Master i Brand Design og Ledelse: Mad, Vin og Turisme

Generelt

Program beskrivelse

Dette kursus afholdes på engelsk.

Hvad betyder det at skabe og styre et brand i fødevareindustrien? Hvordan man markedsfører et vineselskab og arbejder på sin identitet? Hvordan integrerer man turismen i alt det?

Fra branding-teknikker til servicedesign er målet med Master-kurset i Brand Design og Management: mad, vin og turisme at hjælpe studerende og unge fagfolk med at udvikle deres færdigheder som fremtidige ledere af horeca-branchen og integrere madvin og turisme i livsstilstilbud.

Kurset, der afholdes i Firenze og Barcelona, ​​giver tværgående færdigheder inden for serviceteknologi anvendt til gæstfrihed og turisme med et specifikt fokus på mad i Barcelona og en vertikal udforskning af vinsektoren i Firenze.

Catalunya og Toscana byggede deres brandingstrategier på territorialitetsværdien som en nøgle til global særpræg. Takket være denne mester har eleverne mulighed for at eksperimentere med de forskellige branding- og projektledelsesmetoder, som to af de vigtigste turistmål i Europa med succes benytter.

Mål

Denne master er rettet mod studerende og unge fagfolk, der er villige til at udvikle en strategisk, kreativ og ledende tilgang til deres passion for mad, vin eller turisme.

Professionelle muligheder

Målet med denne mester er at gennemføre og styrke de færdigheder, der kræves for at tage strategiske roller i turisme, mad og vinbaserede mærker. Mesteren er også designet til at uddanne fagfolk i konstruktion og styring af formater / tjenester i gæstfrihed samt kommunikationseksperter i mad

Metodologi og struktur

Denne master blander konventionelle og opdaterede læringsmaterialer og metoder med en tværfaglig vision, der betyder interaktion med designemner, kunst, livsstil og mode for virkelig at skabe et andet og værdifuldt synspunkt.

Klasser kombineres med seminarer, konferencer og workshops af internationale og verdensberømte specialister. Besøg til lokale virkeligheder og deltagelse i branchens arrangementer er inkluderet i studieplanen for at vise eleverne de bedste praksis i institutioner, virksomheder og mærker relateret til turisme, mad og vin.

Firenze

Klasserne lærer, hvordan man håndterer de forskellige trin i brandoprettelsen, ud fra analysen af indholdet. Turisme, mad og vinindustrier er baseret på en relation mellem mærke, værter og gæster. Deltagerne får ekspertise inden for mærke og ledelse til en bred vifte af forskellige sammenhænge.

Barcelona

Studerende følger hele processen med et service design projekt ved hjælp af design metoder og anvende dem i opførelsen af ​​en kompleks mad design oplevelse som en branding strategi.

Klasser afholdes i de daglige timer i Firenze, mens i Barcelona studerende deltager aftenklasser.

Den tilgang, der holdes under hele Pathway er ekstremt praksis, og eleverne er udstyret med værktøjerne Adobe Suite og WGSN og Material Connexion, så de også kan udøve individuelt.

Senest opdateret Mar 2020

Om skolen

Florence boasts one of the world most important artistic and cultural heritage, but it is also a city with a long history in Italian design.

Florence boasts one of the world most important artistic and cultural heritage, but it is also a city with a long history in Italian design. Minimer