Master of Education i elementær og ungdomsuddannelser (pensum, vurdering og instruktion)
UMaineOnline (University of Maine)
Nøgleinformation
Campus placering
Orono, Maine, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning, På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
USD 13.794 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2023
* $ 418 / cr. i-state og $ 523 / cr. out-of-state
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Generelt Oversigt over M.Ed. Elementær og Secondary Education - Curriculum, Vurdering og instruktion Koncentration
Master of Education program i grundskole eller Secondary Education med en koncentration i Curriculum, er Vurdering og instruktion designet til elementære, midterste niveau, og gymnasielærere, der, samtidig med en karriere i undervisningen, søger at tage ansvar og lederroller i forbedre elevernes resultater med hensyn til statslige og føderale standarder ved at fokusere på de områder af pensum, vurdering og instruktion. Den M.Ed. Uddannelsen udbydes både på campus og som en online program. Et minimum af 33 kreditter er påkrævet.
Den Seminarium og Human Development er den største udbyder af bachelor og kandidat professionelle uddannelser og uddannelsespolitisk forskning i Maine. Akademiets kandidatuddannelser forberede lærere og andre specialister til at anvende forskningsbaseret viden, afprøvet erfaring og den nyeste teknologi til at løse de skiftende behov i skoler, gymnasier, børn og familier. Som hjemsted for Statewide, regionale og nationale forsknings- og professionel udviklingsprogrammer, er kollegiets arbejde informeret og nyskabende.
Graduate programmer er designet til at berige og udvide teori, praksis og lederskab. Kendetegnet for graduate arbejde på kollegiet er mentorordninger-arbejde tæt sammen med et fakultet rådgiver, hvis mål er at sikre, at programmer for studerende opfylder unikke behov. Små klasser, ledet af bredt anerkendt fakultet, skabe debat, undersøgelse og diskussion baseret på reelle erfaringer og aktuelle emner. Fleksibilitet er indbygget i de enkelte programmer for at tillade den største effekt i bestemte områder af behov. Denne samme forpligtelse til individuel vækst og undersøgelse er rodfæstet i opsøgende og fjernundervisning. Fakultetet medlemmer rejser rundt staten hvert år til at undervise graduate kurser og rådføre sig med kohorter af studerende, der bor for langt væk fra campus til en rimelig pendler, og tilbyder mange kurser bruger distance formater.
Program Krav
Det grundlæggende program for denne M.Ed. Programmet omfatter følgende kursus krav:
- EHD 520: Pædagogisk Evaluering
- EHD 521: Evaluering af undervisning
- EHD 533: Dynamics of studieordningen
- SAR 540: Introduktion til studerende ved Risk
- EHD 586: Seminar: Action Research i Prek-12 skoler
- EHD 587: Practicum: Action Research i Prek-12 skoler
- EAD 551: Dynamics of Change i skoler
- EDT 520: Metoder til undervisning med Computer Technology
- Tre Valgfag - Valgfag skal godkendes af deres rådgivere (kurser i teknologi, i specialundervisning og på faglige områder er stærkt anbefales).
Kursusbeskrivelser Master of Education (M.Ed.) i grundskole eller Secondary Education gives ved afslutningen af et planlagt program for undersøgelse, der omfatter mindst 33 semester timer. Disse semester timer kan omfatte op til 6 timers godkendt overførsel kurser fra en fuldt akkrediteret kollegium eller universitet, som ville være acceptabel på denne institution i en delvis opfyldelse af sine krav til en kandidatgrad, eller op til 12 timers godkendt overførsel kurser fra University af Maine. I stedet for en afhandling, denne M.Ed. Programmet forudsætter en handling forskningsprojekt, generelt i det sidste studieår. Formålet med dette krav er at muliggøre demonstration af læring, der har fundet sted på tværs af programmet som helhed. Alt arbejde for M.Ed. Uddannelsen skal være afsluttet inden seks år efter studentereksamen.
ANSØGNING INFORMATION
Ansøgere til M.Ed. forventes at have gennemført et præparat program, der fører til læreren certificering grad i grundskole eller ungdomsuddannelse. Ansøgere til optagelse, som opnåede en bachelor GPA på 3,0 eller derover (på en 4-trins-skalaen) er ikke forpligtet til at tage et indlæggelser test. Dem med en bachelor GPA under 3,0 forventes at tage Miller Analogier Test (eller GRE) og indsende deres MAT (eller GRE) scorer til Graduate School. Når du er klar til at anvende, skal du først gennemgå de påføringsvejledning. Derefter fuldføre din online ansøgning. For yderligere oplysninger om optagelse på dette program, kontakt venligst:
- Owen Maurais ([email protected]) eller
- Dr. John Maddaus ([email protected])
Hvad kan jeg gøre med en M.Ed. Elementær og Secondary Education - Curriculum, Vurdering og instruktion Koncentration?
Vores studerende få værdifulde færdigheder i ledelse og effektiv undervisning samt færdigheder i at udføre aktionsforskning på pædagogiske praksis.
Vores kandidater har ekspertise i de nye metoder til strategier og værktøjer til at evaluere den studerendes læreproces vurdering og forstærkning. Med denne viden og erfaring vil du have mulighed for at vurdere, ændre og foreslå alternative mål og strategier i at lære design, instruktion og vurdering.