Master i Marketing
IPAM
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Lisbon, Portugal
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
4 semestre
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Verden bevæger sig i et meget hurtigt tempo, og moderne forretning bliver stadig mere global.
Denne masteruddannelse er specielt designet til at imødekomme behovene og tendensen på den globale markedsplads.
Kurset undervises fuldt ud på engelsk, og det er en innovativ akademisk oplevelse med sit internationale fokus , dens vægt på digital, etisk og bæredygtig markedsføring og dets stærke forbindelser til industrien.
Filosofien bag denne Master favoriserer åben viden og opdagelsesledet læring, hvor alle interessenter bidrager til læringsprocessen.
Desuden fremmes det en læringskultur ved at gøre: at bringe teori i praksis med praktiske branchepartnerskaber, live casestudier, praktiske workshops og teamwork. Efter afslutningen af dette kursus vil eleverne blive udstyret med den omfattende viden, ekspertise og færdigheder, der er nødvendige for at opbygge en vellykket karriere i internationale rammer.
Nøglefordele
- Udforsk fremtidens marketing på global skala, arbejd sammen med globale og internationale virksomheder om realtidsprojekter.
- Lær at kombinere skarpe analytiske færdigheder med kreativitet for at sikre, at produkter og tjenester skiller sig ud på en global markedsplads.
- Oplev, hvordan teknologi kan hjælpe med at udvikle bæredygtig markedsføringspraksis, bedre forstå forbrugeradfærd og planlægge markedsføringsstrategier.
- Undersøg med førende akademikere og brancheeksperter og få indsigt i den seneste tankegang og praksis inden for global marketing.
- Få omfattende viden, ekspertise og færdigheder, der er nødvendige for at opbygge en succesrig karriere i internationale omgivelser.
- Forstå, hvordan globale og internationale virksomheder designer og implementerer marketingstrategier for at skabe kundeværdi og konkurrencefordel på markederne i forbindelse med stadig mere sofistikerede og krævende forbrugere, digital revolution og globalisering.
- Udvikle færdigheder til at udføre marketingforskning af høj kvalitet gennem Global Marketing Research Hub.
- Forbedre bløde færdigheder relateret til talent, lederskab og forandringsledelse til at håndtere globale og internationale miljøer.
- Byg et globalt professionelt netværk med akademiske og ekspert marketingfolk.
Karriere
Denne Master har til formål at udvikle elevernes kompetencer til at blive marketingfolk med en global tankegang . Studerende vil være i stand til at forstå, hvordan man former fremtiden, hvordan man løser komplekse problemer, hvordan man kan tænke og arbejde strategisk, og hvordan man bliver følelsesmæssigt intelligente og socialt ansvarlige ledere.
Studerende vil også tilegne sig viden og færdigheder til at arbejde i multinationale selskaber, SMV'er, der opererer globalt, eller specialiserede marketingbureauer, i stillinger, der involverer strategisk marketingledelse, brand management, digital marketing, blandt andre.
Potentielle karrierer inkluderer International Marketing Manager, Business Development Manager, Market Research Analyst, Global Product Manager, Digital Marketing Strategist, Brand Manager, Strategikonsulent, Marketing Partnerships Manager, Customer Experience Manager, Transformation and Innovation Manager, Chief Marketing Officer, International Marketing Professor.
pensum
1. semester
- Global Marketing Strategy
- Fremtidens forbrugssamfund
- Marketing Research Methods
- Talent og forandringsledelse
- Forstyrrende forretningsmodeller
2. semester
- Marketing Future Cast
- Digital Marketing Strategy
- Marketing Metrics og Analytics
- Global marketing simulator
- Global forretningsplan
3. semester
- Global marketing og branding*
- Kunstig intelligens anvendes til marketing*
- Marketing og erfaring med services*
- Bæredygtighed i marketingledelse*
- Teknologi anvendt til marketing*
- Afhandling / Professionelt projekt / praktik
*Valgfri
4. semester
- Global Marketing Challenge Seminar
- Afhandling / Professionelt projekt / praktik
Adgang
Kandidatgrader på IPAM er åbne for studerende, der opfylder et af følgende krav:
Indehaver af en bachelorgrad eller juridisk tilsvarende
For at starte ansøgningsprocessen skal ansøgeren indsende følgende originaldokumenter:
- Pas;
- Skattenummer;
- Kvalifikationscertifikat (godkendt af Portugals ambassade eller konsulat i oprindelseslandet)
- Opdateret CV.
Bacheloruddannelsen afsluttes
For at starte ansøgningsprocessen skal ansøgeren indsende følgende originaldokumenter:
- Pas;
- Skattenummer;
- Opdateret CV.
Indlæggelser
Læreplan
Studieplanstruktur - Global Master i Marketing - Lissabon og Master i Global Marketing - Porto
1. semester
- Global Marketing Strategy
- Fremtidens forbrugssamfund
- Marketing Research Methods
- Talent og forandringsledelse
- Forstyrrende forretningsmodeller
2. semester
- Marketing Future Cast
- Digital Marketing Strategy
- Marketing Metrics og Analytics
- Global marketing simulator
- Global forretningsplan
3. semester
- Mulighed 1
- Afhandling / Professionelt projekt / praktik
- Global markedsføring og branding
- Kunstig intelligens anvendt til markedsføring
- Markedsføring og erfaring med tjenester
- Bæredygtighed i marketingledelse
- Teknologi anvendt til markedsføring
4. semester
- Global Marketing Challenge Seminar
- Afhandling / Professionelt projekt / praktik
Karrieremuligheder
Topfordele - Global Master i Marketing - Lissabon
- Globalt orienteret
- Fremtidsorienteret
- Fordybende læring
- Digital komponent
- Tættere og personlig interaktion
- Multikulturelle grupper
- Fakultet med et højt niveau af international erfaring
- Eksterne certificeringer
- Nære forbindelser med virksomheder
- Specialeafhandling
- Lissabon
- Mobilitet i udlandet
Denne master har til formål at udvikle studerendes avancerede kompetencer til at blive marketingprofessionelle med et globalt mindset. Eleverne vil være i stand til at forstå, hvordan man former fremtiden, hvordan man løser komplekse problemer, hvordan man kan tænke og arbejde strategisk, og hvordan man bliver følelsesmæssigt intelligente og socialt ansvarlige ledere.
De studerende vil også erhverve viden og færdigheder til at arbejde i multinationale selskaber, SMV'er, der opererer globalt, eller specialiserede marketingbureauer, i stillinger, der involverer strategisk marketingledelse, brand management og digital markedsføring, blandt andre.
Potentielle karriere omfatter:
- International Marketing Manager
- Business Development Manager
- Market Research Analyst
- Global Product Manager
- Digital marketing strateg
- Brand Manager
- Strategikonsulent
- Marketing Partnership Manager
- Kundeoplevelseschef
- Transformations- og innovationschef
Top fordele - Master i Global Marketing - Porto
- Globalt orienteret
- Fremtidsorienteret
- Fordybende læring
- Digital komponent
- Nære forbindelser med virksomheder
- Tættere og personlig interaktion
- Intensive læseplaner (CU)
- Fakultet med et højt niveau af international erfaring
- Eksterne certificeringer
- Specialeafhandling
- Multikulturelle grupper
- Mobilitet i udlandet
- Porto
Denne master har til formål at udvikle studerendes avancerede kompetencer til at blive marketingprofessionelle med et globalt mindset. Eleverne vil være i stand til at forstå, hvordan man former fremtiden, hvordan man løser komplekse problemer, hvordan man kan tænke og arbejde strategisk, og hvordan man bliver følelsesmæssigt intelligente og socialt ansvarlige ledere.
De studerende vil også erhverve viden og færdigheder til at arbejde i multinationale selskaber, SMV'er, der opererer globalt, eller specialiserede marketingbureauer, i stillinger, der involverer strategisk marketingledelse, brand management og digital markedsføring, blandt andre.
Potentielle karriere omfatter:
- International Marketing Manager
- Business Development Manager
- Market Research Analyst
- Global Product Manager
- Digital marketing strateg
- Brand Manager
- Strategikonsulent
- Marketing Partnership Manager
- Kundeoplevelseschef
- Transformations- og innovationschef