Master i Digital Marketing i Madrid
GBSB Global Business School
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Barcelona, Spanien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
9 - 12 Måneder
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
EUR 8.750
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
COVID-19-svar:
Udskyd ikke dine studieplaner. Start din uddannelsesrejse ved at tilmelde dig vores onlinecampus og kom til Barcelona eller Madrid i efteråret eller vinteren. Blended learning er tilgængelig til juli og oktober indtag.
Programbeskrivelse
Digitalt miljø er blevet plads til pre-salg, salg og kundeoplevelse for de fleste virksomheder i verden, og digital markedsføring er derfor blevet en væsentlig del af deres markedsføringsstrategi.
Master i Digital Marketing i Madrid-programmet ved GBSB Global Business School introducerer studerende til det dynamiske og komplekse felt inden for digital marketing og giver både teoretisk og praktisk viden om dets forskellige områder, der inkluderer digital marketingstrategi og marketingplanlægning, webstedsstyring, UX, content marketing , inbound marketing, e-mail marketing, search engine optimization (SEO), search engine marketing (SEM), lead generation, webinarer, sociale medier, e-handel, online omdømmestyring og affiliate marketing.
Master i Digital Marketing i Madrid studerende erhverver de færdigheder, der kræves i branchen inden for digital marketing til at styre et integreret system af forskellige platforme, kanaler, værktøjer og digitale marketingmodeller på tværs af forskellige geografiske markeder. Master i Digital Marketing i Madrid er designet til at forberede studerende på udfordringerne ved moderne digitaliseret og en globaliseret økonomi, der kræver fleksibilitet, tilslutningsmuligheder, multitasking-færdigheder, evne til at lære og tilpasse sig hurtigt og arbejde på tværs af flere elektroniske enheder med forskellige geografiske og demografiske markeder, interkulturelle kommunikationsevner og kulturel intelligens, analytiske færdigheder og høj ekspertise inden for big data-analyse, avancerede ledelses- og lederegenskaber, iværksætterånd og innovativ problemløsning.
Master i digital marketing og e-handel i Madrid vil forberede de studerende til at være effektive marketingfolk inden for dette meget spændende og hurtigt udviklende forretningsmiljø. Mens de studerer til Master i Digital Marketing og E-handel i Madrid, lærer de studerende digital markedsføring og e-handel koncepter og strategier, får en forståelse af teknologierne og anvender dem gennem casestudier og praktiske simuleringer. Studerende fremmer deres færdigheder gennem netværk med fagfolk i branchen, reelle digitale marketingprojekter og læring fra de højeste tekniske digitale applikationer, vi har tilgængelig på campus. Master i Digital Marketing i Madrid studerende lever gennem en virkelig transformerende oplevelse på både personligt og professionelt niveau og opdager verden af innovation og nye karrieremuligheder i et globalt digitalt marketingmiljø.
Nøgle Fakta
- Programmets varighed - 9 måneder
- Programmets sprog - Engelsk
- Indtag - oktober, januar, april / årligt
- Planlægning - Fuld tid, morgen
- Beliggenhed –Madrid (Spanien)
Program højdepunkter
- Ledelse i digital uddannelse i Spanien.
- Fakultet med Digital Marketing og E-Commerce Experience.
- Studerende fra 70 forskellige lande.
- Flere selskabsbesøg og praktisk viden.
- Læringsdygtig undervisningsmetode.
- Digitale marketingfolk er meget efterspurgte og er i stigende grad den mest lejede type marketing-professional.
Programmål
- Udvikle viden forbundet med digital marketing, som inkluderer en dyb forståelse af koncepter, værktøjer, platforme og analysemetoder relateret til et virksomheds markedsføringsområde.
- Lær hvordan man udvikler og optimerer digital marketingstrategi for en virksomhed for at reducere omkostningerne og forbedre effektiviteten af et virksomheds eller organisations marketingindsats.
- Giv det nyeste inden for teknologisk udvikling og innovative markedsføringsstrategier for at udvikle fagfolk med en konkurrencefordel på det globale jobmarked.
- Udvikle et globalt perspektiv for at skabe digitale løsninger og markedsføringsstrategier effektive og anvendelige i det digitale miljø.
- Støtte iværksætterindstillede innovative studerende, og lær dem, hvordan man anvender online-værktøjer, fejlfinding af fælles udfordringer og alt i alt lykkes på den digitale sfære.
- Forbedre ledelsesmæssige kompetencer gennem aktiviteter, der giver træning i teamwork, lederskab, kommunikation og kreativitet.
Studieplan
- Ledelsesmæssige kompetencer hos globale ledere.
- Digital markedsføring i forbindelse med Marketing Management.
- Digital Marketing Communications.
- Web- og mobilmarkedsføring.
- Digital lov og det juridiske miljø.
- E-Commerce Management.
- Digital strategi.
- Agile metodologier & designtænkning.
- Digital Marketing Plan.
Hvorfor GBSB Global ?
- Den eneste handelsskole i Spanien med en international akkreditering fra ASIC.
- Den første og eneste officielle Microsoft-skole i Spanien, der er akkrediteret af Microsoft som førende inden for digital uddannelse, giver eleverne den mest moderne læringsoplevelse fra dag ét.
- Officiel Microsoft Showcase School.
- Den eneste handelsskole i Barcelona og Madrid med status som ACCA Computer Based Examination Center.
- Medlem af Akkreditering Rådet for Business Skoler og Programmer (ACBSP), USA.
- Optaget som en af de bedste erhvervsskoler i Europa af MYBS (Mind Your Own Business School).
- Anerkendt som LEADER I GLOBAL UDDANNELSE AF Newsweek Magazine.
- Rangeret nr. 1 i Europa i vejledningen til bæredygtighedsskoler.
- OFFENTLIGT medlem af Det Europæiske Råd for Erhvervsuddannelse (ECBE).
- Gentagende vinder af International Business Ethics Case Competition, USA.
- Global Diversity | Studerende fra 70 lande og fakultet fra 20 lande.
- Fokus på innovation | Fra undervisningsmetoder, kursusplaner og workshopper til fuldt digitaliseret uddannelsesmiljø handler vi alt om innovation og udfordrende status quo.
- Muligheder for beskæftigelse og karriereudvikling | Praktisk viden og færdigheder, karriererådgivning og individuel coaching.
Karrieremuligheder
Master i digital marketing og e-handel i Madrid vil forberede de studerende til at udvikle en karriere i denne spændende og dynamiske branche.
AFFILIATE MARKETING
Affiliate marketing manager arbejder i et B2B-miljø og bygger, udvikler og forbedrer partnerrelationer med nuværende og potentielle tilknyttede virksomheder. Fagfolk i denne sektor opretholder igangværende kommunikationskampagner og promoveringer og udfører regelmæssig præstationsanalyse, rapportering og overvågning af nye muligheder.
INBOUND MARKETING
Indgående marketingledere bygger og administrerer rig redaktionel kalender, der tiltrækker en virksomheds målgruppe. Denne position er involveret i en organisk leadgenerering ved at producere informativt indhold af høj kvalitet understøttet af e-mail-marketing og sociale mediekanaler.
INDHOLD
Indholdsadministratorer i samarbejde med grafiske designere, produktmarkedsføringsledere og video- og fotoindholdsspecialister udvikler online og offline indhold til hjemmeside, blog, sociale mediekanaler, e-bøger, guider og casestudier, nyttige skabeloner og andet stykke indhold på linje med målgruppens interesser for at tiltrække kundeemner, øge mærkebevidstheden og forbedre en virksomheds SEO-præstation.
E-mail-markedsføring
Professionelle e-mailmarkedsføringer administrerer en virksomheds e-mail-kampagner og dets brandingindsats via e-mail. Disse ledere udfører A / B- og MVT-test, performanceanalyse, databasesegmentering, remarketing udløser e-mail-marketingkampagner i hele kundens livscyklus for at maksimere konverteringsfrekvenser og salgsresultater.
SØGNING AF MARKEDSFORORDNING (SEM)
SEM-ledere er fokuseret på at maksimere ROI i betalte søgekampagner. De udfører test, overvåger, indsamler og analyserer data og udfører løbende rapportering. Disse specialister administrerer kampagneudgifter, kontrollerer SEM-budgettet og estimerer og planlægger SEM-udgifter for fremtidige perioder.
DIGITAL STRATEGI
Digital marketing strateger sigter mod at nå specifikke målinger og mål, der er fastsat af mærket for sine produkter eller tjenester. Professionelle inden for denne sektor skal være meget avancerede i SEM / SEO strategi, sociale medier og en forståelse for, hvordan man forbinder mærket digitalt med de rigtige forbrugere.
SOCIAL MEDIA-MANAGER
Sociale medier ledere opretholde en virksomheds sociale medier kanaler for at skabe brand awareness og et positivt online omdømme. Professionelle i sociale medier engagerer også online-fællesskabet, håndterer kundeserviceforespørgsler og administrerer generelt alt indhold og interaktion i onlinemediefællesskaber. Deres bestræbelser er lavet for at generere indgående trafik til webstederne for i sidste ende at indsamle kundeemner, som senere kan omdannes til salg.
E-commerce
E-Commerce-ledere forvalter online-indkøbswebstedet for et firma. De er ansvarlige for at skabe en digital brandidentitet, lancere tiltalende digital reklameteknik, drive trafik til hjemmesiden blandt den rigtige målgruppe og i sidste ende indsamle så mange hjemmesider som muligt. Business marketing færdigheder, fortrolighed med teknologi og analytics, og webdesign færdigheder er fælles blandt e-handel ledere.
Søgemaskineoptimering (SEO)
SEO-specialister bruger en række tekniske digitale strategier til at øge synligheden af et websted på en søgemaskine. Disse fagfolk er yderst kyndige i specifikke taktikker, der er designet til at udslette algoritmerne fra populære søgemaskiner som Google, Yahoo og Bing. SEO specialister er meget eftertragtede i den professionelle sektor, da deres færdigheder er unik og afgørende for virksomhedens online succes.
DIGITAL MEDIA KØB
Digitale mediekøbere har ansvaret for at købe reklamer for et firma i online-samfund. De skal vurdere, hvor størstedelen af trafikken til deres målgruppe ligger, hvad enten det drejer sig om sociale medier, online-publikationer, blogs osv. Stærke forskningsfærdigheder samt kommunikations- og forhandlingsfærdigheder er et must for disse stillinger.