Master i digital markedsføring og etisk branding
King Stage
Nøgleinformation
Campus placering
London, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
12 Måneder
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
GBP 8.500 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Oct 2024
* UK/EU: £8.500 | Internationale: £12.000
Introduktion
Organisationer søger at opbygge autentiske brands ved at integrere værdier i deres markedsføring og søger at evaluere deres præstationer ved hjælp af webanalyse for at forstå virkningen af deres marketingkampagner på forbrugeradfærd. Kurset vil gennemgå moderne digitale marketingstrategier, herunder den seneste banebrydende udvikling og bedste praksis i branchen, for at give dig en omfattende forståelse af en innovativ markedsføringstilgang, der kombinerer både digitale og branding-aspekter.
Master i digital markedsføring og etisk branding vil udstyre dig med den viden og de færdigheder, der kræves for at arbejde i en række roller i din valgte sektor; det er meningen, at dette program vil give dig de nøglefærdigheder, der kræves for at få succes, og hjælpe dig med at opnå en konkurrencefordel i den komplekse og hurtigt udviklende digitale økonomi.
Kurset vil blive undervist af et akademisk team med en stærk baggrund inden for digital marketing og branding. Kurset vil underbygge din viden med de relevante teorier vedrørende fagområdet. Programmet har til formål at sætte studerende i stand til at udvikle en praktisk og kritisk forståelse af digital markedsføring og branding i det moderne forretningsmiljø. Ved afslutningen af programmet vil de studerende have viden om og forståelse af nøglebegreber og teorier i fagområdet for at give dem mulighed for at have en aktiv rolle i deres valgte branche.
Frigør dit fulde potentiale
Er du morgendagens innovator, pioner eller problemløser? Her på King Stage har vi skabt et dynamisk læringsmiljø for at gøre det muligt for studerende som dig at trives og forbedre deres færdigheder.
Gennem hele programmet bliver du undervist i forretningsprincipperne med vores banebrydende læseplan, der inkluderer: dynamisk undervisning , læring ved at gøre metoder og projekter i den virkelige verden med udvalgte forretningspartnere . Vores akademiske tilgang er specielt designet til at give dig mulighed for at udvikle dine interpersonelle færdigheder, lede forandringer og få indflydelse i erhvervslivet.
Vores undervisere i verdensklasse vil være her for at inspirere dig fra dag 1 og dele deres passion og ekspertise. Gæstetalere vil også blive inviteret til at ændre din forståelse af forretning.
Ved afslutningen af programmet vil du skille dig ud fra mængden med denne specialiserede master, og du vil være klar til morgendagens verden.
Blandet læringsstil
På King Stage har vi en innovativ tilgang til undervisning og læring.
Vi tilbyder en unik akademisk rejse ved at bruge en spændende kombination af læringsmuligheder, herunder interaktiv ansigt-til-ansigt undervisning, flipped classroom , feltforskning og gruppearbejde .
Læreplan
Moduler
- Digital strategi og etisk branding
Brugen af branding og digitale marketingstrategier har en direkte indvirkning på avancer og forretningsvækst. I løbet af dette modul lærer du forskellige former for digital markedsføring, og hvordan du udvikler et etisk brand. Du vil også forstå strategien bag beslutningsprocessen for en succesfuld marketingkampagne og sammenligne effekten af digital markedsføring i forhold til traditionelle metoder.
- Data mining og datadrevet markedsføring
Hovedformålet med dette modul er at forstå de grundlæggende krav til dataanalyse. Du vil lære, hvordan du identificerer dataelementer, der er vigtige for en organisation. I slutningen af dette modul vil du være i stand til at træffe strategiske beslutninger.
- Forbrugerinformation
Målet med dette modul er at give dig teknikker, strategier og teorier, som vil hjælpe dig med at forstå nutidige forbrugeres adfærd med fokus på både individer og grupper. Du vil også forstå, hvordan man bruger det digitale miljø til at generere intelligens om forbrugerne.
- Webudvikling og analyse
I løbet af dette modul får du viden til at designe en professionel hjemmeside. Du vil lære vigtigheden af en hjemmeside i den digitale marketingstrategi i en virksomhed. Derudover vil du undersøge, hvordan du kan evaluere effektiviteten af hjemmesideudvikling. Ydermere vil dette modul lære dig det grundlæggende i webstedsopbygning og design, og du vil lære, hvordan du gør brug af analyser til at forbedre brugeroplevelsen ved at analysere data.
- Dataforordning og CSR
Virksomheders sociale ansvar og praksis for miljø, social og ledelse er i stigende grad blevet prioriteter for mange organisationer, når de vurderer deres forpligtelser over for deres medarbejdere, kunder og verden. I dette modul vil du forstå, hvordan organisationer arbejder hen imod at opfylde disse CSR- og ESG-mål, mens et fokusområde er datarettigheder og databeskyttelse.
- Avancerede Forskningsmetoder
Virksomheder er ofte afhængige af forskningsbaseret information til at træffe beslutninger. For at bruge forskningsmateriale effektivt og sikre, at eventuelle beslutninger, der træffes på baggrund af forskningsresultater, er solidt funderede, er det nødvendigt at forstå styrkerne og svaghederne ved de metoder og teknikker, der anvendes til at indsamle og analysere denne information. Der er mange tilgange til at udføre forskning, som varierer med hensyn til de typer spørgsmål, de søger at besvare, og de metoder, der bruges til at give svar, der er udforsket i dette modul.
Studietur til Frankfurt (Tyskland)
Frankfurt er ikke kun en af verdens vigtigste lokationer for bankvirksomhed, men også en af de vigtigste data-hubs. Ved at give dig muligheden for at rejse til Tyskland lærer du om udviklingen af digital omstilling i virksomheder, og du får mulighed for at deltage i sociale aktiviteter, arbejde på et projekt og besøge innovative start-ups og veletablerede organisationer, der arbejder mod digital transformation.
Impact betalt praktik
6 måneders betalt praktik i Storbritannien (Tier 5-visum påkrævet) ELLER i et hvilket som helst andet land.
Praktikken giver dig mulighed for at få en positiv indflydelse i en organisation og få professionel erfaring. I slutningen af din placering skal du skrive en rapport på 2.000 ord.
Programresultat
Master i digital markedsføring og etisk branding vil udstyre dig med den viden og de færdigheder, der kræves for at arbejde i en række marketingroller i din valgte sektor; det er meningen, at dette program vil give dig de nøglefærdigheder, der kræves for at få succes og forstå, hvordan du opnår en konkurrencefordel i den komplekse og hurtigt udviklende digitale økonomi.
Galleri
Indlæggelser
Programundervisning
Karrieremuligheder
Impact praktik
Den betalte praktik er en del af uddannelsen. Det kan gøres i Storbritannien eller andre steder, hvis studerende ønsker det. Vi vil give studerende visumstøtte til dem, der ønsker at tage deres praktik i Storbritannien med Tier 5-visum. Vi vil også yde individuel støtte til studerende, der har svært ved at finde en praktikplads.
Med 'impact praktik' får de studerende mulighed for at gennemføre et betalt praktikophold i en virksomhed.
Dette giver dig mulighed for at arbejde fuld tid i en organisation efter eget valg. Praktikken varer 6 måneder i minimum 25 timer om ugen.
Dette er din chance for at få erfaring ved siden af dine studier, optjene point for dine præstationer og skille dig ud på arbejdsmarkedet. I slutningen af din placering skal du skrive en rapport.
Karrierestøtte
Vi støtter studerende med karriereudviklingsworkshops, der inkluderer:
- CV support
- Brevbrev
- Interview forberedelse
- Partnervirksomheder for at give muligheder til vores studerende
Karrieremuligheder garanteret
Vi er forpligtet til at forbinde dig med virksomheder og fagfolk inden for dit felt gennem arbejdsaktiviteter , netværksarrangementer og jobmesser .
Du kommer til at arbejde i marketingafdelingen med at analysere data fra forskellige kilder ved hjælp af værktøjer til at skabe brugbar indsigt, der kan forbedre kundernes marketingstrategier. Du vil også udvikle karakteristiske tilgange til bæredygtige brands.
Roller efter afslutning af masteruddannelsen:
- Dataanalytiker
- Kundemarkedsføring
- Internet marketing
- Online-annoncering
- Digital marketing manager
- Branding ekspert
- Social media manager/Community manager
- Indholdsmarkedsfører
- Digital projektleder
- Insights manager