Programbeskrivelse

Programmet "Digital Arts and Design" er et af de mest innovative områder for at studere i kandidatuddannelsen. Hvert år trænger digitale teknologier dybere ind i alle områder af menneskelivet. Kunst er ingen undtagelse. En vigtig forskel på kunstområdet er, at digitale kunstnere og designere normalt er involveret i aktiviteter relateret til høje teknologier og som følge heraf er i spidsen for udviklingen af videnskab og teknologi.

Fordelen ved dette uddannelsesprogram er en bredere tilgang til rollen og processen med dannelse af ikke kun interiør og udvendige omgivelser, men også byarrangementer, festivaler, udstillinger mv. Graduate kan være helt sikker på, at han objektivt kan vurdere niveauet af det faglige rumlige og digitale miljø og give metodologiske anbefalinger, der kan forbedre det væsentligt, samt at implementere projektet direkte.

Discipliner rettet mod studiet af informationsteknologi, kreativ programmering og moderne digitalt udstyr giver dig mulighed for at trænge ind i processen med at skabe en digital artefakt og skabe digitale kunstværker med en fuld forståelse af mulighederne for teknologien i deres skabelse.

Den uddannelsesmæssige proces i kandidatuddannelsen er bygget således, at undergraduates vil uddybe deres viden og færdigheder i informations- og kommunikations-, organisations- og ledelsesaktiviteter. Dette fremmes ved kendskab til aktiviteterne i designfirmaer og studier, hvor undergraduate er involveret i innovativt arbejde.

Programmål

Under uddannelsen vil masteruddannelsen udbygge deres viden inden for kunstnerisk, kreativt og projektarbejde inden for design og digital kunst. Derudover fortsætter de med at studere akademisk tegning og maleri og skaber ofte ægte kreative værker, så i læringsprocessen deltager de aktivt i forskellige kunstudstillinger og konkurrencer.

Karrieremuligheder

Kombinationen af design og digital kunst gør det muligt for kandidater at udføre vellykkede praktiske design og kreative kunstaktiviteter baseret på forståelse og kompetent brug af digitale teknologier.

Designer og digital kunstner er professionel inden for transformation af fag-rumlige, kunstneriske og digitale omgivelser:

  • han studerer regelmæssigheden af dannelsen af det faglige rumlige miljø og forudsiger dets udvikling;
  • skaber indretningsprojekter med objektindhold og digitalt udstyr
  • organiserer handlinger og begivenheder på forskellige niveauer - fra byfestival til udstilling af digital kunst;
  • skaber artefakter af digital kunst;
  • giver konsultationer i organisationen af det faglige rumlige og digitale miljø af forskellige typer
  • underviser principperne om dannelse af et behageligt miljø af forskellige typer og slags;
  • foretager en ekspertvurdering af de færdige projekter og omdannelserne af det faglige rumlige og digitale miljø.

Varighed af undersøgelsen

2 år, fuld tid

Pensum (programstruktur)

Nøglekurser:

  1. Akademisk tegning og maleri.
    • Du vil lære at skildre verden omkring dig og skabe ægte kreative værker.
  2. Design og udførelse af projektet i materialet.
    • Du vil lære at designe og skabe projekter af moderne handlinger og arrangementer. Lær at skabe artefakter inden for digital kunst.
  3. Kreativ programmering.
    • Du vil lære at arbejde med moderne programmeringssprog, samt med det nødvendige innovative udstyr med det formål at skabe kunstgallerier inden for digital kunst.
  4. Historie og metode til designprojekter.
    • Du vil lære at forstå lovene om dannelsen af emnet og den digitale verden og se vejen for dens videre udvikling.
  5. Forskningsarbejde.
    • Du vil lære at udforske tingenes verden, hvormed indvendig plads er organiseret og lære at gøre det smukkere og mere behageligt.

Indgangskrav

  • Ansøgeren skal have en bachelor- eller specialistuddannelse i kunst og humaniora. Det relevante eksamensbevis skal udstedes inden for de sidste 5 år.
  • For at bestå entréprøven med succes vil ansøgeren have brug for en vis viden om historie, design og design metoder samt den grundlæggende viden om digital kunst og relateret metode.
  • Ansøgeren forventes at kunne tale engelsk og læse og oversætte tekster på russisk ved hjælp af en ordbog, hvis det er nødvendigt.

Program undervist i

engelsk

Træningsbase

En kandidatstuderende har praktisk uddannelse i institutioner og organisationer tæt på eller svarer til dem, der er angivet i emnet masteruddannelse, det er grunden til, at banken for praksis er meget forskelligartet. Det kan være: byadministration, shopping- eller underholdningscentre, uddannelses- og medicinske institutioner, cafeer og restauranter samt reklamebureauer eller designfirmaer. Under alle omstændigheder er studerende bekendt med institutionens arbejde, dens placering, fag-rumlige omgivelser og mulighederne for at bruge elementerne i digital kunst, derudover giver man retningslinjer for forbedring af metoderne til deres implementering.

Varighed

Startdato: 1. september 2020

Varighed: 2 år Heltid

Pris: 2.500 USD om året

Frist: 30. juni 2020

Kontakt E-mail: international@magtu.ru

Kontakt

Lenin Street, 38, Magnitogorsk by, Chelyabinsk Region, Russiske Føderation, 455000

Program undervist i:
  • Engelsk

Se 2 flere kurser fra Nosov Magnitogorsk State Technical University »

Senest opdateret September 2, 2019
Dette kursus er Campusbaseret
Start Date
Sep 1, 2020
Duration
2 år
Fuldtid
Price
2,500 USD
omkring 2.500 USD om året
Deadline
Juni 30, 2020
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
Sep 1, 2020
End Date
Juni 30, 2022
Ansøgningsfrist
Juni 30, 2020

Sep 1, 2020

Location
Ansøgningsfrist
Juni 30, 2020
End Date
Juni 30, 2022