingen af ​​forsknings Masters er næsten altid udelukkende af en enkelt afhandling modul eller projekt.

Som en tværfaglig praksis, landskabsarkitektur inkorporerer aspekter af botanik, gartneri, kunst, økologi, landskab design, site planlægning og relaterede videnskaber. Viden og færdigheder på disse områder udnyttes til håndværk både offentlige og private udendørs grønne områder.

Australien har den tredje største antal udenlandske studerende i verden trods et fællesskab af 23 millioner alene. Disse er stærke akademiske akkreditiver, men australske institutioner er lige så højt rangeret som de byer, hus dem rundt om fædreland.

Elleve universiteter udstrækning opererer i denne by. For eksempel er den populære University of Sydney, University of New South Wales og Macquarie University placeret her.

Deltid Master grad programmer i Landskabsarkitektur i Australien, Sydney. Information om master grad. Kontakt skolen direkte her!

1 Resultater i Landskabsarkitektur, Sydney Filter

Master of Landscape Architecture

University of Technology Sydney
på universitet Fuldtid Deltid 2 år January 2020 Australien Sydney + 1 mere

Master of Landscape Architecture giver eleverne mulighed for at samarbejde sammen med berømte praktikere fra prisbelønnede internationale designstudier og førende eksperter inden for bydesign. Studerende engagerer sig i en lang række projekter, der er baseret på de store spørgsmål, der står over for globale nutidige byer og landskaber: urban forening, klimaændringer, faldende ressourceforsyning (jord, mad og vand) og tab af biologisk mangfoldighed gennem økologisk fragmentering og ødelæggelse af levested . Ved hjælp af de mest relevante og up-to-date metoder og teknologier deltager eleverne i praksisbaserede studier for at udvikle deres komplekse problemløsningskompetencer for at imødegå landskabets afgørende rolle i fremtidens byer.