Master i Marketing
EU Business School Switzerland
Nøgleinformation
Campus placering
Geneva, Schweiz
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
1 År
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
CHF 32.340 / per year
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Mar 2024
Introduktion
Markederne er under konstant forandring med stadig mere sofistikerede forbrugere. Nu mere end nogensinde har virksomheder krævet innovative, kvalificerede marketingeksperter for at gennemføre kreative ændringer. Fra effektiv brug af social media marketing til forståelse af din målgruppe, dette program udforsker moderne marketingmetoder og teorier fra forskellige perspektiver, hvilket giver de studerende et indblik i, hvordan marketingbeslutninger relaterer til de analytiske, strategiske og operationelle områder i en virksomhed.
Læring fra ledere
Begivenheder, der introducerer EU-studerende til globalt succesrige ledere, er et grundlæggende aspekt af vores tilgang til at tilbyde den erhvervsuddannelse, der vil kickstarte din karriere.
Zev Siegl, medstifter af det allestedsnærværende brand Starbucks, inspirerede EU-studerende med sin opstartshistorie, delte sine tanker om vigtige emner, herunder ligestilling og bæredygtighed, og tilbød uvurderlig indsigt for spirende iværksættere.
Galleri
Indlæggelser
Stipendier og finansiering
Der er flere muligheder for stipendier. Se venligst skolens hjemmeside for mere information.
Læreplan
- Varighed: Tre terminer/et år
- Antal merit: 60 ECTS
- Startdatoer: oktober, januar og marts
- Sprog: Engelsk
- Semestergebyr: 9.600 CHF
- Entré: Året rundt
Grad tildelt
- En statsanerkendt universitetskandidatgrad udstedt af Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), Spanien, (título propio).
- En mastergrad fra EU Business School Switzerland som er internationalt akkrediteret af ACBSP, IACBE, IQA og certificeret af eduQua.
Programresultat
Kreditter: 60 ECTS
Graden tildelt
- En universitetskandidatgrad udstedt af Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), (título propio), et statsanerkendt universitet i Spanien.
- En kandidatgrad fra EU Business School Switzerland , som er internationalt akkrediteret af ACBSP, IACBE, IQA og certificeret af eduQua.
Læringsresultater
Programmet udvikler et samlet overblik over markedsføringens rolle i virksomheder, og hvor grundlæggende det er for at drive virksomheders succes. Under dette program vil eleverne:
- Undersøg virkningen af politiske, økonomiske, sociokulturelle og fysiske miljøer i markedsføring, og hvordan man håndterer dem.
- Forstå forholdet mellem kunden og virksomheden.
- Lær analytiske, strategiske og operationelle marketing kompetencer.
- Undersøg de store processer for markedsføring gennem casestudier og diskussion.