Master i digitalt oplevelsesdesign
BAU, Centro Universitario de Artes y Diseño de Barcelona
Nøgleinformation
Campus placering
Barcelona, Spanien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Spanish
Studieformat
På campus
Varighed
1 År
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
EUR 9.320
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
Lær, hvordan du designer den ideelle forbrugeroplevelse i forhold til et brand og skab mindeværdige digitale oplevelser, der vil gøre brugere til kunder.
Vi vil lære dig at gå ud over det visuelle lag for at designe en ideel brandoplevelse for forbrugeren. Til dette formål lærer vi at undersøge konteksten, definere arketyper, identificere problemer og behov, opdage muligheder og smertepunkter og selvfølgelig designe den perfekte kunderejse.
Agile digitale produktudviklingsteknikker vil blive anvendt for at lette arbejdet på en inkrementel og iterativ måde sammen med Google Ventures Design Sprint-metoden , som giver os mulighed for at møde de udfordringer eller forbedringspunkter, som vi har identificeret i kunderejsen, mens vi altid fokuserer på forretningsvisionen.
Ord som Discovery, Research, Ideation, Journey, Prototyping, Skitsing, Sprint og Release bliver en del af dit daglige ordforråd.
Tilknyttet selskab
Master i Digital Experience Design er tæt knyttet til Runroom, et bureau specialiseret i digital virksomhedsrådgivning, for at tilbyde rigtige casestudier og for at forstå og implementere nye trends, metoder og digitale teknologier, der forbinder mennesker med forretning.
Læreplan
- Modul 1 - CX-strategi (kundeoplevelse)
- Modul 2 - Oplevelsesdesign
- Modul 3 - Front-end programmering
- Modul 4 - Digital forretning
- Modul 5 - Afsluttende projekt
Karrieremuligheder
- UX forsker.
- UX/UI designer.
- Digital projektleder.
- Front-end udvikler.