Master i Marketing Management
IPAM
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Lisbon, Portugal
Lingvistik / Sprogvidenskab
Portugisisk
Studieformat
På campus
Varighed
4 semestre
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Master i Marketing Management forbereder den studerende til at reagere på forretningsøkosystemet i en 4.0-æra gennem udvikling af forskningsevner og anvendelse af de grundlæggende i Marketing til organisationers virkelighed. Denne læring finder sted i et miljø, der er stærkt knyttet til virksomheder.
Nøglefordele
- Anvendelse af marketingviden til løsning af reelle sager i partnerskab med nationale og internationale virksomheder.
- Brug af simulatorer til styring og marketing for at løse problemer og træffe beslutninger.
- Fokus på at udvikle forretningsforskning og marketingfærdigheder.
- Tilskyndelse til deltagelse i nationale og internationale universitetskonkurrencer, såsom L'Oreal Brandstorm, EDP University Challenge, Junior Achievement og Google Online Marketing Challenge
- Besøgende virksomheder og klasser undervist af fagfolk i erhvervsmiljøet er en almindelig praksis i hele programmet.
- Seminarer om aktuelle emner inden for Marketing givet af specialister og professionelle på markedet.
- Højt kvalificeret fakultet, sammensat af ph.d.-professorer og specialister inden for marketingledelse, med tæt bånd og med succesrige erfaringer i erhvervslivet.
- Beskæftigelsesworkshops og udvikling af en personlig kommunikations- og medieuddannelsesplan.
virksomheder
De fleste undervisningsenheder er baseret på løsning af en marketing sag af nationale eller internationale virksomheder.
Det er en unik mulighed for at omsætte de teoretiske fundamenter, der er erhvervet i klasseværelset, i en reel sammenhæng.
I de sidste udgaver af mestrene havde de studerende mulighed for at arbejde med institutioner som: Accenture, Chicco, Concentra, DHL, Aga Khan Foundation, Havaianas, Kidzania, Leroy Merlin, Melissa, McDonald's, Compal Veggie, MAAT, Oracle, SMEG , Toys R Us, Wonderland Lisboa, blandt andre kendte mærker.
Læreplan
Studieplan - Master i Marketing Management Porto og Master i Marketing Management - Lissabon
1. semester
- Strategisk markedsføring
- Marketing Management Simulator
- Investeringsprojektledelse
- Erhvervsret
- Ledelse og forhandling
2. semester
- Relational Marketing
- Forbrugerøkonomi
- Beslutningsanalyse og støttesystemer
- Projektdesign
3. semester
- Valgfri 1
- Valgfri 2
- Afhandling / Professionelt projekt / Professionelt praktik
- Service Management (valgfrit)
- Branding (valgfrit)
- Kommerciel og salgsledelse (valgfrit)
- Forbrug (valgfrit)
- Nye marketingtendenser (valgfrit)
4. semester
- Afhandling / Professionelt projekt / Professionelt praktik
Galleri
Indlæggelser
Karrieremuligheder
Virksomheder - Master i Marketing Management Porto
Omkring 85 % af pensumenhederne er baseret på løsning af reelle forretningsprojekter fra nationale eller internationale virksomheder
Dette er en enestående mulighed for i en reel sammenhæng at omsætte den viden, der er erhvervet i klasseværelset.
Master i Marketing Management giver dig avanceret viden og strategiske færdigheder til at forbedre din karriere på flere områder:
- Marketingchef
- Marketinganalytiker
- Kategorichef
- Marketing Rådgivning
- Kommerciel teamleder
- Customer Relationship Manager
- Kundesuccesanalytiker
- Kundeengagement analytiker
- Salgsanalytiker
- Markedsanalyseanalytiker
- Forretningsudviklingsanalytiker
- Brandanalytiker, dataanalytiker.
Virksomheder - Kandidatgrad i Marketing Management - Lissabon
Omkring 85 % af pensumenhederne er baseret på løsning af en markedsføringssag for nationale eller internationale virksomheder.
Dette er en enestående mulighed for i en reel sammenhæng at omsætte den viden, der er erhvervet i klasseværelset.
I de sidste udgaver af kandidatuddannelsen havde de studerende mulighed for at arbejde med institutioner som: Fundação Oceano Azul, Starbucks, Havaianas, Leroy Merlin, McDonald's, IKEA, Casa da Música, Porsche, Ambar, Centro Hospitalar do Porto, Douro Azul , SONAE MO, Aveleda, Farfetch, MDS Seguros, blandt andre kendte mærker.
Master i Marketing Management giver dig avanceret viden og strategiske færdigheder til at forbedre din karriere på flere områder:
- Marketingchef
- Marketinganalytiker
- Kategorichef
- Marketing Rådgivning
- Kommerciel teamleder
- Customer Relationship Manager
- Kundesuccesanalytiker
- Kundeengagement analytiker
- Salgsanalytiker
- Markedsanalyseanalytiker
- Forretningsudviklingsanalytiker
- Brandanalytiker, dataanalytiker.