Master i Innovation og Turisme Marketing
UCAM Universidad Católica San Antonio de Murcia
Nøgleinformation
Campus placering
Murcia, Spanien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk, Spanish
Studieformat
På campus
Varighed
1 År
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
EUR 6.500 / per year
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
Hvorfor studere Innovation og Turisme Marketing hos os?
- Også tilgængelig online
- Inklusiv nationale rejser
- Garanteret erhvervserfaring
- Maksimer karrieremuligheder
- Spansk sprogkurser
Hvorfor UCAM?
Spanien er verdens førende destination for ferieturisme og det næstmest besøgte land i verden med flest verdensarvsbyer, det tredje målt i naturområder, der er erklæret biosfærereservater eller landet med flest Blå Flag-strande på hele den nordlige halvkugle .
Master's in Innovation and Tourism Marketing, der tilbydes af UCAM, et tilknyttet medlem af World Tourism Organisation (UNWTO) , er et væsentligt skridt i skærpelsen af faglige færdigheder og et kæmpe spring i moderniseringen af turismeforvaltningen og derved forbedre turismens konkurrenceevne virksomheder og populære turistmål.
Baggrund
Spanien er en verdensmagt i turistindustrien med stor erfaring inden for forskning og udvikling, hvilket har givet os mulighed for at opbygge et væld af viden, som vi føler os opfordret til at give videre til vores studerende.
I de sidste ti år har introduktionen af nye ledelsessystemer og produkter revolutioneret turistindustrien. Dagens teknologiske miljø repræsenterer en udfordring for den enkelte operatør med at konkurrere på lige vilkår med alle de forskellige typer af organisationer i denne sektor.
Denne nye måde at drive forretning på har revolutioneret turismesektoren, hvilket gør det muligt for den at drage fordel af den næststørste procentdel af internetsøgninger og skubbe den til nummer 1 med hensyn til pengetransaktioner på internettet. Høj kvalitet, evnen til at tilpasse sig hurtigt til forandringer, personlig markedsføring, innovative produkter og skabelsen af nye turismeoplevelser - er alt sammen grundlag, som turismens fremtid hviler på.
Den konstante fremkomst af nye konkurrenter og nye teknologier har sammen med denne sektors specialisering og professionalisering betydet, at virksomheder og ansatte i branchen skal følge med i hastigheden af disse ændringer. Denne mission kræver en dyb forståelse af individuelle markeder og kunder. Den opfordrer sine interessenter til at være kreative, holde sig ajour med ændringer i populærkulturen, at forstå den seneste teknologiske udvikling og være i stand til at bruge dem til rentabelt brug. Det er de færdigheder og viden, som denne kandidatgrad vil give de studerende.
Ideelle studerende
Master's in Innovation and Tourism Marketing er beregnet til folk, der brænder for kulturen for innovation, teknologi og markedsføring anvendt i turistorganisationer.
Studerende, der går ind i dette program, skal være en kandidat fra en turismerelateret undersøgelse eller have en grad på universitetsniveau inden for et andet akademisk område. Dette program er velegnet til studerende, der ønsker at tilegne sig eller udvide deres viden med hensyn til opsætning og driftsledelse rettet mod innovation og markedsføringsprocesser i turismesektoren .
Programresultat
Ifølge den seneste udgave af UNWTO World Tourism Highlights nåede internationale turistankomster i 2018 op på 1,4 milliarder, hvilket svarer til en stigning på 5 % i forhold til det foregående år. International turisme repræsenterer 7 % af verdens eksport af varer og tjenesteydelser. Turismen er vokset hurtigere end verdenshandlen i de seneste fem år. Rejse- og turistindustrien står for 10 % af beskæftigelsen og genererer 339 millioner job rundt om i verden og forventes at vokse over 4 % om året i det næste årti. Turisme involverer blandt andet andre nøglesektorer som catering, begivenheder, underholdning, wellness, sport og golfbaner, hvilket har stor indflydelse på arbejdsudbuddet.
Som konklusion er turisme blevet en af de største og hurtigst voksende økonomiske sektorer i verden , og derfor er dens udvikling afgørende for den globale økonomi. Denne udvikling øger efterspørgslen efter kvalificerede fagfolk, der er tilpasset virkeligheden af nye produktive strukturer og ændringerne i virksomhedsledelsen. I denne forstand spiller Spanien, en af de mest konkurrencedygtige turistdestinationer, rollen som verdens førende inden for turismeudvikling og forskning, hvilket gør det til det perfekte valg for studerende, der er interesseret i turistindustrien.
Kandidatuddannelsen i innovation og turismemarkedsføring har til formål at tilbyde de studerende den nødvendige teori og træning for på højeste niveau at opnå deres personlige og faglige udvikling i turistindustrien. Derfor er hovedformålet med denne kandidatuddannelse at give hver deltager stærke lederevner i en international og multikulturel kontekst for at tilegne sig viden og kompetencer om innovation, teknologi og markedsføring og evnen til at anvende dem i virkelige situationer.
Læreplanen - både teoretisk og praktisk - er designet til at give eleverne den væsentlige viden og sikre deres professionelle karriere. Den teoretiske sektion dækker en bred vifte af kurser om innovation og teknologi, marketingprocesser, branding, forretningsmodeller og offentlig ledelse i turismesektoren. Det praktiske afsnit eller praktikforløbet omfatter 150 timer og udvikles i samarbejde med veletablerede virksomheder og organisationer.
Læreplan
Moduler
- I. Innovation en realitet i turismen 6 ECTS
- I. Det nye globale turismemiljø 6 ECTS
- II. Innovation anvendt på Tourism Business Models 3 ECTS
- II. Innovation og kreativitet anvendt på Generation of Value 3 ECTS
- II. Innovation anvendt på turismeprocesser 3 ECTS
- II. Innovation anvendt på ledelsen af turistvirksomheder 3 ECTS
- III. Teknologier anvendt til turisme 6 ECTS
- III. Den offentlige støtte til udvikling af teknologi i turisme 6 ECTS
- IV. Kunde- og markedsviden og ledelse 6 ECTS
- IV. Innovation og Tourism Marketing Management 6 ECTS
- V. Praktik 6 ECTS
- V. Teoretisk og praktisk seminar 6 ECTS
- VI. Afgangsprojekt 6 ECTS
Praktik
UCAMs karriereydelser vil være tilgængelige for masterstuderende i Innovation og Turisme Marketing, herunder SOIL – “ Orientation and Work Placement Service ” fra UCAM, “Portal de Empleo” – universitetets beskæftigelsesportal – og “Network of Recruiting Erasmus”, en service, der fremmer internationale studerendes beskæftigelse i topvirksomheder i hele Spanien .
Karrieremuligheder
Den teoretiske viden og den praktiske uddannelse på kandidatuddannelsen i innovation og turismeledelse giver de studerende adgang til arbejdsmarkedet, både i den private og offentlige sektor.
Vores postgraduates opfylder kravene fra en bred vifte af professionelle profiler. Viden- og færdighedstræningen på kandidatuddannelsen giver de studerende mulighed for at indtage ledende stillinger i turistvirksomheder og/eller offentlige institutioner, samt at udarbejde deres egne forretningsplaner som iværksættere.
Praktikken er valgfri, da vores studerende kan søge efter deres praktikpladser -i det land de selv vælger - med bistand fra kandidatkoordinatoren. Vi tilstræber altid, at studerende søger praktik i anerkendte nationale eller internationale virksomheder, hvor der kan være muligheder for fremtidig beskæftigelse.
Ved afslutningen af programmet er kandidater kvalificeret til at blive:
- Turismeprojekt eller produktudvikler.
- Marketingdirektør.
- Digital Marketing Manager.
- Online kommunikationschef.
- E-handelschef.
- Social Media Manager.
- Community Manager.
- Webprojektleder.
- Chief Innovation Officer.
- Direktør for digital transformation.
- Innovationschef.
- Ny teknologichef.
- (Smart) Destinationsplanlægger/Manager.
- Offentlig Administration Teknisk personale.
- Marketing konsulent.
- Innovationskonsulent.
- Public Relations / PR-ansvarlig.
Indlæggelser
Ranglister
Universitetet følger en intern proces med konstant fornyelse og akkreditering for at opretholde de mest begrænsede kvalitetsændringer i vores uddannelsessystem.
- Master's Degree inkluderet i top ti for arbejdsindsættelse og antal internationale studerende - Ifølge Fundación CyD Ranking
- Master's Degree rangeret først for lærer-elev-forhold på nationalt niveau og fjerde på europæisk niveau - Ifølge Ranking U-multirank