Master Digital Marketing og e-handel ansigt til ansigt i Alicante er designet ud fra et praktisk synspunkt , idet vores læseplan er et af vores forskellige punkter.

Uddannelse i elektronisk handel og digital markedsføring er vigtig for en effektiv styring af internetsalg. I Ecommaster har vi nøglerne til at blive en autentisk ecommerce manager, og lærer dig alle de nødvendige strategier for at få succes online . Forretningens nutid og fremtid er på Internettet. Specialiserer!

Undersøgelse af de behov, vi har haft, og fortsætter med at have lærere og e-handel i vores daglige dag. Vi har tilpasset det efter 8 udgaver af en e-handels-kandidatgrad i Alicante , 5 ansigter-til-ansigt-udgaver i Madrid og 13 udgaver i Online-tilstand.

Fra 2011 til 2016 har vi været ansvarlige for vores egen titel "Master i e-handel og online marketing af Miguel Hernández University of Elche", og som en årsag til denne rehabilitering er vi "blevet uafhængige" og har åbnet et fysisk hovedkvarter i Elche Parque Empresarial for at være tættere på vores samarbejdende virksomheder og at være en skole for digital forretning, hvilket letter den studerende en tættere tilgang til privat virksomhed.

Vi fortsætter dog med at medtage nogle professorer fra Miguel Hernández-universitetet i Elche i vores fakultet og samarbejder med både denne enhed og universitetet i Alicante.

Semipresencial Digital Marketing Master i Alicante undervises under filosofien "learning by doing" , hvor den studerende har adgang til en open source-platform til at arbejde med Magento, Prestashop og / eller WordPress WooCommerce, markedsledende platforme til oprettelse af butikker online.

Vores digitale handelsskole

Vi udvider timerne med SEO, Adwords, Web Analytics og Big Data i vores læseplan, og derudover har vi arrangeret besøg i forskellige virksomheder relateret til e-handel (Lolahome, Valentinas butik, Catral Garden, Sistel, logistikfirmaer, dropshipping, etc.)

Vi har tre ingeniører (telekommunikation og multimedia) i vores Ecommaster-personale til at hjælpe studerende, der ikke har en teknisk profil, til at have en vis grundlæggende viden til at konfigurere deres online butik.

Vi har suppleret uddannelsen af Digital Marketing Master Alicante med ugentlige live online klasser, og den studerende har derfor adgang til hele vores platform i vores onlineudgave. Alle online sessioner er optaget, og den studerende kan tjekke dem så mange gange han vil.

Vi har inkluderet "Masterclass" på månedlig basis med de vigtigste ledere og tal i sektoren. Disse klasser finder sted i vores hovedkvarter, og studerende kan have direkte og privilegeret kontakt under disse sessioner, ud over at give stor værdi for deres træning.

I Master bruger vi også disse ekstra månedlige sessioner til at tage handling med meget mere praktiske klasser, så de studerende kan arbejde på deres projekt.122311_novedades-master-ecommerce-online.jpg

Hvorfor tage en kandidatgrad i digital marketing og e-handel i Alicante?

  • Første skole inden for e-handel og digital marketing.
  • Garanteret kvalitet
  • Mere end 1.200 studerende trænes.
  • Mere end 190 professorer er specialiserede i e-handel.
  • Mere end 9.400 timers træning.
  • Mere end 725 timers video.
  • Vi er i Alicante, Madrid og Online.

Vi kunne fortsætte med at retfærdiggøre, hvorfor du er nødt til at tilmelde dig vores Master i E-handel og Digital Marketing i Alicante, men vi foretrækker, at du ved, hvorfor du ikke behøver at deltage i denne Face-to-Face Master. Vi foreslår, at du læser det, før du ser læseplanen og metodikken.

Vi foreslår også en øvelse af selvtillid, vi opfordrer dig til at kigge efter enhver studerende, der har afsluttet vores kandidater på LinkedIn og bede om uddannelsens kvalitet.

desk, work, businessrawpixel / Pixabay

Fordele Modalitet ansigt til ansigt i Alicante

  • Tilpassede tutorials
  • Projektovervågning og rådgivning.
  • Webinarer med de mest avancerede i onlineverdenen.
  • Supplerende materiale i PDF.
  • Intuitiv Online Campus med opdateret materiale hver udgave.
  • Livestreams med lærere, der er optaget.
  • Adgang til vores eksklusive ansættelsesudveksling for studerende .
  • Eksklusiv adgang til samfund og fora for studerende og lærere.
  • Praktiske klasser på de mest kraftfulde værktøjer.

Mål for e-handelsmesteren i Alicante

122310_objetivos-master-ecommerce-online.jpg

  • Start din egen digitale forretningsidé.
  • Arbejd i en eksisterende virksomhed eller e-handel.
  • Kunne ansøge om et job i sektoren.
  • Rådgivning med lærere.
  • Netværkets samfundsøkonom.
  • Lær ved at øve.
  • Forbedre dine tekniske og ledelsesmæssige færdigheder.
  • Eksklusiv adgang til e-handelsplatforme.
  • Valider projekt gennem Ecommaster domstolen.

Curriculum

00. Oprettelse og styring af onlinebutikker

  1. Elektronisk handel
  2. Forretnings og online strategi.
  3. Management og processer i en online butik.
  4. Online marketing til e-handel.

01. Webteknologi

  1. Introduktion til HTML.
  2. Hostings og domæner konfiguration.
  3. SSL-certifikater.
  4. FTP-administration. Filezilla workshop.
  5. Google Search Console Overvågning af min online butik.
  6. Hosting og cloud computing.

02. Teknikker til elektronisk handel og internet

  1. Introduktion til e-handel.
  2. Online salgstragt og samtale.
  3. Ordliste for e-handel

03. Forretningsanalyse, strategi, markeder og internationalisering

  1. Online forretningsplan.
  2. Nøgleordsundersøgelse og analyse af online konkurrence og markedsundersøgelser.
  3. Sammenslutning om oprettelse af et online firma.
  4. Internationalisering af digitale virksomheder.
  5. Lean StartUp-metodik. Digitale forretningsmodeller.
  6. Forretningsmodel lærred.

04. Juridiske aspekter på Internettet. Juridisk ramme for e-handel

  1. Fiskale og juridiske aspekter af en digital forretning.
  2. Juridiske betingelser for et websted.
  3. Interne og eksterne kontrakter.
  4. Juridiske anbefalinger til salg på Internettet.

05. CMS-valg til online butik

  1. WordPress
    • WordPress som en alsidig platform til at oprette web: sider, indlæg, tags og kategori. Anbefalede plugins
    • Temaer og grundlæggende WordPress-tilpasning.
    • Optimering til SEO, sikkerhed, indhold og blyfangst.
    • Woocommerce til butikker med fysiske eller downloadbare produkter.
    • Udvidelser til elektronisk handel og betalingsmetoder.
  2. Prestashop
    • Prestashop backend: kategorier, attributter, produkter og kombinationer.
    • Grundlæggende tilpasning af frontend: Sprog, menuer, logoer, virksomhedsbillede.
    • Ledelse: transportører, ordrestatus, kampagner, betalingsmetoder, skatter.
    • Massiv katalog upload.
    • Introduktion til multi-store faciliteter.
  3. Magento
    • Sidetyper, design og skabeloner.
    • Indledende konfiguration: brugere, roller, betalingsmetoder, forsendelsesmetoder.
    • Katalogstyring, produkttype og konfiguration af attributter.
    • Magento Connect, udvidelser.

06. Styring og styring af en e-handel

  1. Figuren af Online Manager i en e-handel.
  2. Kundeservice-digital forbruger. Værktøjer: Online chat, telefoner, switchboards, Correos, CRM.
  3. Procesdiagram over en online butik. Daglig drift
  4. Logistik og lagerstyring.
  5. Internet-betalingsmetoder
  6. Skab tillid til en e-handel
  7. Succeshistorier inden for e-handel: Medicinsk e-handel, mad e-handel og mode e-handel.
  8. Automatisering af e-handel.

07. Søgemaskineoptimering (SEO)

  1. Seo for e-handel
    • Grundlæggende grundlæggende om SEO fra en blogs synspunkt.
    • Sådan fungerer Google
    • Sådan finder du de bedste søgeord.
    • Værktøjer til analyse af nøgleord.
    • Den tekniske SEO-check.
    • Ting, vi altid skal gøre.
    • Optimer sporing - hvorfor er det vigtigt?
    • Dupliceret indhold
  2. SEO på side
    • Nøgleordsundersøgelse Nøgleordsanalyse af en e-handel.
    • Indeksering: Google-søgekonsol og typiske fejl.
    • Internt forbundet
    • Rige uddrag, overskriftshierarki og billedoptimering.
    • Specifikke retningslinjer for indhold: undgå dobbeltindhold og tyndt indhold.
    • SEO copywriting guide i e-handel og WordPress 2.
  3. SEO Off Page
    • Linkbuilding strategier.
    • Linkbaiting strategier.
    • Straffestyring på Google og andre søgemaskiner.
    • Søgealgoritmer: Penguin, Panda, Hummingbird.
    • Black Hat vs White Hat.
  4. SEO-revision
    • Hvad det er Hvorfor det gøres. Hvornår er det nødvendigt?
    • Analyse af virksomhedens mål. Nøgleord, konkurrenter og muligheder.
    • Ontologisk analyse (Webarkitektur).
    • Sporbarhed og indekserbarhedsanalyse.
    • On Page teknisk analyse: Indhold, strukturerede data og wpo.
    • Teknisk analyse Fra side: linkprofil, online synlighed.
    • Online synlighedsanalyse.
    • Beslutningstagning.

08. Internet-annoncering

  1. Internet-annoncering
    • Grundlæggende koncepter og omkostnings- og målemodeller: CPC, CPA, CPL osv.
    • Introduktion til programmatisk reklame.
    • Bing-annoncer og alternativer til Google Adwords.
  2. google Adwords
    • Platformer: Søgenetværk og søgepartnere, Displaynetværk, YouTuBE, Google Play Store.
    • Annoncetyper og KPI'er.
    • Rangering, auktioner og kvalitetsniveau.
    • Kampagnestruktur, kampe og udvidelser.
    • Nøgleordsundersøgelse til Google Adwords.
    • Google Shopping: Optimering af sælgerkonto, strukturering af remarketingkonti.
    • Værktøjer og ressourcer til Google-annoncer og digital annoncering.

09. Online marketing i e-handelsorienteret salg og resultater.

  1. Digital mix: Tiltrækning, konvertering, fastholdelse / loyalitet, måling / analyse.
  2. Online forfremmelse Teknikker og værktøjer til at offentliggøre din online forretning i tidlige stadier.
  3. Omnicanality-strategi for at øge dit online salg.
  4. Væksthacking Teknikker og metodik til at vokse en online forretning eksponentielt.
  5. Håndtering af kommentarer og anmeldelser i en online butik. Værktøjer til at fange kommentarer.
  6. Sådan begynder du at sælge gennem Amazon og andre markedspladser, Amazon-tilknytningssystem, e-handelskatalogstyring på markedspladser
  7. Rentabilitetsanalyse i et online projekt (ROI).
  8. Fotografering i en e-handel.
  9. Video marketing workshop til e-handel. SEO optimering på YouTube.
  10. E-mail-marketing Kampagneplanlægning og konvertering, A / B-test, automatisering af e-mail og konverteringstragte.
  11. Affiliate marketing

10. Brugervenlighed, Big Data og Web Analytics

  1. Analytics i e-handel. KPI-rapporter og trafikanalyse.
  2. Introduktion til Google Analytics.
  3. Brugervenlighed og CRO. Metrics analyse for at øge konvertering.
  4. Big Data i e-handel: Teoretisk definition og e-handelsapplikation.

11. Social handel. Sælg i sociale netværk

  1. Sociale netværk som online salgskanaler. Tværsælgende formel til social handel.
  2. Facebook- og Instagram-annoncer.
  3. Sponsorerede LinkedIn- og LinkedIn-annoncer til e-handel.
  4. Definition af strategien i sociale netværk. Community Manager-kalenderen.
  5. Webmarketing (perfekt målgruppe).
  6. Overvågningsværktøjer i sociale netværk.

12. Inbound Marketing

  1. Introduktion og koncepter.
  2. Sådan arbejder du dit personlige brand.
  3. Content Marketing
  4. Viraliser dit indhold.
  5. Værktøj for workshop om indgående marketing til e-handel.

E-handelsrevision

  1. Dokumenter til udførelse af revisioner.
  2. Resultatopgørelse og rentabilitet e-handel.
  3. Aktiviteter i virkelige sager.

Masterprojekt

Final Project Master's Choice: egen eller tredjepart, ægte eller fiktive.

Tutorials om E-handelsprojekt, der skal leveres, tango, hvis det er ægte som fiktivt.

Forsvar for det endelige masterprojekt ved Domstolen: (valgfrit).

Program undervist i:
  • Spansk
Senest opdateret Oktober 5, 2019
Dette kursus er Campusbaseret
Start Date
Nov 9, 2019
Duration
6 måneder
Fuldtid
Price
4,900 EUR
Deadline
Nov 15, 2019
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
Nov 9, 2019
End Date
Apr. 2020
Ansøgningsfrist
Nov 15, 2019

Nov 9, 2019

Location
Ansøgningsfrist
Nov 15, 2019
End Date
Apr. 2020