Master of Management i international turisme management
Burapha University Faculty of Management and Tourism
Nøgleinformation
Campus placering
Pattaya City, Thailand
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
2 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Jun 2024
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Master of Management i International Tourism Management
En stor og succeshistorier altid starte fra stor hensigt og engagement. Kurset starter fra et initiativ fra Burapha University (Thailand) og Université Montpellier 2 (Frankrig) til at bygge bro af viden kløft mellem østlige og vestlige verden, især i turisme. Denne hensigt fører til udvikling af en dobbelt grad program på kandidatniveau grad niveauer i international turisme, kaldet Master of Management i international turisme Management (MM i ITM).
I 2011 er aftalt den internationale praktik systemet, seminar og konference og udviklet mellem disse parter - både turisme Worlds kan udforskes og lære af succes og fiasko, baseret på hånd-på erfaringer med akademiske og brancheeksperter.
En nylig aftale mellem Burapha University og Sekolah Tinggi Pariwisata Trisakti University (Indonesien) er blevet den tredje søjle af kurset, hvor Bali erfaringer vil blive overført til de studerende. Siden da har turismen teknologioverførsel været meget lettere mellem europæiske og asiatiske kontinenter, baseret på den førende turisme viden fra mest succesfulde turisme casestudier af Frankrig, Thailand og Indonesien.
Således, læring og forsker i international turisme Management er blevet meget lettere, men solid, konkret og praktisk.
ITM at a Glance
Placering af undersøgelsen: I Thailand, Frankrig og / eller Indonesien
Undervisningssprog: engelsk
Grad: Student kan vælge tre muligheder;
(1) Master of International Tourism Management
(Givet af Burapha University)
(2) Master of International Tourism Management og International Business Management (ydet af Burapha University og Université Montpellier 2)
(3) Master of International Tourism Management (ydet af både Burapha Universitet og SekolahTinggiPariwisataTrisakti University)
Varighed Undersøgelse: 2 år (både speciale og ikke-afhandling baseret)
Antal kredit: 42 Credits (120 European Credit Standard)
Kvaliteten af kurset: Følges Thailand og Frankrig Højere uddannelse kvalitetsstandard
Entré periode: JAN-SEP