Master i digital markedsføring
HTL - International School Of Hospitality Tourism & Languages
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Barcelona, Spanien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning, På campus
Varighed
1 År
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
EUR 4.200 / per year
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
På Campus version
Dette 1 akademiske år intensiv fagligt træningsprogram er designet til at producere fagfolk inden for Digital Marketing . Dette program vil sandsynligvis være en særlig fordel for eleverne at studere kurser inden for gæstfrihed, turisme, reklame, forretning, massemedier, markedsføring, kommunikation, PR og relaterede emner, hvor en vurdering af e-handel, e-marketing, e-reklame, sociale medier er påkrævet.
Digital markedsføring er et professionelt fagområde, der kræver stærke verbale og skriftlige kommunikationsevner, nøjagtighed og detaljerethed, gode teamkompetencer og samtidig evne til at arbejde selvstændigt, evne til at bære flere projekter samtidigt, kreative færdigheder til at give innovative ideer, evne til at arbejde under pres og respektere deadlines, god viden om netværk og analytiske færdigheder.
Hovedsprogets undervisningssprog er engelsk . Studieplanen indeholder et intensivt sprogstudiemodul til at vælge mellem spansk for udlændinge, fransk eller russisk. Efter at de teoretiske moduler er afsluttet eller samtidig med det, har alle studerende mulighed for at gennemføre en praktikperiode i lokale eller udenlandske virksomheder.
Denne uddannelse er specielt udviklet til at lære dig alle de oplysninger og færdigheder, du har brug for til at blive en succesfuld digital marketingchef. Undervisningen foregår i form af forelæsninger, læringsmål, casestudier og spørgsmål om overvejelse, nøgleideer, aktiviteter og individuelle opgaver. Eksamen sker i form af skriftlige eksamener og individuelle og gruppearbejder og workshop øvelser. Diskuteret i klasseværelset case studies dækker forskellige fagområder, fra turisme industri til detail sektor, dette vil bidrage til at vælge specialisering sfære at arbejde i.
Alle udenlandske studerende skal lave et sproget sprog forberedelsesmodul for at tage en af de officielle statseksamen af spansk for udlændinge, DELE eller SIELE Global, af korrespondentniveauet A1, A2, B1, B2 eller C1. HTL International School er et akkrediteret SIELE eksamenscenter for Instituto Cervantes.
Online version
Programstruktur:
- Du får adgang til den specialiserede online platform i en periode på 9 måneder med alle nødvendige lærematerialer til alle obligatoriske moduler i henhold til studieplanen
- Alle udenlandske studerende skal lave et sproget sprog forberedelsesmodul for at tage en af de officielle statseksamen af spansk for udlændinge, DELE eller SIELE Global, af korrespondentniveauet A1, A2, B1, B2 eller C1. HTL International School er et akkrediteret SIELE eksamenscenter for Instituto Cervantes.
- Du vil have 9 måneder pr. Akademisk år for at forberede alt, hvad der kræves til eksamenstest og eksamen. Prøverne kan udføres online eller personligt i skole i Barcelona eller Valencia.
- Du vil have mulighed for at praktisere verden over som HTL-studerende. Skolen vil underskrive alle nødvendige praktikaftaler. Praktikopholdet kan løbe hele året rundt samtidig med dine teoretiske online-studier. Når praktikopholdet er afsluttet, vil det være nødvendigt at præsentere evalueringsbeviset for at tælle det som en obligatorisk kredit inden for dit udskrift af studier.
Indlæggelser
For at tilmelde sig kandidatuddannelsen er det nødvendigt:
1. For at udfylde online ansøgningsskemaet nedenfor
2. Indsend de ønskede dokumenter:
- pas kopi
- sidste undersøgelser afskrift
- CV
- Engelsk niveau certifikat, hvis nogen. Hvis du ikke har noget bevis på dit engelskniveau, skal du udfylde online-placeringstesten, der skal udfyldes online, før online ansøgningen er færdig. Direkte link er på Admissions side.
kvalifikationer
Når du har gennemført dette professionelle studieprogram, vil du:
1. Få tildelt
- Master grad i digital markedsføring
- DELE Diploma eller SIELE Global (Sprog for udlændinge officielle eksamensbeviser) eller
- fransk / russisk sprog niveau certifikat
2. Har opnået en akkrediteret kvalifikation til ledelses- og tilsynsniveauer, der viser, at du besidder kompetence i faglige arbejdsaktiviteter.
3. Har opnået en højkvalifikationskompetence ligestillet med den internationale studieramme som en kandidatgrad eller Master Propio i henhold til den spanske nationale ramme.
Studieplan: 72 ECTS
Modul I: Introduktion til digital markedsføring
- Forstå internettet
- Situering digital i markedsføring
Modul II. Udvikling af strategiske marketingplaner
- Digital Marketing Strategy
- Markedsundersøgelse
- Content Marketing Strategy
Modul III. Forstå muligheder og udfordringer på nettet
- Brugeroplevelsesdesign
- Webudvikling og design
- Skrive til Digital
Modul IV. Kørsel trafik og bygning relationer
- Customer Relationship Management
- Search Engine Optimization (SEO)
- Søg annoncering
- Online reklame
- Affiliate marketing
- Video Marketing
- Sociale mediekanaler
- Social Media Strategy
- Email Marketing
- Mobil marketing
Modul V. Brug af data til optimering
- Data Analytics
- Konverteringsoptimering
Modul VI. Fremmedsprogs intensivkursus I (spansk, fransk eller russisk)
- Officiel DELE eksamen af spansk for udlændinge forberedelse modul
- Generelt fransk eller russisk sprogprøve i henhold til den indledende indgangsniveau
Modul VII. Spansk / Fransk / Russisk Sprog for turismesektormodulet
Modul VIII. Afsluttende projekt
· Projektdesign
· Forskningsværktøjer
· Personlig refleksion
· Passende spørgeskema design
· Gennemførelse af akademisk forskning, litteratursøgning og gennemgang
· Udvikling af et forskningsspørgsmål, hypotese og metodologi
· Forvaltning af et forskningsprojektIV: Produktion og drift
Modul IX: Praktik
Eksamen
Tværfaglig eksamen
Officiel eksamen af spansk sprog for udlændinge DELE eller SIELE
Fransk / Russisk sprogeksamen
* En akademisk time: 45 minutter
Karriereveje
Mange store og mellemstore virksomheder har en intern marketing- og kommunikationsafdeling, der tilbyder digitale marketingtjenester ud over traditionel marketingstøtte. Små og mellemstore virksomheder (SMV'er) kan outsource deres markedsføring til agenturer eller have mindre marketing teams.
Mulighederne findes inden for alle sektorer, herunder:
- bilsektor
- arrangementshåndtering
- computing og software
- hurtig bevægelige forbrugsvarer (FMCG)
- finansielle tjenesteydelser
- højere og videreuddannelse
- hjemmeunderholdning
- gæstfrihed industrien
- online rejsebureauer
- online booking tjenester
- medier og forlag
- online medier
- detail
- telekommunikation
- flyselskaber / transport mv
Karriereudsigter:
- digital marketing assistent
- digital marketing executive
- digital koordinator / manager
- junior digital marketing rolle
- kontoadministrator
- digital konto direktør