Master i Uddannelsesteknologi
University of San Francisco - School of Education
Nøgleinformation
Campus placering
San Francisco, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning, På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
USD 1.130 / per credit *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2024
* pr. kredit.
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Vores kandidatuddannelse er designet til undervisere, der er begejstrede for de mulige teknologibetalinger til at øge deltagernes engagement og læring. Vores elever ønsker at udvide deres færdigheder til at implementere relevante teknologiforbedrede aktiviteter i deres eget læringsmiljø.
Den praktiske kvalitet af programmet Educational Technology omhandler forskellen mellem at forstå teknologiens funktionalitet og vide, hvordan det kan læres til eleverne. Mere nøjagtigt er det ikke bare, hvorfor du bruger teknologi, men hvordan det kan implementeres strategisk.
Vores kandidater vil være parate til at:
- Optimer brugen af aktive læringsteknikker via relevante teknologiske værktøjer.
- Tag eksisterende pensum og transformer det til et moderne elev publikum.
- Design og undervise online, hybrid eller blandede kurser.
- Betjene som en peer teknologi coach for kolleger.
Programdetaljer
Uddannelsesteknologi masteruddannelsen er designet til at arbejde fagfolk, der er interesseret i både kreativ efterforskning og praktisk anvendelse af digitale teknologier.
Vores fokus er altid på at give eleverne værktøjer og strategier, som de kan bruge med det samme i deres egne læringsmiljøer. Vi forstår også, at hver skole har forskellige typer og mængder ressourcer, så vi undersøger et bredt udvalg af teknologiværktøjer med vægt på billige eller gratis ressourcer.
Programmet vil være til gavn for lærere i både K-12 og post-sekundære indstillinger, uddannelsesledere, læseplaner og teknologispecialister, softwareudviklere, corporate trainers og andre interesserede i skæringspunktet mellem digital teknologi og uddannelse.
USF's Educational Technology-program giver dig fem kraftfulde måder at forbedre dit pædagogiske værktøjssæt og øge din indflydelse på fremtidige elever. Indtast som en erfaren instruktør, arbejde hårdt og gå som:
- Digital leder
- Digital historiefortæller
- Digital lærer
- Digital designer
- Digital forandringsmiddel
Curriculum Structure
Læreplanen fokuserer på den kræsne brug af teknologiske værktøjer til at øge deltagernes engagement, motivation og aktiv læring.
Masters kandidater opfordres til at udnytte deres læring til øjeblikkelig anvendelse; kursusprojekter kræver, at eleverne anvender nye færdigheder til disciplin-specifikke indholdsbehov.
Uddannelsesteknologiprogrammet hjælper pædagoger:
- Anvend teknologiudviklet uddannelsespraksis ind og ud af klasseværelset.
- Forbered dig på at udvikle sig med de hurtigt skiftende uddannelsesmæssige og teknologiske landskaber.
- Forstå strukturen og funktionen af uddannelsessystemer.
Den kulminerende vurdering af denne projektbaserede kandidatgrad er et porteføljes websted, som kan fungere som en platform for deling og samarbejde med andre pædagoger samt et elektronisk CV for dem, der ønsker at fremme deres karriere.
Program levering
Klasser mødes på undervisning weekender, en alternativ weekendplan på omkring to weekender om måneden for at rumme voksne studerende, hvoraf de fleste har fuldtidsjob og andre forpligtelser. Uddannelsesteknologiprogrammet er udformet til at blive gennemført i fem semestre (to år) inklusive somre. For at afslutte i denne tidslinje kan du planlægge at tage to kurser per semester.
Kurser
Kurserne er organiseret i fem komplementære duoer. Studerende vil typisk tage to kurser hvert semester i fem semestre.
Kursusbeskrivelser
DTTL 614: Navigere Divide: Digital Leadership - Ligesom det eller ej, har den hurtige udvikling af teknologi skabt en række dele: dem med adgang og dem uden; dem, der er komfortable med teknologi og dem der ikke er dem, der nyder at integrere teknologi i deres arbejde og dem, der er tilfredse med de værktøjer, de altid har brugt. At navigere denne deling kan være både udfordrende og givende. I dette kursus undersøger vi, hvordan digitale teknologier kan hjælpe med at løse nøglepædagogiske problemer samt skabe muligheder for nye effektive pædagogiske praksis. Vi starter rejsen med at undersøge, hvad digitale teknologier betyder for at omdanne akademiske miljøer.
DTTL 602: Digital Leadership Lab - Digitale teknologier åbner ikke bare muligheder; de rejser også nye problemer og udfordringer. I denne indledende lab kursus undersøger vi, hvordan du effektivt og etisk etablerer en forsætlig digital tilstedeværelse inden for dit læringsmiljø og det bredere faglige samfund. Vi undersøger også, hvordan vi lærer vores elever tilsvarende, aldersrelevante færdigheder. Endelig tager vi fat på de systemiske uligheder, som digitale teknologier kan afsløre såvel som formidle.
DTTL 603: Made to Stick: Undervisning med hjernen i tankerne - Dette kursus udforsker forskningsbaserede metoder, der har et fremragende løfte om at opfange elevers opmærksomhed, forbedre bevarelsen og styrke integrationen af viden. Vi udforsker dette område gennem linsen i digitale læring fortællinger. Vi vil bruge Heath-brødrenees seks principper: simple, uventede, konkrete, troværdige, følelsesmæssige og historier som springbræt for at undersøge anvendelsen af digitale fortællinger i uddannelsen.
DTTL 604: Digital Storytelling Lab - Formålet med dette kursus er at introducere dig til essensen af god pædagogisk historiefortælling i et digitalt format. Du får dine hænder e-beskidte med essensen af lydproduktion: optagelse, redigering, blanding og deling. Vi begynder med at identificere koncepter, der egner sig til lydpræsentationer, fortsætter til storyboarding og den komplette oprettelsesproces. Kurset introducerer dig også til kraften i konceptkort og visuelle modeller. Du lærer at kombinere lyd med visuelle modeller for at skabe effektive integrerede læringserfaringer.
DTTL 605: Multimedielæring - I multimedielæring undersøger vi begrundelsen bag de formular- og funktionsbeslutninger, vi laver med undervisningsmaterialer. Vi besvarer spørgsmål om hvorfor noget indhold og præsentationer "arbejder", mens andre bliver fladt. Vi styres i vores undersøgelse af forskningsbaserede specifikationer bag kognitiv belastningsteori og principperne for multimedielæring. Forskningen bag disse fænomener viser de måder, hvorpå der kan foretages enkle ændringer i digitale produkter og præsentationer, i høj grad at øge studerendes læring. I løbet af kurset undersøger vi teori, bruger vores viden til at analysere eksisterende læringsressourcer og endelig skabe nye materialer.
DTTL 606: Media Lab - Vi udforsker verden af visuel kommunikation: fra stillbilleder til video, til det specialiserede håndværk af how-to screencasts. I dette kursus lærer du at anvende dybere multimedieindlæringsprincipper for at skabe effektive visuelle læringserfaringer. Den første del af kurset fokuserer på effektive instruktionsbilleder af alle slags fra infographics til effektiv brug af fotografiske billeder. Den anden del af kurset undersøger, hvordan man effektivt og effektivt udvikler videobaserede læringserfaringer. Du forlader kurset veludstyret til at skabe omvendte eller online læringserfaringer, der udnytter det bedste inden for visuel kommunikationsteknik.
DTTL 607: Læringsdesigner - Vi har alle hørt maksimalt, at "god undervisning er god undervisning." Men hvordan ændrer pædagogikens præmisser, når vores klasseværelser ikke længere ser ud som de gjorde for tyve år siden? I Learning Designs undersøger vi, hvordan man tilpasser og anvender de bedste praksis inden for læseplanlægning til 21. århundredes klasseværelser. Vi fokuserer på effektive teknikker til at øge engagementet, designe autentisk vurdering, gnistende meningsfuldt samarbejde og differentiere instruktion til 1: 1, flippede, blandede og online-klasser.
DTTL 608: Design Lab - I Learning Designs har du udviklet en foreslået plan for fuldstændig omstrukturering af et kursus eller en dybdenhed. I Design Lab forvandler du nu din blueprint til en levende, vejrtrækning, klar til implementering af læseplaner ved at følge den fem-trins proces designtænkning, der bruges af Stanfords d.school. Dette kursus trækker på de færdigheder, der er slået i dine tidligere labkurser og giver mulighed for at bevidst tilpasse dit teknologirepertoire med læringsmål.
DTTL 609: Skift verden herfra - Som kandidat til DTTL-programmet er du sikker på at møde udfordringer, der inviterer dig til at sætte din læring til handling og lede med formål. I dette projektbaserede kursus samarbejder du med et lille designteam på et rigt, servicelærende projekt for at imødekomme et pædagogisk uddannelsesbehov for en undervisningsinstitution eller -gruppe. Vi undersøger også måder, hvorpå digitale værktøjer og virtuelt samarbejde kan forbedre projektbaserede og servicebaserede læringserfaringer udenfor det traditionelle klasseværelse.
DTTL 610: Capstone Lab - I dette praktiske kulminerende kursus fokuserer vi på, hvordan du kan syntetisere alt dit tidligere arbejde til en smuk professionel hjemmeside, som du kan bruge som grundlag for din professionelle tilstedeværelse i de kommende år. Du lærer det væsentlige ved webkodning, at hver pædagog skal udvikle skumle, mobilvenlige, lydhørige hjemmesider. Refleksion på din hjemmeside portefølje vil hjælpe dig med at se, hvordan porteføljebaserede projekter kan bruges og lette i det moderne klasseværelse.
Læringsresultater
Undervisningsteknologi masteruddannelsen har syv programresultater.
Efter afslutningen af kandidatuddannelsen i uddannelsesteknik vil eleverne kunne:
- Demonstrere teoretisk indholdskendskab til digitale pædagogik.
- Curate og vedligeholde relevante materialer til at dele med et pædagogisk samfund.
- Opret målrettet digital medie tegning fra forskning om design og undervisningsmæssig brug af multimedier.
- Reflektere over praksis for at forbedre pædagogik, udvikle sig som professionel og forbedre læringsresultater.
- Reagere på systemisk læring, kulturelle og adgang uligheder via digital pædagogik.
- Tilslut til forskellige fagfolk og digitale samfund på en relevant, autentisk og effektiv måde.
- Bidra med mening til uddannelsesbranchen.
Læreplan
Programdetaljer
Uddannelsesteknologi masteruddannelsen er designet til at arbejde fagfolk, der er interesseret i både kreativ efterforskning og praktisk anvendelse af digitale teknologier.
Vores fokus er altid på at give eleverne værktøjer og strategier, som de kan bruge med det samme i deres egne læringsmiljøer. Vi forstår også, at hver skole har forskellige typer og mængder ressourcer, så vi undersøger et bredt udvalg af teknologiværktøjer med vægt på billige eller gratis ressourcer.
Programmet vil være til gavn for lærere i både K-12 og post-sekundære indstillinger, uddannelsesledere, læseplaner og teknologispecialister, softwareudviklere, corporate trainers og andre interesserede i skæringspunktet mellem digital teknologi og uddannelse.
USF's Educational Technology-program giver dig fem kraftfulde måder at forbedre dit pædagogiske værktøjssæt og øge din indflydelse på fremtidige elever. Indtast som en erfaren instruktør, arbejde hårdt og gå som:
- Digital leder
- Digital historiefortæller
- Digital lærer
- Digital designer
- Digital forandringsmiddel
Curriculum Structure
Læreplanen fokuserer på den kræsne brug af teknologiske værktøjer til at øge deltagernes engagement, motivation og aktiv læring.
Masters kandidater opfordres til at udnytte deres læring til øjeblikkelig anvendelse; kursusprojekter kræver, at eleverne anvender nye færdigheder til disciplin-specifikke indholdsbehov.
Uddannelsesteknologiprogrammet hjælper pædagoger:
- Anvend teknologiudviklet uddannelsespraksis ind og ud af klasseværelset.
- Forbered dig på at udvikle sig med de hurtigt skiftende uddannelsesmæssige og teknologiske landskaber.
- Forstå strukturen og funktionen af uddannelsessystemer.
Den kulminerende vurdering af denne projektbaserede kandidatgrad er et porteføljes websted, som kan fungere som en platform for deling og samarbejde med andre pædagoger samt et elektronisk CV for dem, der ønsker at fremme deres karriere.
Program levering
Klasser mødes på undervisning weekender, en alternativ weekendplan på omkring to weekender om måneden for at rumme voksne studerende, hvoraf de fleste har fuldtidsjob og andre forpligtelser. Uddannelsesteknologiprogrammet er udformet til at blive gennemført i fem semestre (to år) inklusive somre. For at afslutte i denne tidslinje kan du planlægge at tage to kurser per semester.
Kurser
Kurserne er organiseret i fem komplementære duoer. Studerende vil typisk tage to kurser hvert semester i fem semestre.
Kursusbeskrivelser
DTTL 614: Navigation the Divide: Digital Leadership – Kan man lide det eller ej, den hurtige udvikling af teknologi har skabt en række skel: dem med adgang og dem uden; dem, der er fortrolige med teknologi, og dem, der ikke er; dem, der nyder at integrere teknologi i deres arbejde, og dem, der er glade for de værktøjer, de altid har brugt. At navigere i denne kløft kan være både udfordrende og givende. På dette kursus undersøger vi, hvordan digitale teknologier kan hjælpe med at løse centrale pædagogiske problemer, samt skabe muligheder for nye effektive pædagogiske praksisser. Vi starter rejsen med at udforske, hvad digitale teknologier betyder for at transformere akademiske miljøer.
DTTL 602: Digital Leadership Lab – Digitale teknologier åbner ikke kun muligheder; de rejser også nye problemer og udfordringer. I dette indledende laboratoriekursus undersøger vi, hvordan du effektivt og etisk etablerer en bevidst digital tilstedeværelse i dit læringsmiljø og det bredere professionelle fællesskab. Vi undersøger også, hvordan man lærer vores elever lignende, alderssvarende færdigheder. Endelig kæmper vi med de systemiske uligheder, som digitale teknologier både kan afsløre og formidle.
DTTL 603: Made to Stick: Undervisning med hjernen i tankerne – Dette kursus udforsker forskningsbaserede praksisser, der giver gode løfter om at fange elevernes opmærksomhed, forbedre fastholdelsen og forstærke integrationen af viden. Vi udforsker dette område gennem linsen af digitale læringsfortællinger. Vi vil bruge Heath-brødrenes seks principper: simpelt, uventet, konkret, troværdigt, følelsesladet og historier som et springbræt til at udforske brugen af digitale fortællinger i undervisningen.
DTTL 604: Digital Storytelling Lab – Formålet med dette kursus er at introducere dig til det væsentlige ved god pædagogisk historiefortælling i et digitalt format. Du får dine hænder e-beskidte med essensen af lydproduktion: optagelse, redigering, mix og deling. Vi starter med at identificere koncepter, der egner sig til lydpræsentationer, går videre til storyboarding og hele skabelsesprocessen. Kurset introducerer dig også til kraften i konceptkort og visuelle modeller. Du lærer, hvordan du kombinerer lyd med visuelle modeller for at skabe effektive integrerede læringsoplevelser.
DTTL 605: Multimedielæring – I multimedielæring udforsker vi ræsonnementet bag de form- og funktionsbeslutninger, vi træffer med undervisningsmaterialer. Vi besvarer spørgsmål om, hvorfor noget indhold og præsentationer "virker", mens andre falder pladask. Vi guides i vores undersøgelse af forskningsbaserede detaljer bag kognitiv belastningsteori og principperne for multimedielæring. Forskningen bag disse fænomener viser, hvordan enkle ændringer af digitale produkter og præsentationer i høj grad kan øge elevernes læring. I løbet af kurset undersøger vi teori, anvender vores viden til at analysere eksisterende læringsressourcer og til sidst skaber vi vores egne materialer.
DTTL 606: Media Lab – Vi udforsker verden af visuel kommunikation: fra stillbilleder til video, til det specialiserede håndværk med how-to screencasts. På dette kursus lærer du at anvende multimedielæringsprincipper dybere for at skabe effektive visuelle læringsoplevelser. Første del af kurset fokuserer på effektive instruktionsbilleder af alle slags fra infografik til effektiv brug af fotografiske billeder. Den anden del af kurset udforsker, hvordan man effektivt og effektivt udvikler videobaserede læringsoplevelser. Du forlader kurset veludstyret til at skabe vendte eller online læringsoplevelser, der udnytter det bedste inden for visuelle kommunikationsteknikker.
DTTL 607: Learning Designs - Vi har alle hørt maksimen om, at "god undervisning er god undervisning." Men hvordan ændres pædagogikkens forskrifter, når vores klasseværelser ikke længere ser ud, som de gjorde for tyve år siden? I Learning Designs udforsker vi, hvordan man tilpasser og anvender den bedste praksis inden for læseplansdesign til det 21. århundredes klasseværelser. Vi fokuserer på effektive teknikker til at øge engagementet, designe autentisk vurdering, sætte gang i meningsfuldt samarbejde og differentiere undervisningen til 1:1, vendte, blandede og online klasser.
DTTL 608: Design Lab – I Learning Designs udviklede du et foreslået plan for fuldstændig omdesign af et kursus eller en dybdegående enhed. I Design Lab forvandler du nu dit plan til et levende, åndedræt, klar til at implementere pensum ved at følge den fem-trins-proces med Design Thinking, som bruges af Stanford's d.school. Dette kursus trækker på de færdigheder, der er finpudset i dine tidligere laboratoriekurser og giver dig mulighed for bevidst at matche dit teknologirepertoire med læringsmål.
DTTL 609: Change the World from Here – Som kandidat fra DTTL-programmet vil du helt sikkert stå over for udfordringer, der inviterer dig til at sætte din læring i værk og lede med mål. I dette projektbaserede kursus samarbejder du med et lille designteam om et rigt, servicelæringsprojekt for at imødekomme et virkeligt uddannelsesbehov for en undertjent uddannelsesinstitution eller gruppe. Vi undersøger også måder, hvorpå digitale værktøjer og virtuelt samarbejde kan forbedre projektbaserede og servicebaserede læringsoplevelser uden for det traditionelle klasseværelse.
DTTL 610: Capstone Lab – I dette praktiske kulminerende kursus fokuserer vi på, hvordan du syntetiserer alt dit tidligere arbejde til én smuk professionel hjemmeside, som du kan bruge som grundlag for din professionelle tilstedeværelse i de kommende år. Du lærer det væsentlige i webkodning, som enhver underviser har brug for for at udvikle smidige, mobilvenlige, responsive hjemmesider. Refleksion over din hjemmesideportefølje vil hjælpe dig med at se, hvordan porteføljebaserede projekter kan bruges og faciliteres i det moderne klasseværelse.
Programresultat
Læringsresultater
Undervisningsteknologi masteruddannelsen har syv programresultater.
Efter afslutningen af kandidatuddannelsen i uddannelsesteknik vil eleverne kunne:
- Demonstrere teoretisk indholdskendskab til digitale pædagogik.
- Curate og vedligeholde relevante materialer til at dele med et pædagogisk samfund.
- Opret målrettet digital medie tegning fra forskning om design og undervisningsmæssig brug af multimedier.
- Reflektere over praksis for at forbedre pædagogik, udvikle sig som professionel og forbedre læringsresultater.
- Reagere på systemisk læring, kulturelle og adgang uligheder via digital pædagogik.
- Tilslut til forskellige fagfolk og digitale samfund på en relevant, autentisk og effektiv måde.
- Bidra med mening til uddannelsesbranchen.
Galleri
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.