Master i International Marketing
Mälardalen University
Nøgleinformation
Campus placering
Västerås, Sverige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
1 År
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
SEK 98.500 *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
02 Sep 2024
* for studerende uden for EU / EAA
Introduktion
Vi lever i en globaliseret verden, og som en international marketingmedarbejder vil du stå over for problemer som følge af mangfoldigheden af organisationer, lande og kunder. Dette program vil give dig en start ved at give dig mulighed for at udvikle dine færdigheder og viden om markedsføring, strategi og kultur samt en forskningsmetode.
Programmet
Det internationale marketingprogram giver dig ikke kun teoretisk viden om international markedsføring og forretning, men hjælper også med at udvikle de færdigheder, der er nødvendige for et vellykket samarbejde inden for og mellem multinationale grupper. Det giver dig også en forståelse af ledelsen og strategien i den internationale forretning samt forskellige former for marketing.
Programmet er designet til at øge din viden og færdigheder ved at læse, diskutere, søge efter information og lave analyser, samt forberede dig til arbejde i et internationalt miljø. Udover at tage en afsluttende skriftlig eksamen, vil dine færdigheder også blive evalueret under seminarer og gennem flere projekter.
Din uddannelse som marketingmedarbejder og international erhvervspersonale starter i klasseværelset, hvor du skal deltage aktivt i diskussionen, projekterne og præsentationerne. Af denne grund er disse alle obligatoriske og kan ikke erstattes af andre opgaver. Disse opgaver vil blive præsenteret skriftligt og mundtligt på seminarer. Under seminarerne vil alle elever gennemgå og gennemgå hinandens papirer i grupper.
Beskæftigelse og fremtidsudsigter
Efter eksamen fra programmet har du en god forståelse af centrale begreber og teorier inden for international marketing og business samt de færdigheder, der er nødvendige for at indsamle og behandle information til ledelsesbeslutninger. Du vil have evnen til at analysere problemer i nye eller ukendte miljøer eller situationer og være i stand til at samarbejde og kommunikere med succes i multietniske sammenhænge. Du vil være forberedt på arbejde i en international organisation og for arbejde inden for international handel i tværkulturelle miljøer.
Al undervisning er på engelsk.
Undervisningsgebyr
For studerende uden for EU / EØS:
- Første semestergebyr: 49250 SEK
- Samlet programgebyr: 98500 SEK
Specifikke adgangskrav
En afsluttet bachelorgrad fra en højere uddannelsesinstitution på tre år eller derover, svarende til mindst 180 studiepoeng og med en stor inden for erhvervsøkonomi.
Et TOEFL testresultat, minimum score 575 med en TWE score på mindst 4,5 (PBT) eller 90 med en TWE score på mindst 20 (iBT) eller et IELTS testresultat med en samlet bånd score på mindst 6,5 og ingen bånd score nedenfor 5.5 eller tilsvarende er påkrævet.
Galleri
Programresultat
Det internationale marketingprogram giver dig ikke kun teoretisk viden om international markedsføring og forretning, men hjælper også med at udvikle de færdigheder, der er nødvendige for et vellykket samarbejde inden for og mellem multinationale grupper. Det giver dig også en forståelse af ledelsen og strategien i den internationale forretning samt forskellige former for marketing.
Læreplan
Programmet er designet til at øge din viden og færdigheder ved at læse, diskutere, søge efter information og lave analyser, samt forberede dig til arbejde i et internationalt miljø. Udover at tage en afsluttende skriftlig eksamen, vil dine færdigheder også blive evalueret under seminarer og gennem flere projekter.
Din uddannelse som marketingmedarbejder og international erhvervspersonale starter i klasseværelset, hvor du skal deltage aktivt i diskussionen, projekterne og præsentationerne. Af denne grund er disse alle obligatoriske og kan ikke erstattes af andre opgaver. Disse opgaver vil blive præsenteret skriftligt og mundtligt på seminarer. Under seminarerne vil alle elever gennemgå og gennemgå hinandens papirer i grupper.
Karrieremuligheder
Efter endt uddannelse fra uddannelsen vil du have en god forståelse for centrale begreber og teorier inden for international markedsføring og forretning, samt de færdigheder, der er nødvendige for at indsamle og behandle information til ledelsesbeslutninger. Du vil have evnen til at analysere problemer i nye eller ukendte miljøer eller situationer og være i stand til at samarbejde og kommunikere med succes i multietniske sammenhænge. Du bliver forberedt til arbejde i en international organisation og til arbejde inden for international handel i tværkulturelle miljøer.