Introduktion
Spillesteder: Hjemme metode - ValenciaTimer: Valencia: F - S | Hjemme: SKvalifikation: Master i sygdomme hos neuroplæring udstedt af ISEPMaster i neuroudviklingsforstyrrelser udstedt af ISEPMesteren i Neurodevelopmental Disorders uddanner kvalificerede fagfolk, højt specialiseret i diagnose og terapeutisk tilgang til lidelser, der oftest rammer børn.
Ligeledes vil det tilbyde sine studerende udtømmende viden om de neurofysiologiske baser for menneskelig adfærd, især børns adfærd. Denne viden er rettet mod udviklingen af kliniske og terapeutiske strategier, der sigter mod forskellige lidelser og problemer, tilpasset hvert enkelt tilfælde og hver enkelt situation.
Undervisningsgruppen med anerkendt national og international prestige er dannet af fagfolk dedikeret til forskning inden for neurovidenskab og på det kliniske område af børn med mere end 10 års erfaring.
Kandidatuddannelsen inkluderer 100 timers klinisk praksis i både offentlige og private centre, vejledt af fagfolk med dokumenteret erfaring og 350 timers personligt arbejde til forberedelse af en afsluttende kandidatafhandling til offentlig forsvar for retten, der består af videnskabeligt-tekniske fagfolk.
Den samme mester, 2 modaliteter. Vælg din!ISEP Master i neurologiske udviklingsforstyrrelser giver dig mulighed for at træne i 2 modaliteter: Vælg den, der interesserer dig mest!Ansigt til ansigt modalitet. Du vil deltage ansigt til ansigt sessioner i vores hovedkvarter i Valencia og træne live med eksperter på topniveau.
ISEP At Home © -metoden. ISEP eksklusiv. Du vil deltage i live sessioner med de bedste lærere, aktive eksperter, men uden at forlade dit hjem. Du kan deltage i sessioner med ansigt til ansigt-modalitet og udføre praksis personligt.Kandidatuddannelse i neuroproblematiske sygdommeModul 1: Udvikling af nervesystemet.
Modul 2: Sensorisk profil og praksis.
Modul 3: Skalaer for vurdering af kognitiv udvikling.
Modul 4: Vurderingsskalaer for psykolingvistiske funktioner.
Modul 5: Spørgeskemaer om visoperativ vurdering og adfærdsvurdering.
Modul 6: Intellektuel handicap.
Modul 7: Epilepsi og epileptiske anfald hos børn.
Modul 8: Ervervet hjerneskade.
Modul 9: Attention Deficit Disorders med og uden hyperaktivitet (ADHD).
Modul 10: Autism Spectrum Disorders (ASD).
Modul 11: Orale sproglidelser.
Modul 12: Obsessive Compulsive Spectrum Disorders.
Modul 13: Cerebral parese hos spædbørn.
Modul 14: ISEP Lead. Udvikl dit professionelle projekt og personlige brand.
Modul 15: Practices / Memory of Practices.
Modul 16: Afsluttende speciale.Kompetencer af Master i Neurodevelopment DisordersSpecifikke kompetencer fokuserer på området for evaluering, diagnose og neuropsykologisk intervention i barndom og ungdom:Evne til at forstå de neuroanatomiske og neurofunktionelle baser af spædbarns neuropsykologisk udforskning.
Træning for at etablere en neuropsykologisk evalueringsproces for børn og / eller neuropaediatrics ved at have kendskab til forskellige psykometriske instrumenter og udforskningsprocedurer.
Professionel træning for at udarbejde en rapport, enten mundtlig eller skriftlig, af neuropsykologisk diagnose og prognose.
Uddannelse til at karakterisere de patofysiologiske mekanismer af kognitiv eller adfærdsmæssig dysfunktion hos en patient.
Uddannelse for at etablere et omfattende rehabiliteringsprogram eller kognitiv adfærdsmæssig stimulering og vide, hvordan man overvåger effektiviteten af ​​det neuropsykologiske indgreb.
Træning for at generere forskningsstudier og være i stand til at udføre de forskellige faser af dem.
Passende brug af videnskabelig terminologi med særlig vægt på brugen af ​​et respektfuldt sprog mod mennesker med neuroprojektionsforstyrrelser og deres familier.
Kend til manifestationen, implikationerne og de individuelle og familiemæssige konsekvenser af hver enkelt sygdoms adfærd og neuropsykologiske profil i forskellige stadier af livscyklussen (tidlig barndom, barndom og pubertet).
Giv en systemisk vision om intervention til at yde støtte, der muliggør udvikling i forskellige sammenhænge (familie, uddannelse, fritid ...) ud fra social integration.
Aktiver formulering af hypoteser, eksponering af faglige vurderinger og domme og argumentation af praktiske handlinger i henhold til kontraheret information baseret på videnskabeligt bevis.
Kend og anvend de professionelle præstationsstandarder, der følger med i etiske kodeks.Modtagere af Master i Neurodevelopment DisordersMaster i neuroudviklingsforstyrrelser er rettet mod kandidater i psykologi, pædagogik, psykopædagogik, ergoterapi, undervisning og studerende, der studerer det sidste år af deres grad.
Udvælgelsen vil blive lavet ud fra et kort interview, hvor en vurdering af fordelene vil blive foretaget. Den akademiske rekord og motivation vil blive taget i betragtning.