Master i Digital Marketing and Revenue Management

Generelt

Program beskrivelse

PROGRAMBESKRIVELSE

Master i Digital Marketing and Revenue Management for turist- og indkvarteringsfirmaer på School of Tourism and Hotel Management Sant Ignasi er en kandidatgrad fra Ramon Llull University.

Programmets hovedmål er at give dig den mest opdaterede træning for at lette strategisk beslutningstagning inden for digital markedsføring samt de mest avancerede teknikker og værktøjer, der styrer beslutninger om indtægtsstyring i forbindelse med prisfastsættelse og indtægtsstyring .

Denne master tilbyder dig specialiseret uddannelse, der giver dig mulighed for at optimere ressourcer og indkomst i en meget konkurrencedygtig sektor. Det inkluderer også et modul af institutionel, offentlig og interpersonel kommunikation, der supplerer uddannelsen, så du bliver en af lederne inden for digital transformation af den internationale turistindustri.

Programmet består af 4 moduler, der kan tages i række eller individuelt. I tilfælde af kun at studere et af modulerne opnås en universitetsekspert-grad i denne specialitet. Afslutningen af de 4 moduler vil føre til kandidatgraden gennem URL'en.

  • Modul 1: Digital markedsføring for turisme- og indkvarteringsfirmaer
  • Modul 2: Effektiv kommunikation for fagfolk
  • Modul 3: Indtægtsstyring for turisme- og indkvarteringsfirmaer
  • Modul 3: Samlet indtægtsstyring


INDHOLD

Master i Digital Marketing og Revenue Management for turisme og bolig selskaber HTSI sigter at træne dig som en ekspert, mastering de nyeste tendenser inden for områder, og habilitándote at håndtere de nyeste værktøjer til digital markedsføring og Revenue Management anvendt på turistbranchen og af indkvartering.

Når du har bestået programmet, vil du være i stand til:

  • Definer og udvikle mål, taktikker og strategier for digital markedsføring for at etablere passende politikker i tråd med turismeselskabets mål og strategier.
  • Identificer de vigtigste øjeblikke i kundeoplevelsen for at fange og opbygge kundeloyalitet gennem en digital strategi.
  • Master SEO og SEM teknikker samt deling af indhold i digitale medier og sociale netværk for at placere indhold på Internettet.
  • Segmenter markedet i henhold til distributionskanaler for at identificere forbrugernes profil.
  • Definer indtægtsstyringsstrategier, der er tilpasset organisationens mål.
  • Administrer og udfør indtægtsstyringstaktikker for at opnå de forventede resultater.
  • Segmentpriser i henhold til distributionskanaler og forbrugerprofil for at identificere tendenser og adfærd.
  • Oprettelse af mekanismer til kontrol af priser og varebeholdninger for at forbedre hotelorganisationens samlede ydelse.
  • Forudsig priser for at definere strategier, der forbedrer fordelene ved driftskontoen.
  • Evaluer lokale, globale og interkulturelle spørgsmål for at forstå og inkludere eksterne perspektiver under hensyntagen til kollektiv velvære og bæredygtig udvikling i styringen af projekter og virksomheder inden for turisme- og indkvarteringssektoren.

OPTAGELSE

Hvem kan få adgang til Master i Digital Marketing and Revenue Management?

1. Studerende med en universitetsgrad

  • Alle dem, der er i besiddelse af en officiel spansk universitetsgrad, eller en anden udstedt af en institution for videregående uddannelser, der tilhører en anden medlemsstat i det europæiske område for videregående uddannelser, der giver adgang til kandidatuddannelser.
  • Kandidater i uddannelsessystemer uden for det europæiske område for videregående uddannelser uden at skulle godkende deres grader. Før det vil blive bekræftet, at det udenlandske universitet, der har udstedt graden, godkender et uddannelsesniveau svarende til de tilsvarende officielle spanske grader, og at denne grad i deres land giver adgang til postgraduate uddannelse. Adgang via denne rute indebærer under ingen omstændigheder homologeringen af denne titel eller dens anerkendelse til andre formål end at tage masteren.

2. Studerende uden universitetsgrad

Studerende uden universitetsgrad, der opfylder følgende krav, kan tage studiet, og efter optagelseskommissionen vurderer og accepterer deres kandidatur gennem deres curriculum vitae:

  • Kandidater mindst 23 år
  • Adgang til universitetet enten gennem PAU eller gennemført en formel cyklus til højere grad
  • Minimum 3 års påviselig arbejdserfaring i ansvarsstillinger inden for turisme og hotel. Admission Commission forbeholder sig retten til at anmode om henvisninger til den nævnte arbejdserfaring og til at have et interview med kandidaten, hvis det skønnes nødvendigt.

TILMELDING

Hvilken proces skal følges for at formalisere registreringen af Master i Digital Marketing and Revenue Management?

Når kandidaten har modtaget den gunstige beslutning om sit kandidatur fra Admission Commission, skal han formalisere registreringen ved at præsentere følgende originale dokumentation til Det Akademiske Sekretariat ved Fakultet for Turisme og Hotel Management Sant Ignasi:

1. Spanske universitetsuddannede

  • Fotokopi af det gyldige ID eller pas på registreringen
  • Original og fotokopi af titlen eller titlen på universitetsstudierne
  • Officiel akademisk certificering (liste over emner taget med deres kvalifikation og deres antal point)
  • Direkte debiteringsdokument

2. Kandidater i uddannelsessystemer uden for det spanske universitetssystem

  • Et fotografi
  • Fotokopi af det gyldige pas på registreringstidspunktet
  • Original og fotokopi af titlen eller titlen på universitetsstudierne
  • Officiel akademisk certificering (liste over emner taget med deres kvalifikation og deres antal point)
  • Svervet oversættelse af graden og den akademiske rekord, i tilfælde af at originalen ikke er på spansk eller engelsk.
  • SET (europæisk supplement til graden) eller mangler et certifikat fra kandidatens oprindelsesuniversitet, der beviser, at hans universitetsstudier gør det muligt for ham at tage en kandidatgrad i sit hjemland.

3. Studerende uden universitetsgrad:

  • Fotokopi af det gyldige ID eller pas på registreringen
  • Fotokopi af afsluttet grad
  • Curriculum vitae med den påviselige og certificerede arbejdserfaring fra virksomheden, der specificerer nævnte arbejdserfaring.

På tilmeldingstidspunktet kræver det akademiske sekretariat ved Fakultet for turisme og hotelstyring Sant Ignasi, at den studerende skal fremlægge alle originaldokumenter for at gøre det relevante obligatorisk.

PRIS- OG BETALINGSMETODER

Standard: 7.560 EUR

  • Registrering (løn før 15 dage efter optagelse) = 2.900 EUR
  • Hvil (før masteren starter) = 4.660 EUR

Enkeltbetaling: EUR 6.804 (5% rabat)

  • Registrering (løn før 15 dage efter optagelse) = 2.900 EUR
  • I alt (før 12/01/2019) = 3.904 EUR

Månedlig betaling (2%): EUR 7.711,20

  • Registrering (løn før 15 dage efter optagelse) = 2.900 EUR
  • Månedlig = 801,87 EUR x 7 månedlige betalinger (fra februar til juli)
Senest opdateret December 2019

Om skolen

The School of Tourism and Hospitality Management Sant Ignasi (HTSI) is a university centre of Ramon Llull University and it is promoted by the Company of Jesus and the ESADE Foundation.

The School of Tourism and Hospitality Management Sant Ignasi (HTSI) is a university centre of Ramon Llull University and it is promoted by the Company of Jesus and the ESADE Foundation. Minimer