Master i Digital Marketing og E-Commerce
Spain Business School
Nøgleinformation
Campus placering
Madrid, Spanien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Spanish
Studieformat
Blandet, Fjernundervisning, På campus
Varighed
12 Måneder
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
EUR 6.850 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Mar 2024
* ansøg om dit stipendium. Mulighed op til 40%
Introduktion
Hvem bør deltage
Det er rettet mod alle de mennesker, der ønsker at oprette en virksomhed på Internettet, og som ønsker at nå deres potentielle købere, uanset hvor de er, og som ved, hvordan man gør det fra de forskellige enheder, der findes. Også for de mennesker, der har brug for at definere og planlægge den strategi, der vil føre til succes for enhver virksomhed dedikeret til handel.
målsætninger
- Kend, forstå og anvende de grundlæggende baser for enhver virksomhed på Internettet dedikeret til handel, men fra visionen om det nye marked, digital.
- Få fuld viden fra kundeopkøb, loyalitet, e-handelsstrategi til analyse af resultaterne
- Ved, hvordan man måler og opnår resultater på de handlinger, der er implementeret.
- Bliv ekspert i at opnå det bedste ROI.
- Har mulighed for at bygge dit eget projekt og få finansiering til det.
- Derudover er der en række globale mål for alle programmer, der består af: Effektiv styring af arbejdshold, læring om strategiske beslutninger, udvikling af en global og integreret vision, styring af forandringsledelse og indfangelse af ledelsesmæssige færdigheder.
dagsorden
Modul 1: Grundlæggende
- Session 1: Teknologisk og juridisk miljø
- Session 2: Grundlæggende markedsføring
- Session 3: Introduktion til e-handel
Modul 2: Kunden
- Session 1: Digital forbruger
- Session 2: CRM. Kundestyring
Modul 3: Digital markedsføring
- Session 1: Digital markedsføring
- Session 2: Mobil markedsføring
- Session 3: Sociale netværk
- Session 4: E-mail-marketing
- Session 5: Søgemaskiner: SEO-SEM
- Session 6: Google Analytics I
- Session 7: Google Adwords I
- Session 8: Kampagnedesign og ledelse
Modul 4: E-handel
- Session 1: Strategi inden for e-handel
- Session 2: Social e-handel
- Session 3: e-handelslogistik
- Session 4: Prestashop
- Session 5: Magento
Modul 5: Digital styringsevne
- Session 1: Tidsstyring
- Session 2: Stresshåndtering
- Session 3: Offentlig tale
- Session 4: Effektive præsentationer
Afsluttende masterprojekt: Altid ledsaget af din ekspert, din projektlærer og studieleder.
Yderligere Information
De studerende, der ønsker det, har mulighed for at udføre praktikophold i de største virksomheder.
Denne uddannelse kan finansieres af Tripartite Foundation.