Master i Business Analytics og Big Data - MiBA
Saint Petersburg University
Nøgleinformation
Campus placering
Saint Petersburg, Rusland
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
2 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
RUB 533.600 / per year
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
- Uddannelsesniveau : Kandidatuddannelse
- Undervisningstype : Fuldtid
- Varighed: 2 år
- Undervisningssprog: engelsk
Fordele ved programmet
- Akademisk personale med undervisningserfaring i førende internationale handelshøjskoler, herunder gæsteforelæsere fra førsteklasses internationale handelshøjskoler og ekspertpraktiserende læger.
- Kandidatafhandlingen er et full-cycle big data forskningsprojekt. Det er en casestudie af en eksisterende privat eller statsejet virksomhed. Denne unikke kombination af teori og praktisk tværfagligt projektarbejde vil bringe fremtidige kandidater et bredt spektrum af kompetencer til at opfylde deres faglige mål.
- Programmet undervises på engelsk i et tværkulturelt miljø, der forbedrer kandidaternes beskæftigelsesegnethed på det internationale arbejdsmarked.
Læreplan
Hovedretter
- Statistisk data analyse i Python
- Maskinelæring
- Behandling af naturligt sprog og billeder
- Introduktion til sektoranalyse
- Markedsanalyser
- Projektledelse
- Moderne strategisk analyse
- Ledelsesøkonomi
- Design tænkning
- Videnshåndtering
- Enterprise arkitektur
- Digital forretning
- Data Mining og Visualisering
- Teknologi iværksætteri
- Markedsføring af innovative produkter
Galleri
Programresultat
Nøglekompetencer
Teoretisk og praktisk viden og færdigheder, der er tilstrækkelige til at udføre følgende opgaver:
- Fastlæggelse af retning og strategier for forretningsudvikling
- Risikoidentifikation og minimering
- Forbedring af virksomhedseffektivitet og optimering af forretningsprocesser
- Kundsegmentering og forbrugsanalyse
- Forøgelse af værdien af virksomhedens produkter for kunderne
- Udvikling af nye produkter og tjenester.
Karrieremuligheder
Praktisk træning og karrieremuligheder
Kandidater er godt placeret til at sikre positioner i forretningsanalyser og ledelse af tværfunktionelle teams. De kan anvende kvantitativ dataanalyse for at levere effektive løsninger på en række opgaver, for eksempel:
- Udvikling af forretningsstrategi;
- Identifikation og minimering af risici
- Forbedring af forretningseffektivitet og optimering af forretningsprocesser;
- Kundesegmentering og markedsanalyse;
- Forbedring af produktværdien for kunderne;
- Nyt produkt og serviceoprettelse