Søg efter Masters i Life Skills

Find mastergrad i Life Skills her!

En kandidatgrad hjælper eleverne med at bygge videre på deres færdigheder ved at udstyre dem med teknikker og yderligere viden. Programmerne varer typisk et til to år. Denne uddannelse kan gøre kandidater mere mangfoldige, tilpasselige og omsættelige i den professionelle verden.

Hvad er en Master i Life Skills? Denne grad giver en specialuddannelse til lærere, så de bedre kan tjene unge studerende. Den indeholder det grundlæggende i barndomsudvikling med træning i identifikation, diagnose og intervention af en elev, der har brug for hjælp. Programdeltagere kan få en yderligere forståelse udover deres egen læringsevne i klasseværelset. Studerende, der søger denne grad, kan specialisere sig i forskellige aspekter af livskvalifikationer for dem, der lider af fysiske eller psykiske handicap og kan lære at imødekomme forskellige mennesker.

En Master i Life Skills hjælper eleverne med at lære at lære børn at udvikle problemløsning, analytiske og kommunikationsfærdigheder. Dette kan omfatte, hvordan man laver en rutine, hvordan man effektivt kommunikerer eller hvordan man udøver tålmodighed, som alle kan anvendes på dagligdagen. Studerende lærer også at identificere udfordringer hos enkeltpersoner og udvikle strategier til at tackle dem.

Udgifterne til en kandidatgrad varierer. Det afhænger af undervisningsrenter og andre gebyrer hos den valgte institution. Fremtidsstudenter skal undersøge forskellige universiteter for at finde et program, der passer til deres behov.

Denne grad hjælper kandidater udvikle færdigheder til at hjælpe andre, der kæmper med det daglige liv. Det giver også nuværende lærere og andre pædagoger mulighed for at forbedre deres teknikker i deres nuværende arbejdsmiljø eller tage yderligere roller i specialundervisningen. En kandidat kan også blive en livsfærdighedstræner eller en professionel, der fokuserer på inkluderingsproblemer i nonprofit eller statslige organisationer.

En Master i Life Færdigheder tilbydes på gymnasier og universiteter over hele verden. Men for dem, der ønsker mere fleksibilitet og foretrækker at studere eksternt, er der også online muligheder. Søg efter dit program nedenfor og kontakt direkte adgangskontoret for den ønskede skole ved at udfylde hovedformularen.

Læs mere

Master i tidlig pleje

Instituto Superior De Estudios Psicológicos ISEP
på universitet October 2019 Spanien Barcelona Madrid

Mesteren i tidlig omhu. Forebyggelse, diagnosticering og behandling danner grundlag for de grundlæggende aspekter af børneudvikling, familiens betydning som en promotor og enabler for denne udvikling, i de typer af patologier og ændringer, der kan forekomme under denne proces og på måder at opdage, diagnosticere og gribe ind i hver sag. [+]

Steder: Barcelona - Madrid

Timer: Madrid SD / MXJ Barceona SD

Kvalifikation: Master i tidlig støtte udstedt af ISEP

cirka

Mesteren i tidlig omhu. Forebyggelse, diagnosticering og behandling danner grundlag for de grundlæggende aspekter af børneudvikling, familiens betydning som en promotor og enabler for denne udvikling, i de typer af patologier og ændringer, der kan forekomme under denne proces og på måder at opdage, diagnosticere og gribe ind i hver sag.

Programmet teprepara til at opdage tidlige potentielle risici ved mangler samt at udføre stimuleringsbehandlinger for børn under 6 år, der har udviklingsmæssige lidelser eller risikerer at lide, for at opnå maksimal fysisk, mental og sociale.... [-]


Mastergrad i tidlig barndom: perspektiver og linjer for intervention (MPIN)

Universidad de las Islas Baleares - UIB
på universitet Fuldtid 1 år September 2019 Spanien Palma

Formålet med Master er at yde avanceret uddannelse af en specialiseret og tværfaglig karakter, der kvalificerer professionelt til at gribe ind i programmer og tjenester for børn under seks år. [+]

Hvad er?

Formålet med Master er at yde avanceret uddannelse af en specialiseret og tværfaglig karakter, der kvalificerer professionelt til at gribe ind i programmer og tjenester for børn under seks år.

Sociale ændringer (multikulturalisme, nye familiestrukturer ...) og aktuelle videnskabelige fremskridt (neurovidenskab, tilknytningsteori, systemisk perspektiv ...) kræver nye udviklingsmetoder og interventioner i de første år af livet.

Interventionen i barndommen er nøglen til fremtidig udvikling, og det er nødvendigt at indarbejde forfremmelses- og støttetjenester, fremme forebyggelsesprogrammer og afsløre risikosituationer.

Tidlig barndoms teori og forskning har meget at bidrage til udviklingen af ​​fællesskabspolitikker og -praksis samt overvågning og evaluering af initiativer og uddannelse af personer med ansvar for tidlig barndomspleje.... [-]