Master i International Tourism and Hotel Management, cand.merc
Southern Cross University
Nøgleinformation
Campus placering
Bilinga, Australien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
2 - 4 år
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
AUD 27.600 *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* Årlige gebyrer (International Students): $ 26.400 ($ 3.300 pr. Enhed)
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Master i International Tourism and Hotel Management, cand.merc
Kursuskode: 1229102
Kursusoversigt
Denne dobbelte grad er specielt designet til at give kandidater en konkurrencefordel i en dynamisk og forskelligartet industri, der giver mulighed for at rejse og arbejde i nogle af de mest attraktive destinationer i verden.
Kurset kombinerer avancerede fag inden for business og turisme ledelse med kerne virksomheds viden og ledelsesmæssige færdigheder udvikling af en MBA, herunder iværksætteri og markedsføring, regnskab og ledelse, turisme planlægning, systemer og moderne hotel management.
En afdeling for industriforskningsprojekt giver studerende mulighed for at demonstrere selvmotivation og disciplin ved at bestemme og udvikle deres eget studieprojekt. Dette projekt udvikler elevernes forskningsundersøgelse og færdigheder gennem et videnskabeligt stykke arbejde, der udforsker et emne af individuel interesse i dybden.
Kandidater er velegnede til ledende roller i erhvervslivet, hotel management eller turisme.
Større områder af studiet
Der er ingen majors i dette kursus, men emner dækker avancerede fag inden for business og turisme ledelse, iværksætteri og marketing, regnskab og ledelse, turisme planlægning, systemer og moderne hotel management.
Læringsresultater
Kurset læringsresultater udtrykker læring præstation hvad en studerende skal vide, forstå og kunne gøre ved afslutningen af et kursus. Disse resultater er tilpasset de færdige attributter.
Graduate Attribut |
Undervisningsmetoder
Studenter på campus oplever en bred vifte af undervisningsmetoder, herunder forelæsninger, øvelser, onlineaktiviteter og video-linkede eller podcast virtuelle klasser. Undervisningsmetoden kan variere fra enhed til enhed.
Karrieremuligheder
Kandidater kan finde ledende stillinger i resorts, hoteller, offentlige turisme organer, non-profit, destination marketing og turisme organisationer, flyselskaber, konference og begivenhed operatører og andre specialinteresset turisme virksomheder.
Professionel placering
Som en del af dette kursus kan eleverne vælge at gennemføre en 300-timers praktik (svarende til to enheder) i enten en betalt eller frivillig rolle. Denne praktiske oplevelse kombineret med teoretisk forståelse forbedrer læringserfaringen for studerende, der har en professionel og personlig interesse i denne dynamiske industri.