Master i Mining and Energy Resources Engineering

Generelt

Program beskrivelse

cirka

Vi tilbyder høj niveau, streng og innovativ uddannelse, der gør det muligt for kandidater at påtage sig ansvarsstillinger inden for ledelse og retning af virksomheden, helst inden for minedrift og energisektorer og gårde.

Retter sig især mod mineteknik kandidater i deres forskellige specialiteter, minedriftsteknikere og minedriftstekniske ingeniører. Åben for kandidater, der er i besiddelse af enhver anden grad.

Hvis du er interesseret i at lære at

  • Evaluer projekter og analyser risici. Direkte, organisere og vedligeholde. Økonomi og forretningsstyring. Kvalitet. Lovgivning om det naturlige miljø. Vidensstyring
  • Kender tilstrækkelig teknologien til udnyttelse af mineralressourcer.
  • Planlæg og administrer energiressourcer, herunder produktion, transport, distribution og brug.
  • Projekter, styr og diriger fremstilling, transport, opbevaring, håndtering og brug af sprængstoffer og pyroteknologi.
  • Planlæg, design og administrer behandlingsfaciliteter til mineralressourcer, metallurgiske, stål- og byggematerialer, herunder metal-, keramik-, sintrings-, ildfast materialer og andre materialer.

Hvad vi tilbyder dig

  • Bred vifte af faglige udviklingsmuligheder.
  • Forskellige undervisningsinnovationsaktiviteter.
  • Praktikaftaler med mere end 50 virksomheder.

Professionelle udflugter

  • Elektriske installationer: by, industri og minedrift. Effektiv anvendelse og forbrug af elektrisk energi.
  • Transport og distribution af brændstoffer.
  • Brug og brug af energi.
  • Minedrift ressourcer: industrielle mineraler, energi, prydsten, aggregater, kulbrinter osv.
  • Underjordiske værker: vej, jernbane, metro osv.
  • Sprængstoffer og pyroteknik: fremstilling og anvendelse.

kompetencer

GRUNDLÆGGENDE KOMPETENCER

CB6 - Besidder og forstår viden, der giver grundlag eller mulighed for at være original i udviklingen og / eller anvendelsen af ideer, ofte i en forskningssammenhæng

CB7 - At eleverne ved, hvordan man anvender den tilegnede viden og deres evne til at løse problemer i nye eller ukendte miljøer inden for bredere (eller tværfaglige) sammenhænge relateret til deres studieområde

CB8 - At studerende er i stand til at integrere viden og møde kompleksiteten ved at træffe vurderinger baseret på information, der, uanset om de er ufuldstændige eller begrænsede, inkluderer refleksioner om de sociale og etiske opgaver, der er knyttet til anvendelsen af deres viden og vurderinger

CB9 - At eleverne ved, hvordan de kommunikerer deres konklusioner og de viden og de ultimative grunde, der opretholder dem til specialiserede og ikke-specialiserede målgrupper på en klar og entydig måde

CB10 - At eleverne har de læringsevner, der giver dem mulighed for at fortsætte med at studere på en måde, der i vid udstrækning vil være selvstyret eller autonom.

Senest opdateret Mar 2020

Om skolen

Existen al menos diez razones para escoger León como destino académico aunque estamos seguros de que tú encontrarás muchas más.

Existen al menos diez razones para escoger León como destino académico aunque estamos seguros de que tú encontrarás muchas más. Minimer
León , Ponferrada + 1 Mere Mindre