Søg efter Masters i Uddannelse

Find mastergrad i Uddannelse her!

Uddannelse

Uddannelse er en af ​​de vigtigste emner for den moderne tidsalder. Og pædagogik er en undersøgelse af processen med undervisning og i uddannelsessystemet som et system.

Som enhver udviklet studie eller videnskab, holder pædagogik op med moderne viden og gælder hver ny bid af det at gøre kunsten at undervise bedre og mere effektiv. Nogle eksempler på dette kan være Creative Pædagogik, Pædagogisk Filosofi og psykologi, samt Kritisk pædagogik og Concept læring eller læringsteori. Alle disse eksempler viser pædagogik for, hvad denne undersøgelse er egentlig handler om - at skubbe processen med uddannelse til sin grænse for fuldkommenhed, således at de emner og metoder vi skal bruge på skoler og universiteter imødekomme det drastisk at udvikle og omskiftelig verden.

Deling af viden med andre, hvilket gør processen med at lære spændende og effektivt, arbejder på at forbedre det nuværende uddannelsessystemet - disse aktiviteter vil være din til at udføre, hvis du føler Pædagogik er dit sted at være. Klik på nedenstående links for at finde ud af mere om de forskellige master-og ph.d.-programmer, der tilbydes i pædagogik af universiteter rundt om i verden.

Læs mere

Kandidatuddannelse I Undervisningsadministration

Grand Canyon University
På universitet eller online Fuldtid Deltid September 2017 USA Phoenix Albuquerque Sun City South Phoenix Scottsdale + 4 mere

Grand Canyon Universitys uddannelsesuddannelse i uddannelsesadministration blev oprettet for dem, der er interesserede i at forfølge en hovedleder licens og arbejder i uddannelsesadministration i pre-K gennem 12-indstillingen. [+]

Master Uddannelse - Master uddannelse Uddannelse . Avanceret Program for Hovedlicens Udbudt af: College of Education Oversigt Tjen din mester i uddannelsesforvaltningen Grand Canyon Universitys uddannelsesuddannelse i uddannelsesadministration blev oprettet for dem, der er interesserede i at forfølge en hovedleder licens og arbejder i uddannelsesadministration i pre-K gennem 12-indstillingen. Udbydes gennem College of Education hjælper disse kandidater i uddannelsesadministration grad dig med at lære faglig og etisk praksis som set gennem linsen af ​​en kristen verdensbillede. I kandidatuddannelsen i uddannelsesforvaltningen online-program deltager du i en praktikplads sammen med praktiske og feltoplevelser. Disse muligheder giver dig praktisk anvendelse af programmets læringsmål og kompetencer. Det er gennem denne praktiske anvendelse, at du bliver velforberedt til at forfølge uddannelsesadministrationsstillinger efter eksamen. Interstate School Leaders Licensure Consortium (ISLLC) og Educational Leadership Constituent Council (ELCC) standarder danner grundlaget for dette regionalt akkrediterede og Arizona-godkendte studieprogram. For at ansøge om disse kandidater i uddannelsesforvaltningsuddannelsen, er du forpligtet til at fremlægge dokumentation om to års verificeret undervisningserfaring. degree Outcomes Lær færdighederne til at opretholde positive PK-12-skoler Kursusemner omfatter administrative og ledelsesbaserede fonde, skabelse og vedligeholdelse af positive skolekulturer, PK-12 juridiske spørgsmål, økonomi, læseplanlægning og faglig udvikling og empowerment af lærere. Praktikum og praktikophold giver praktisk anvendelse giver mulighed for at observere og påvirke lokale skoler og distrikter ved hjælp af ledende træk og teorier for at forbedre klasseværelserne og videre. Hvad vil du lære Få Praktisk Praktikoplevelse til at befæste dine færdigheder Kursus emner kan nævnes: Udvikling af mennesker til ledere Uddannelsesret Uddannelsesfinansiering Skabelse af skolekultur Styrkelse... [-]

Executive Master I Educational Sciences

Université Internationale de Casablanca
på universitet Deltid 1 år August 2018 Marokko Casablanca

Dette Executive Master tilbyder undervisning i pædagogik, der gør det muligt for deltagerne at være operationelt i de fleste handler om uddannelse og undervisning. [+]

En verden af ​​uddannelse har undergået væsentlige ændringer i de seneste årtier. Teknologiske fremskridt, diversificering af udbuddet og kvaliteten af ​​undervisningen er alle udfordringer akademiske ledere af uddannelsesinstitutioner. Således skal processer og pædagogisk praksis at tilpasse sig denne ændring, idet der tages hensyn til udviklingen i psykologi elever. Til dette formål programmet i uddannelsesvidenskab mål er at samle primær og nye tanker om nye tendenser inden for uddannelse og dens forbindelse til udvikling af nye metoder og pædagogiske strategier. Dette Executive Master tilbyder undervisning i pædagogik, der gør det muligt for deltagerne at være operationelt i de fleste handler om uddannelse og undervisning. Vinderne af Masters kan udvikle sig i flere uddannelsesmæssige strukturer: skoler, gymnasier, oplysningsforbund, uddannelsescentre ... Eksklusivt for UIC Innovativ undervisning elevcentreret Projekt-baseret læring Nationale og internationale højt niveau højttalere kombinerer domæneekspertise og uddannelseskvalitet Tving det internationale netværk af Laureate universiteter verden over modulært program og kurser, der udbydes i løbet af lørdag effektivisere sin fleksibilitet PROFIL PARTICIPANT Den Executive Master i Educational Sciences er rettet mod lærere, konsulenter eller ledere ledere i uddannelsesområdet, der ønsker at uddybe deres viden om pædagogisk videnskab til at besætte stillinger med ansvar. Programmet henvender sig især: Lærere i skoler og gymnasier, private eller offentlige, der ønsker at forbedre og opdatere deres uddannelse i inatégrant nye tendenser i uddannelse; Konsulenter og ledere, der har en første erfaring på området for uddannelse og som ønsker at uddybe deres viden inden for uddannelsesvidenskab. Den Executive Master sætte dem i stand til at opdage og... [-]

Master Teacher Training For Spansktalende Mandarin Chinese

Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset
på universitet Fuldtid 1 år May 2018 Spanien Madrid

For at imødekomme den stigende interesse og efterspørgsel i Spanien og hele Latinamerika ved kendskab til mandarin, klik Asien. [+]

Master Uddannelse - Master uddannelse Uddannelse . Udstedende institution: Universitario Ortega y Gasset Research Institute og klik Asien Præsentation og målsætninger For at imødekomme den stigende interesse og efterspørgsel i Spanien og hele Latinamerika ved kendskab til mandarin, klik Asien. Centrum af orientalske sprog og Ortega-Marañón Foundation fremmer realiseringen af ​​et uddannelses- og masteruddannelser for universitetsstuderende fra Kina eller sinohablantes af andre nationaliteter, der ønsker at specialisere sig i at undervise deres modersmål til spansk, spansk-talende USA og Latinamerika i almindelighed, hvor Kina har en voksende indflydelse stammer fra sine betydelige investeringer i regionen. I denne forstand, Master giver lærerne en teoretisk viden om mandarin og de anvendte metoder til undervisning i spansk-talende samfund. Program Development Kurset finder sted i september 2015 til juni 2016 6 måneder 3 måneder teoretiske og praktiske. Master undervises i byerne Madrid og Barcelona. Den teoretiske del undervises på University Research Institute Ortega y Gasset (tilknyttet Universidad Complutense de Madrid i midten) og klik Asien. Den praktiske del foregår i skoler i Barcelona og Madrid, som har nået en samarbejdsaftale. Denne praksis består i undervisning klasser for begyndere Mandarin kinesisk sprogundervisning i grundskolen og / eller sekundær og studerende på Universidad Complutense de Madrid. Disse håbefulde lærere, prøvetid, skal til enhver tid støtte og rådgivning af Click Asien, specialiseret i at undervise orientalske sprog baseret i Barcelona, ​​promotor for projektet center. Krav adminisión Besiddelse af en universitetsgrad og et niveau i engelsk IELTS 6,5 eller tilsvarende. For studerende, der ikke er af kinesisk nationalitet eller... [-]

Kandidatuddannelse I Global Ungdomsudvikling Og Ledelse

SIT Graduate Institute
på universitet Fuldtid September 2017 USA Brattleboro Washington DC

Tjen en mastergrad i uddannelse på bare et år. Du lærer de hårde færdigheder, du har brug for at designe og levere et innovativt ungdomsprogram i verdensklasse. Start om efteråret eller foråret - hvad som helst for din tidsplan - og kom tilbage i feltet efter blot 12 måneder. Ved afslutningen af ​​programmet vil du være klar til at gå ind i konkurrencedygtige job. [+]

En grad designet omkring dig

Tjen en mastergrad i uddannelse på bare et år. Du lærer de hårde færdigheder, du har brug for at designe og levere et innovativt ungdomsprogram i verdensklasse.

Start om efteråret eller foråret - hvad som helst for din tidsplan - og kom tilbage i feltet efter blot 12 måneder. Ved afslutningen af ​​programmet vil du være klar til at gå ind i konkurrencedygtige job.

Praktisk, erfaringsmæssig læring

En nøglekomponent i programmet er praktikummet. Denne to-tre-måneders praktikum afsluttes om sommeren efter færdiggørelsen af ​​kurser for studerende, der starter om efteråret eller sommeren mellem kursusundervisning for elever, der starter om foråret. Denne praktiske oplevelse giver dig en fordel i jobmarkedet.... [-]


Indlæg Grundskoleuddannelse - Professionel Mester I Uddannelse

Hibernia College
Undervisning både online og på universitetet April 2018 Irland Dublin

Hibernia College Indlæg Primary Education - Professionel Master of Education blev etableret for at fremme en bredere vifte af mennesker til at overveje undervisningen som et erhverv ved at tilbyde en mere fleksibel vej til at blive en fuldt kvalificeret indlæg folkeskolelærer. [+]

Master Uddannelse - Master uddannelse Uddannelse . Hibernia College Indlæg Folkeskoleloven - Professionel Master of Education blev etableret for at tilskynde til en bredere vifte af mennesker til at overveje undervisning som et erhverv ved at give en mere fleksibel vej til at blive en fuldt kvalificeret indlæg folkeskolelærer. På grund af strukturen af ​​programmet og de kriterier støtteberettigelse kan vi kun acceptere ansøgninger fra Irland. Blended online professionel mester i uddannelse Programmet, der blander online-indhold, virtuelle læringsmiljøer og ansigt-til-ansigt levering, er designet til at udvikle fagfolk og eksperter, der er positioneret til at være ledere inden for post-primær uddannelse. Programmet er ideelt for alle, der ikke har let adgang til en af ​​de traditionelle uddannelsesudbydere eller som ikke har tid til at tilbringe pendling til og fra foredrag dagligt. Online studie med Hibernia Hibernia College har en dokumenteret track record i at levere en dynamisk online undersøgelse oplevelse, der tilbyder eleverne maksimal støtte. Vores online model er en succes, fordi det er dedikeret til at hjælpe fagfolk opfylde deres nuværende arbejde udfordringer og ved hele tiden at bygge på samspillet mellem studerende og fakultetet. Vi giver dig en personlig faglig vejleder, som vil guide dig gennem programmet for at sikre din succes. Akkrediteret Indlæg Primære Masters Resultaterne program i en HETAC Level 9 award. Professionel Master of Education i Post Folkeskoleloven - Emner Den professionelle Master of Education i Post Folkeskoleloven er akkrediteret for de følgende 15 pædagogiske fag: gælisk, Engelsk, moderne sprog, historie, geografi, Samfundsfag, matematik, fysik, kemi,... [-]

University Of Dundee Master Of Education

Stafford
på universitet Fuldtid 18 måneder September 2017 Forenede Arabiske Emirater De Forenede Arabiske Emirater Online Saudi-Arabien Saudi Arabien Online Qatar Qatar Online Oman Oman Online Libanon Libanon Online Kuwait Kuwait Online Jordan Jordan Online Bahrain Bahrain Online + 14 mere

Master of Education program er afgørende for alle fagfolk, der arbejder i en uddannelsesmæssig indstilling og ønsker at forbedre deres faglige læring og forbedre karriere progression perspektiver. Studerende kan skræddersy den pædagogiske erfaring, der passer til deres individuelle erfaringer, behov og interesser. Programmet kan tilgås udelukkende på afstand via universitetet virtuelt læringsmiljø. [+]

Fordele Den Master of Education Programmet er vigtigt for alle fagfolk, der arbejder i en uddannelsesmæssig indstilling og ønsker at forbedre deres faglige læring og forbedre karriere progression perspektiver. Studerende kan skræddersy den pædagogiske erfaring, der passer til deres individuelle erfaringer, behov og interesser. Programmet kan tilgås udelukkende på afstand via universitetet virtuelt læringsmiljø. Programmet er akkrediteret af International Baccalaureate Organisation og ved med held at udfylde programmets deltagere kan tilmelde en IB Advanced Certificate i undervisning og læring Forskning, Certificate i Ledelse Praksis og Advanced Certificate i Ledelse Research giver mulighed for at forfølge en karriere i det offentlige, private eller internationale skoler i hele verden. Specialiseringer Inklusion og Learner Support Nursery / først Uddannelse Elev Pleje og support International Uddannelse Udvikling matematisk tankegang Titel Master of Education - MEd Ordregivende myndighed University of Dundee Tilstand Blended learning med værksteder VARIGHED 18 måneder (accelereret tilstand) Adgangskrav Master of Education er en suite af postgraduate moduler i faglig udvikling for lærere og fagfolk, der arbejder, har tidligere erfaringer med at arbejde, eller ønsker at arbejde i en uddannelsesmæssig indstilling. Der er både arbejdsplads baseret og ikke-arbejdsplads baserede ruter gennem programmet. Arbejdsplads baseret rute: Fagfolk, der i øjeblikket arbejder i en uddannelsesmæssig indstilling, og ønsker at forbedre deres faglige læring og forbedre karriere progression perspektiver. Skal have en bachelor-grad (enhver disciplin). Hvis din bachelor-grad ikke blev undervist på engelsk, den engelske sprogkrav er IELTS 6,5 (eller tilsvarende). Ikke-Arbejdsplads baseret roud: Fagfolk, der har tidligere erhvervserfaring (ikke nødvendigvis strøm) i en uddannelsesmæssig... [-]

Master Of Education

The University of Waikato
på universitet Fuldtid Deltid 12 - 18 måneder March 2018 New Zealand Hamilton Tauranga + 2 mere

Dette program er til uddannelsesmæssige praktikere, som er kandidater og ønsker at forbedre deres færdigheder, viden og karrieremuligheder i uddannelse. Udvikling af færdigheder i ledelse i pensum, pædagogik eller udviklingspolitik, fordelene omfatter avancement og udvikling af ekspertise i et specifikt område i pædagogisk praksis. [+]

Master Uddannelse - Master uddannelse Uddannelse . Master of Education Dette program er til uddannelsesmæssige praktikere, som er kandidater og ønsker at forbedre deres færdigheder, viden og karrieremuligheder i uddannelse. Udvikling af færdigheder i ledelse i pensum, pædagogik eller udviklingspolitik, fordelene omfatter avancement og udvikling af ekspertise i et specifikt område i pædagogisk praksis. Målret din studie mod dit område af faglig ekspertise. Studerende er forpligtet til at gennemføre 180 point af undervises papirer, et forskningsmetoder papir (30 point) og mindst 30 point for forskning. Komplet kursusaktiviteter i et tempo, der passer dig - deltid, mens du arbejder, eller på fuld tid over et kalenderår. Program højdepunkter Vores verdenskendte personale er aktive forskere, der er kendt internationalt som ledere i deres fagområder. Læs mere om vores medarbejdere. Vælg at fokusere din undersøgelse på et af følgende emner nedenfor som et program for undersøgelse eller tre specialiseringer (angivet nedenfor). Alternativt, oprette dit eget program for undersøgelse ved at kombinere papirer fra Te Kura Toi Tangata Faculty of Education, eller omfatte et papir fra et andet fakultet (med forbehold for Postgraduate ledere godkendelse). Programmer studier for MEd Arts Education Pædogogik Uddannelsesforskning Menneskelig udvikling Sprog og læsefærdigheder uddannelse Matematik undervisning Videnskab, teknologi og miljøundervisning Specialiseringer STEM Uddannelse Globale Studier i uddannelse Professionel læring Denne kvalifikation kan også undersøges ved University of Waikato Tauranga. Optagelse og indskrivning Optagelse kræver normalt en bachelorgrad med mindst en B gennemsnit og undervisning kvalifikation. Bemærk: Overførsler fra PGDips og Hons programmer på til 180-punkts mestre er muligt inden... [-]

International Kandidatuddannelse For Pædagogisk Ledelse Og Lederudvikling (elmd)

National Chung Cheng University
på universitet Fuldtid 2 år September 2017 Taiwan Chia Yi

Master Program i Educational Leadership og Management Development (ELMD) drives af Seminarium blev etableret i 2012 som den første hel-engelsk program i National Chung Cheng University (CCU), primært bidraget med det videnskabelige personale fra Graduate Institute of Education , Institut for voksen- og efteruddannelse og center for læreruddannelsen. [+]

historie Den Master Program i Educational Leadership og Management Development (ELMD) drives af Seminarium blev etableret i 2012 som den første hel-engelsk program i National Chung Cheng University (CCU), primært bidraget med det videnskabelige personale fra Graduate Institute of Education, Department of voksen- og efteruddannelse og Center for Teacher Uddannelse. I september 2013 det akademiske år 2013/14, begyndte 4 udenlandske studerende deres studie i ELMD som 1. generation. Praktisk, programmet har fuld støtte fra de sektorer i Seminarium og fra Kontoret for internationale anliggender, CCU. Ud over dette, har vi også harmoniske og venlige samarbejdsrelationer med fonden Taiwan International Samarbejde og Udvikling (Taiwan ICDF) og Elite Study i Taiwan Office, indskrive talentfulde studerende fra forskellige lande rundt omkring i verden; på samme tid, fremragende taiwanske studerende og kinesiske studerende, både fra fastlandet Kina og andre lande, er målrettet som potentielle akademiske perspektiver. OPGAVER At fremme High-Quality Pursuit af dyb viden og reagere entusiastisk til de overvældende globale tendenser dannede solidt grundlag for etablering af Programmet. I dag har vores budskab ikke været vigtigere. Vi er helliget helhjertet at opbygge en venlig netværk, hvor de studerende er tæt involveret i former for dyb koncentration på deres faglige interesser og undersøgelser, og på samme tid med stor nydelse i at leve på CCU, Taiwan. Nedsænket i avancerede færdigheder kurser og velorganiseret intellektuelle lektioner i form af pædagogisk ledelse og lederudvikling, er vores studerende forventes at være professionel, international, konkurrencedygtigOg, vigtigst, være forpligtet til en bæredygtig udvikling af deres erhverv, og til dette... [-]

Master in Business Research (MMBR)

Mannheim Business School
på universitet Fuldtid 24 måneder September 2017 Tyskland Mannheim

[+]

Master Uddannelse - Master uddannelse Uddannelse . Semester i udlandet Kvaliteten af ​​Essay Forrige metodisk viden tracks Regnskab Finansiere Informationssystemer Ledelse Marketing operationer Beskatning Akkrediteringer AACSB, AMBA, EQUIS Valgte placering Wirtschaftswoche: årligt rangeret blandt topstillinger Financial Times: * # 14 på verdensplan * # 2 Marketing * # 6 Økonomi * # 3 Finans studenterrepræsentanter . [-]

Master Of Education

Nipissing University
på universitet Fuldtid Deltid 2 - 4 år September 2017 Canada Ontario + 1 mere

Master of Education (MED) program er designet til at forberede pædagogiske ledere for læring miljøer som klasseværelser, skoler og andre uddannelsesinstitutioner. [+]

Master of Education Master of Education (MED) program er designet til at forberede pædagogiske ledere for læring miljøer som klasseværelser, skoler og andre uddannelsesinstitutioner. Programmet er ideelt til uddannelse, sundhedspleje og andre fagfolk. Uddannelsen udbydes på fuld tid og fleksibel fuld tid (Flex-tid) basis. Flex-tid option skal gøre det muligt arbejder fagfolk til at være engageret i fortsat ansættelse på områder relateret til de forskningsområder. De fleste kurser udbydes online, men de studerende kan også registrere i onsite kurser (overvejende nu tilbydes på de tre Nipissing universiteterne i North Bay, Bracebridge og Brantford). Den fuldtidsansatte MED-programmet er en to-årigt program. Studerende i Flex-tid mulighed kan udfylde inden for 3-4 år. Kurser i efteråret, er vinter eller forår / sommer vilkår planlagt i en af ​​tre måder: (i) online via Blackboard Lær (ii) onsite over en række Weeknight sessioner, eller, (iii) onsite over en række weekender. Adgangskrav Minimumskravene til overvejelse optagelse er en bachelor-grad med en B gennemsnit på de sidste ti fulde kurser (eller kurser 20 halv / semester) afsluttet. Dette er en begrænset indskrivning program. Entré er konkurrencedygtig. Der vil blive givet til bachelor mærker samt supplerende oplysninger, der kræves med ansøgningen. Alle ansøgere er forpligtet til at give mindst tre bogstaver i akademisk anbefaling fra professorer eller andre passende fagfolk, der kan tale til deres niveau af forberedelse og parathed til studier. Mindst en af ​​referencerne skal være fra en person er kvalificeret til at tage fat på akademiske evner og kompetence, til at foretage studier. Henvisning kan... [-]

Master of Higher Education Management and Development

ST AUGUSTINE UNIVERSITY OF TANZANIA
på universitet Fuldtid 2 år September 2017 Tanzania Mwanza

[+]

Master Uddannelse - Master uddannelse Uddannelse . indhold program Adgangskrav [-]

Kandidatgrad I Klinisk Psykologi Og Rådgivning

Universidade Autónoma de Lisboa
på universitet Fuldtid 4 semestre October 2017 Portugal Lisboa

Kandidatuddannelsen i Klinisk og rådgivning Psykologi (2. cyklus af undersøgelser), grundlæggende til professionel psykologi praksis tillader mestre uddybe teoretisk viden om forståelse af mennesket og deres problemer, samt udvikle specifikke færdigheder af psykologisk intervention i forskellige indsatsområder (f.eks. i klinisk praksis forholdet hjælp og rådgivning; i flere professionelle situationer, hvor relationelle færdigheder er afgørende, såsom teamledelse, ledelse af institutionelle eller professionelle relationer; i psykologisk vurdering; i psychodiagnosis). [+]

Den Master i klinisk psykologi og rådgivning (2. cyklus studier), essentielle for den professionelle praksis af psykologi, giver mestre uddybe teoretisk viden om forståelse af mennesket og deres problemer, samt udvikle specifikke færdigheder for psykologisk intervention i forskellige indsatsområder (f.eks. i klinisk praksis forholdet hjælp og rådgivning; i flere professionelle situationer, hvor relationelle færdigheder er afgørende, såsom teamledelse, ledelse af institutionelle eller professionelle relationer; i psykologisk vurdering; i psychodiagnosis). Ikke at forglemme den eksponering af de grundlæggende teoretiske begreber til sedimentering af viden om psykologiske videnskab er privilegeret erfaringsbaseret læring, der gør det muligt for en integreret oplevelse af, hvordan man udfører en psykologisk intervention. For eksempel i professionshøjskoler Rådgivning og familieterapi I og II, er det bruges professionelt psykodrama betragtes som en erfaringsbaseret læring værktøj; BB i Transdisciplinary Temaer i Psykologi, studerende deltager aktivt i tilrettelæggelsen af ​​konferencer og offentliggørelse. Den 2. år studium varer i to semestre (60 ECTS) og er beregnet til tilberedning og præsentation af en original afhandling og færdiggørelsen af ​​et pensum fase og forberedelse af den respektive rapport eller blandet løsning (tese, praktik og rapport trin). Studerende har mulighed for at udvikle akademisk uddannelse i forskellige institutioner og interven- sammenhænge, ​​især inden for den primære sundhedspleje i hospitalet indstilling, i uddannelses- og revalideringsinstitutioner, i hjem og centre til støtte for forskellige populationer og problemer . Kandidatuddannelsen i klinisk psykologi og rådgivning vil blive tildelt efter godkendelse i professionshøjskoler og afhandling (option Research) eller Training Report (Stage option) eller begge (blandet option). Specifikke af kurset:... [-]

Mestre Af Uddannelse I Kvantitative Metoder

Vanderbilt Peabody College
på universitet Fuldtid 2 år September 2017 USA Nashville

Føreren af ​​uddannelse (M.Ed.) i Kvantitative metoder (QM) er designet til at give de studerende med stærke kvantitative metoder uddannelse for anvendte indstillinger forskning. Studerende, for hvem det nye program vil have interesse og værdi, er dem, der ønsker at arbejde i skolesystemer, regeringen, industrien, dedikerede forskningsinstitutter, akademiske indstillinger og medicinsk skole forskning indstillinger. [+]

Master Uddannelse - Master uddannelse Uddannelse . Føreren af ​​uddannelse (M.Ed.) i Kvantitative metoder (QM) er designet til at give de studerende med stærke kvantitative metoder uddannelse for anvendte indstillinger forskning. Studerende, for hvem det nye program vil have interesse og værdi, er dem, der ønsker at arbejde i skolesystemer, regeringen, industrien, dedikerede forskningsinstitutter, akademiske indstillinger og medicinsk skole forskning indstillinger. Studerende i dette 32-timers program tage to krævede centrale kurser i kvantitative metoder, to nødvendige timers seminar aktivitet og otte ekstra kurser, hvoraf den ene kan være et indhold kursus (dvs. uden for QM området), og man kan være en QM kursus uden for Psykologi og menneskelig udvikling. Programmet kulminerer i en sommer-lang eller semester-lange praktik, hvor de studerende får den virkelige verden erfaring producerer data analyser for en offentlig eller privat organisation i Nashville eller det bredere samfund forskning. Studerende er uddannet i dette program vil blive placeret i sådanne praktikophold baseret på deres data analytiske færdigheder, uddannelse i forskningsdesign, statistiske software færdigheder, fremragende skrive / rapport og generel kommunikation evne, og deres evne til at udvikle og kritik forskningsdesign, måling planer, og prøveudtagningsordninger. Potentielle arbejdsgivere for sådanne studerende vil delvist overlapper med indstillingerne praktik for QM masterstuderende. En særlig stærk forskning indstilling i behov for sådanne medarbejdere er den medicinske skole forskning indstilling, hvoraf mange har dedikeret forskerhold at medarbejderdata analytisk, måling og design eksperter på fuld tid til at arbejde på finansierede biomedicinske forskningsprojekter. En anden sådan indstilling er det offentlige skolesystem, hvilket har øget behov... [-]

Master I Second Language Learning Og Undervisning

University of New York in Prague (UNYP)
på universitet Fuldtid September 2017 Tjekkiet Prag

Dette program er designet til både kandidater med undervisningserfaring og øve sproglærere og undervisere, der ønsker at opbygge en karriere i moderne sprog og engelsk som fremmedsprog. [+]

Master i Second Language Learning og undervisning Dette program er designet til både kandidater med undervisningserfaring og øve sproglærere og undervisere, der ønsker at opbygge en karriere i moderne sprog og engelsk som fremmedsprog. Det giver eleverne mulighed for at yde et effektivt bidrag til sprogundervisning i deres organisation gennem forskning, udvikling og anvendelse af nyerhvervede viden og forbedre karrieremuligheder i videregående uddannelse. Eleverne bliver introduceret til en bred vifte af forskning i anvendt sprog, især de forskningsaktiviteter og temaer, som påvirker sproget-læringsmiljø, herunder erhvervelse andet sprog og kommunikativ sprogundervisning. Studerende også udforske forskning i sprogindlæring i forhold til den praktiske læringsmiljø. De erhverver de færdigheder til at skrive og bruge computerstøttet sprogindlæring værktøjer og gennemføre et forskningsprojekt i sproglæring og sprogundervisning. De overordnede mål for programmet er: At analysere teori og forskning i anvendt sprog, især forskningsaktiviteter og teoretiske rammer, der har indvirkning på sprogindlæring og sprogundervisning og afprøvning At udforske grænsefladen mellem forskning i sprogindlæring og den praktiske læringsmiljø For at evaluere den rolle og fremtid af informationsteknologi med en ressource-baseret sprog-learning rammer At udvikle en bevidsthed om ikke-traditionelle (dvs. ikke-klasseværelse-baserede) metoder til sprogindlæring At give forskning færdigheder og viden om forskningsmetoder i at lære sprog for at sætte den studerende til at gennemføre deres eget projekt. Studerende er forpligtet til at studere følgende obligatoriske kurser: Vigtige spørgsmål i Second Sprogundervisning (30 point) Forskningsmetoder i Language Learning (30 point) (30 point) Anvendelse af informations- og kommunikationsteknologi (IKT) i Second Language Learning (30 point) (30 point) Andetsprog Acquisition (30... [-]

Master Of Education I Educational Leadership (MEd)

William Paterson University of New Jersey
på universitet Fuldtid 2 år September 2017 USA Wayne

Den MEd i pædagogisk ledelse program, der er designet til lærere, som ønsker at lederstillinger i skoler, værdier demokratisk samarbejde, mangfoldighed, egenkapital, teori, kritisk undersøgelse, refleksiv praksis, løbende forbedringer, studerende succes, og etisk praksis. Programmet skaber en balance mellem de konkurrerende spændinger for ledelse og lederskab. Kurser fokuserer på udvikling af kompetencer, der gør håbefulde skoleledere til ... [+]

Master Uddannelse - Master uddannelse Uddannelse . William Paterson University i New Jersey inviterer dig til at mødes med Amo- Augustus Kubeyinje, direktør for graduate optagelser og indskrivningstjenester under vores 2017 Afrika Rekruttering Tour. Lær om vores bachelor og kandidatuddannelse. Spørg om ledige stipendier. Abuja, Nigeria - Dato: 22. september 2017 Lagos, Nigeria - Dato: 26. september + 27 Accra, Ghana - Dato: 28. september + 30 Abidjan, Elfenbenskysten - Dato: 1. og 2. oktober Nairobi, Kenya - Dato: 3. og 4. oktober Kigali, Rwanda - Dato: 5. oktober Harare, Zimbabwe Dato: 6. oktober Johannesburg, Sydafrika - Dato: 8. og 9. oktober Master of Education in Educational Leadership (MEd) Den MEd i pædagogisk ledelse program, der er designet til lærere, som ønsker at lederstillinger i skoler, værdier demokratisk samarbejde, mangfoldighed, egenkapital, teori, kritisk undersøgelse, refleksiv praksis, løbende forbedringer, studerende succes, og etisk praksis. Programmet skaber en balance mellem de konkurrerende spændinger for ledelse og lederskab. Kurser fokuserer på udvikling af kompetencer, der gør håbefulde hovedforpligtede at forstå, hvordan man håndtere skoler med succes. Ved afslutningen af ​​deres studier, omfavne kandidater delt ledelse, mangfoldighed, egenkapital, reflekterende undersøgelse, og etiske værdier, der understøtter relationer i omsorg, pleje læringsmiljøer for alle studerende. De bringer også betydning, værdi, og fokus på deres skole samfund, der fører dem langt ud over det sædvanlige. Dette University graduate program forbereder graders kandidater til både bly og administrere skolerne med succes. Dette er en to-årig, 39-kredit program. Studieforløbet for MEd i pædagogisk ledelse inkorporerer: udvidede, weekend klasser, der... [-]