Læs den officielle beskrivelse

INNOVATE
AT FØRE
MARKEDER

MÅL

  • Transmit og motivere begrebet innovation som en reel holdning og som en gyldig måde at nærme virkelighed.
  • Adressering innovationsprojekt, i betragtning af de variabler, der er født med identifikation muligheder og kundernes behov.
  • Førende innovationsprocesser inden for en organisation, virksomhed eller institution, politikker og design og evaluering af innovative løsninger for endelig at være i stand til at gennemføre dem i deres egne arbejdsmiljøer.
  • Mobilisering testamenter og ressourcer til at innovere i produkter og serviceydelser, processer, organisatoriske og adgangskontrol og markedsudvikling.
  • Diagnosticere tilstanden af ​​innovation i hvert selskab til at designe, implementere og udvikle en virksomhedskultur af innovation, påvirker alle områder af virksomheden genererer produkter, serviceydelser, processer og / eller innovative erfaringer.

modtagere

Executives med et minimum erfaring i 3 år i ledende stillinger, der søger at udvikle en innovationskultur i virksomhederne, de arbejder.

Undersøgelse plan

  • Afsluttet PRESENCIAL
  • ONLINE afsluttet
  • SLUT MASTER ARBEJDE (TFM) · E-learning

Certificering

University of California i Irvine - Udvidelse og ADEN International Business School, tildeles certifikat for specialisering i Strategic Management of Innovation (^) for at opfylde kravene i programmet i fællesskab.

Ved afslutningen og godkendelse afsluttet Master of Science i Business Innovation tildeles af Swiss Business School (Schweiz) 1 opnås.

(^) Certifikat af efteruddannelse, som ikke indebærer titel eller grad, der skal udstedes i USA.
(1) Titel udstedt i Schweiz. online-mode med valgfri handlinger support klasseværelset. Metode Master of Science i Business Innovation-programmet er designet til en semi-færdig omfattende flekstid.

ADEN har udviklet en interaktiv læring pædagogisk model kaldet MODEL TRANSFER Perikles, der muliggør overførsel af viden erhvervet til arbejdspladsen med en praktisk tilgang; udviklet et interaktivt virtuelt fællesskab med et klasseværelse supplement.

For at styrke fastholdelse og anvendelighed, en digital og bestyrelse, baseret på matematiske modeller, som tillader at opleve og spille situationer inden for erhvervslivet, hvor beslutningerne træffes, og deres indvirkning er kontrolleret på en intensiv brug af simulatorer sker legende miljø.

Den vigtigste motor for undervisning - læring er givet en sammenhæng, hvor den studerende er konstant udfordret, motiveret og ledsaget af en permanent interaktivitet med specialister med ansvar for hvert fag.

Deltagere at indtaste platformen, bør behandle følgende aktiviteter ugentlig:

  • Analyser aflæsningerne og adfærd forsknings- og udviklingsaktiviteter i tilknytning til dem.
  • Analyser og reagere multimedie materiale tilhørende spørgeskemaer.
  • Undersøgelse de foreslåede casestudier og foreslå løsninger.
  • Deltage i fora, giver udsigt med teoretisk og praktisk fundament.
  • Interaktion med bandmedlemmer, træffe beslutninger og gennemføre dem i simulatoren.
  • Deltage i at integrere videokonferencer og virtuelle workshops med specialister.

Lærer / elev og elev / elev interaktion er blevet rejst synkront, asynkront i ansigtet og i den virtuelle; dvs lærere og elever kan eller ikke kan matche de timer for indrejse til platformen og tilsvarende, interagere konstant mens løse alle forespørgsler. I lyset workshops det uddyber gennem business simulatorer, der fremmer samspillet mellem deltagerne i et konkurrencepræget og sjovt miljø. Desuden møder via videokonferencer i realtid i hele programperioden optimere forholdet mellem deltagerne.

I mellemtiden, evaluering Programmet består af multiple-choice test i online sager tilstand og integratorer registreret i virtuelle samfund.

Deltagerne vil udvikle de forskellige komponenter, der udgør en nyskabelse plan for det selskab, som de arbejder i hele klasser, som vil blive integreret i det sidste modul hvor der vil blive foretaget de nødvendige ændringer samt præsentationer og vurderinger.

Program undervist i:
Engelsk
Spansk

Se 5 flere kurser fra ADEN campus Republica Domincana »

This course is Undervisning både online og på universitetet
Start Date
Jan. 2020
Duration
Kontakt skolen
Fuldtid
Deadline
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
Jan. 2020
End Date
Ansøgningsfrist

Jan. 2020