MASTERSTUDIES.DK

Deltid Master - Urban udvikling i Indien

En kandidatgrad giver dig mulighed for enten at fremme din forståelse af et bestemt spørgsmål eller tage ud i en helt anden måde ved hjælp af færdigheder, du har fået fra din tidligere bachelor-grad.

Et program i byudvikling forbereder eleverne til at analysere og planlægge byrum og bydele. Programmer kan fokusere på bymiljø og klimaændringer, byarealer regeringsførelse, urbane strategier og planlægning, og styring og finansiering bymæssig infrastruktur.

Indien, officielt Republikken Indien er et land i Sydasien. Det er den syvende største land efter område, det næstmest folkerige land med over 1.2 milliarder mennesker, og den mest folkerige demokrati i verden

Deltid Master grad programmer i Urban udvikling i Indien. Information om master grad. Kontakt skolen direkte her!

2 Resultater i Urban udvikling, Indien Filter

Master of Urban Housing

CEPT University
på universitet Fuldtid Deltid 2 år September 2019 Indien Ahmedabad + 1 mere

Master of Urban Housing sigter mod at levere anvendt viden om det lokale boligmarked, politiske beslutningstagning, planlægning, design og teknologi aspekter af byboliger og projektformulering og overvågning, design og teknologi aspekter af byboliger. Programmet vil give generisk viden relateret til byområder, viden relateret til boligdomæne og værktøjer og teknikker, der kræves for at analysere og anvende løsninger på byhusrelaterede problemer.

Master of Urban Infrastructure

CEPT University
på universitet Fuldtid Deltid 2 år September 2019 Indien Ahmedabad + 1 mere

Master of Urban Infrastructure (MUI) forbereder unge fagfolk til karriere i en eller flere af disse: (i) forbereder infrastrukturprojekter for byerne og deres regioner, (ii) forpligter eller rådgiver om styring af infrastrukturprojekter og faciliteter i byer og deres regioner , iii) udarbejde projekter og overvåge deres gennemførelse inden for byinfrastruktur i Indien samt andre udviklingslande og iv) gennemføre forskning om politikker og processer for udvikling af byinfrastruktur. Det udsætter også eleverne for miljømæssige, sociale, politiske, økonomiske og finansielle dimensioner af byinfrastrukturudvikling og etiske dimensioner for at arbejde som professionel.