Kandidat Programmer i Markedsføring i Japan for 2024
Filtre
Filtre
- Japan
- Markedsføring
Kandidat Programmer i Markedsføring i Japan for 2024
Ingen programmer opfylder dine søgekriterier. Juster venligst dine filtre.
Clear filtersKandidat Programmer i Markedsføring
En MBA i Marketing er en avanceret studieforløb, der typisk tages til at fremdrive en karriere inden for markedsføring og reklame. Afhængigt af læseplanen for uddannelsesinstitutionen, kan eleverne blive tilbudt sådanne kurser som markedsundersøgelser, erhvervs- og privatkunder kommunikation og sociale medier strategier for markedsføring.
Japan har en af de stærkt integrerede videregående uddannelsessystemer i Asien. Japans tilgang til videnskab og teknologi er meget populære og dermed deres uddannelsesniveau meget struktureret fra barndom til primær gennem sekundær til tertiære niveauer. Med 126 millioner mennesker, der bor i Japan har en kulturel rigt miljø. Større Tokyo-området er det største byområde i verden, med over 30 millioner indbyggere.
En kandidatuddannelse er en fokuseret grad, der kræver omkring to års classwork, forskning, og muligvis en afhandling papir for at tjene. Denne avancerede studium giver eleverne mulighed for yderligere at specialisere deres skolegang i et område, der interesserer dem.