Master of Arts i inkluderende undervisning
Cardinal Stritch University
Nøgleinformation
Campus placering
Milwaukee, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Blandet
Varighed
1 - 2 År
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* $ 665 pr kredit time
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Master of Arts (MA) i inkluderende undervisning program fører til certificering i regelmæssig uddannelse og krydser kategorisk specialundervisning.
Der er to spor i programmet:
Indledende Certificering Track
En kandidat-niveau program for kandidater uden forudgående undervisning licens, der ønsker at blive parat til at lære børn med en bred vifte af uddannelsesmæssige behov. Dette spor fører til certificering i både Regelmæssig Uddannelse og Cross Kategorisk specialundervisning på Mellemøsten Childhood-tidlige ungdom niveau.
En unik egenskab ved dette program er, at den studerende undervisning krav til både certificering områder kan udføres i et semester, hvilket resulterer i tidligere program færdiggørelse og program omkostningsbesparelser. Dette er den eneste post-studentereksamen program af sin slags, der tilbydes i staten Wisconsin.
Studerende kan også fortsætte på at tjene MA i inkluderende undervisning grad. Alle kreditter taget til certificering tæller kandidatuddannelsen.
Udvidet Certificering Track
En kandidat-niveau program til licens regelmæssige lærere, der ønsker at blive certificeret i specialundervisning. Dette spor fører til certificering i Cross Kategorisk specialundervisning på Mellemøsten Childhood-tidlige ungdom niveau.
Studerende kan også fortsætte på at tjene MA i inkluderende undervisning grad. Alle kreditter taget til certificering tæller kandidatuddannelsen.
Certificering / Grad krav
Krav til dobbelt certificering i Regelmæssig Uddannelse og Cross Kategorisk Specialundervisning Certificering undervisning specialundervisning højt rangerede undervisningsforløb undervisning specialundervisning midt skole undervisning high school specialundervisning to certificeringer Cardinal Stritch University Milwaukee, WI falde undervisning starte undervisning licens WI undervisning licens program.
For at være berettiget til Wisconsin lærer certificering, skal du møde alle disse program krav:
- Undervisning metoder kurser i Stritch s 54 kredit Master of Arts (MA) i inkluderende undervisning program
- Field praktikophold i alt 150 timer over tre semestre
- Et semester af studerendes undervisning, indgår i Stritch s 54 kredit MA i inkluderende undervisning program
- Wisconsin Department of Public Instruction General Uddannelse Krav
- (Bachelor niveau kurser fra tidligere institutioner kan anvendes til at opfylde disse krav):
- skriftlig kommunikation
- Mundtlig kommunikation
- matematik
- biologiske videnskab
- Fysisk videnskab
- Litteratur / humaniora
- General Psychology
- Fine Arts / humaniora
- Vestlige verden History
- Ikke-vestlige verden History
- Passing score på Praxis I: Pre-Professional Skills Test (PPST), eller passerer score på ACT, SAT, eller GRE test (før programmere optagelse)
- Passing score på Praxis II (før studerendes undervisning)
- Passing score på fundamentet af Reading Test (på grund forud for studerende undervisning)
Krævede kurser for dobbelt certificering i:
MC-EA Regular Education & MC-EA Cross-Kategorisk Specialuddannelse
- EMA 500 Elem / Mid Seminar
- EMA 511 ELEM / Mid Fundamentals of Instruction
- EMA 523 Elem / Mid Teorier om Literacy & Læring
- EMA 530 Elem / Mid Field Experience I
- EMA 550 Benchmark I: fundamentale kompetencer i Undervisning
- EMA 535 Elem / Mid Classroom Management
- EMA 539 Teknologier til Teach: En introduktion til Instructional Technology
- EMA 541 Elementary Middle indhold Metoder
- EMA 551 Avancerede Elem / Mid Metoder
- EMA 563 Avanceret Elem / Mid Literacy & Læring
- EMA 575 Avanceret Elem / Mid Classroom Management
- Ined 510 inkluderende undervisning MC-EA Field Experience II
- Ined 520 inkluderende undervisning MC-EA Field Experience III
- INED 534 Autisme / Relaterede kommunikationsbehov
- INED 536 Individuelle uddannelsesplaner
- MUE 525 Støtte enkelte studerende Needs
- MUE 545 Støtte Studerende i skolemiljøet
- MUE 555 Samarbejde med familier og lokalsamfund
- MUE 565 Formel og uformel Assessment
- Ined 580 inkluderende undervisning MC-EA Seminar II
- Ined 581 inkluderende undervisning MC-EA Benchmark II: Lærer Candidate Portefølje
- Ined 592 Student Undervisning inkluderende undervisning MC-EA
- EMA 604 Professional Development Seminar
Krav til Graduation med Kandidatuddannelse
At kvalificere sig til eksamen fra MA i inkluderende undervisning grad program, skal du også have:
- Tjente de 54 point, der kræves for certificering, sammen med syv til otte point, der er anført nedenfor, inden for syv på hinanden følgende akademiske år
- Et minimum samlet karaktergennemsnit på 3,0, uden individuel karakter under en B-
Krævede Kurser for Masters Degree
- CED 549 Teknologi-Based Research Statistik
- EDM 624 Research Methodology
- EDM 634 Action Research Application
Hvis du har gennemført certificeringen del af MAIE program, og du er klar til at færdiggøre din kandidatuddannelse, klik her for graden færdiggørelse og registreringsoplysninger.
Kurser
- CED 549 - teknologibaseret forskning og statistik
- EDM 624 - Action Research Methodology
- EDM 634 - Action Research Application
- EMA 500 - Early Childhood-Middle barndom og Mellemøsten Barndom-tidlige ungdom Seminar I
- EMA 511 - EF-MC og MC-EA Fundamentals af Instruktion og vurdering
- EMA 523 - Pre K-Primære Teorier om Literacy og læring
- EMA 530 - Early Childhood-Middle barndom og Mellemøsten Barndom-tidlige ungdom Field Experience I
- EMA 535 - EF-MC og MC-EA Classroom Management og kulturel mangfoldighed
- EMA 539 - Teknologier til Teach: Intro
- EMA 543 - Early Childhood-Middle barndom og Mellemøsten Barndom-tidlige ungdom Math Metoder
- EMA 544 - Early Childhood-Middle barndom og Mellemøsten Barndom-tidlige ungdom Science Metoder
- EMA 546 - Early Childhood-Middle barndom og Mellemøsten Barndom-tidlige ungdom Samfundsfag Metoder
- EMA 547 - Early Childhood-Middle barndom og Mellemøsten Barndom-tidlige ungdom Fine Art Metoder
- EMA 550 - Early Childhood-Middle barndom og Mellemøsten Barndom-tidlige ungdom Portefølje I
- EMA 551 - EF-MC og MC-EA avancerede metoder og vurdering
- EMA 563 - Upper Elementary / Middle Teorier om Literacy og læring
- EMA 575 - EF-MC og MC-EA Advanced Classroom Management
- EMA 580 - Early Childhood-Middle barndom og Mellemøsten Barndom-tidlige ungdom Seminar II
- EMA 581 - Early Childhood-Middle barndom og Mellemøsten Barndom-tidlige ungdom Portefølje II
- EMA 604 - Professionel udvikling Seminar
- Ined 510 - Inclusive Field Experience II
- Ined 520 - Inclusive Field Experience III
- INED 534 - Autisme og Kommunikation Disorders
- Ined 536 - Individuelle uddannelsesplaner
- Ined 592 - Student Undervisning Mellemøsten Barndom-tidlige ungdom
- MUE 525 - Støtte enkelte studerende Needs
- MUE 545 - Støtte Studerende i skolemiljøet
- MUE 555 - Samarbejde med familier og lokalsamfund
- MUE 565 - formel og uformel Assessment
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.