• Uddannelsesniveau: Masteruddannelse
  • Undervisningstype: Heltid
  • Varighed: 2 år
  • Undervisningssprog: Engelsk

Fordele ved programmet

  • Programmet sigter mod at udvikle grundlæggende viden i ledelse og up-to-date analytiske værktøjer, der bruges til at informere ledelsesmæssige beslutninger. Kandidater vil være udstyret med viden om store data analytics værktøjer og evne til at bruge dem til at løse ledelsesmæssige opgaver.
  • Akademisk personale med undervisningserfaring i førende internationale handelsskoler, herunder gæsteforelæsere fra førende internationale handelsskoler og erfarne praktikere fra førende datakrævende virksomheder.
  • Master afhandling er et fuld-cycle stort data forskningsprojekt. Det er en casestudie af et eksisterende privat eller statligt ejet selskab. Denne unikke kombination af teori og praktisk tværfagligt projektarbejde vil give fremtidige kandidater et bredt spektrum af kompetencer for at opfylde deres faglige mål.
  • Programmet undervises på engelsk i et tværkulturelt miljø, der forbedrer ansættelsesmulighederne for kandidater på det internationale arbejdsmarked.

Hovedretter

  • Statistisk data analyse i Python
  • Maskinelæring
  • Behandling af naturligt sprog og billeder
  • Introduktion til sektoranalyse
  • Markedsanalyser
  • Projektledelse
  • Moderne strategisk analyse
  • Ledelsesøkonomi
  • Design tænkning
  • Videnshåndtering
  • Enterprise arkitektur
  • Digital forretning
  • Data Mining og Visualisering
  • Teknologi iværksætteri
  • Markedsføring af innovative produkter

Nøglekompetencer

  • Udvikling af forretningsstrategi;
  • Identifikation og minimering af risici
  • Virksomhedseffektivitetsforøgelse og optimering af forretningsprocesser;
  • Kundesegmentering og markedsanalyse;
  • Vareforøgelse for kunderne;
  • Nyt produkt- og serviceoprettelse.

Karrieremuligheder

Kandidater er velplaceret til at sikre stillinger i forretningsanalyse og styring af tværfunktionelle hold. De kan anvende kvantitativ dataanalyse for at give effektive løsninger på en række opgaver, for eksempel:

  • Udvikling af en forretningsstrategi
  • Identifikation og minimering af risici
  • Forbedring af forretningseffektivitet og optimering af forretningsprocesser
  • Kundesegmentering og markedsanalyse
  • Forbedring af produktværdi for kunder
  • Nyt produkt og serviceoprettelse
Program undervist i:
Engelsk

Se 9 flere kurser fra Saint Petersburg University »

Senest opdateret April 6, 2019
Dette kursus er Campusbaseret
Start Date
Sep 2019
Duration
2 år
Fuldtid
Deadline
Kontakt skolen
Final deadline. For applicants for Russian Government scholarship.
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
Sep 2019
End Date
Juni 1, 2021
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Final deadline. For applicants for Russian Government scholarship.
Start Date
Sep 2019
End Date
Juni 1, 2021
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Final deadline. For applicants on fee-paying basis.

Sep 2019

Location
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Final deadline. For applicants for Russian Government scholarship.
End Date
Juni 1, 2021
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Final deadline. For applicants on fee-paying basis.
End Date
Juni 1, 2021