Master i Agronomic Engineering

Generelt

Program beskrivelse

cirka

Vi uddanner uddannet personale til at udøve, med samlede garantier, det regulerede erhverv som landbrugsingeniør i et stadig mere komplekst og konkurrencedygtigt arbejdsmarked.

Hvis du er interesseret i at lære at

  • Brug planteproduktionssystemer og integrerede plantebeskyttelsessystemer.
  • Håndter vandressourcer: hydrologi, hydrodynamik, hydrometri, hydrauliske værker og installationer, kunstvanding og dræningssystemer.
  • Byg agroindustrielle bygninger, infrastruktur og landlige veje.
  • Bestil og administrer landbrugsområdet og landskabsintegration.
  • Kend systemerne knyttet til teknologi, ernæring og hygiejne i dyreproduktion.

Hvad vi tilbyder dig

  • Uddannelse på School of Agricultural Engineers med den største tradition i Castilla y León.
  • Nye faciliteter og moderne udstyr i laboratorier med den nyeste teknologi.
  • Ansatte hos professorer med omfattende akademisk erfaring og enestående undervisnings- og forskningsresultater med stor international anerkendelse.
  • Stor sammenhæng med erhvervslivet.
  • Dynamisk og aktivt studiemiljø med tilrettelæggelse af mange begivenheder.

Professionelle udflugter

  • Udarbejdelse og underskrivelse af landbrugs- og fødevareindustrisprojekter og planteproduktionssystemer.
  • Adgang til organer fra landbrugsingeniører i staten eller de autonome samfund.
  • Landbrugs- og landbrugsfødevare-bioteknologi.
  • Landbrugs- og landbrugsfødevareforskning.
  • Design, styring og drift af landbrugsprojekter og fødevareindustrier.

kompetencer

GRUNDLÆGGENDE KOMPETENCER

Besidde og forstå viden, der giver et grundlag eller mulighed for at være original i udviklingen og / eller anvendelsen af ideer, ofte i en forskningssammenhæng

At de studerende kan anvende deres viden og deres evne til at løse problemer på nye eller ukendte miljøer inden for bredere (eller tværfaglige) sammenhænge relateret til deres fagområde.

Studerende er i stand til at integrere viden og håndtere kompleksitet, og formulere domme på grundlag af oplysninger, der var ufuldstændige eller begrænset, inkluderer overvejelser om sociale og etiske ansvar i forbindelse med anvendelsen af ​​deres viden og domme.

At eleverne ved, hvordan de kommunikerer deres konklusioner og den viden og de ultimative grunde, der støtter dem til specialiserede og ikke-specialiserede målgrupper på en klar og utvetydig måde.

At eleverne har de læringsevner, der giver dem mulighed for at fortsætte med at studere på en måde, der i vid udstrækning er selvstyret eller autonom.

Senest opdateret Mar 2020

Om skolen

Existen al menos diez razones para escoger León como destino académico aunque estamos seguros de que tú encontrarás muchas más.

Existen al menos diez razones para escoger León como destino académico aunque estamos seguros de que tú encontrarás muchas más. Minimer
León , Ponferrada + 1 Mere Mindre