Master i gastronomisk og reklamefotografi
LCI Barcelona
Nøgleinformation
Campus placering
Barcelona, Spanien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Spanish
Studieformat
På campus
Varighed
9 Måneder
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
Kandidatuddannelsen i Gastronomisk og Reklamefotografering er et banebrydende program i sammensmeltningen af vores lands rigdom og gastronomiske berømmelse og medieringen og den grafiske kommunikation af denne tendens. Kernen i dette program overskrider det fotografiske rums rum og adresserer fagets fagområder, fra styling til kunstretning, svarende på denne måde til arbejdsmarkedets krav og behov. Dens specialiseringsakse er produkt og gastronomi og dets interesección med retningen for kunst, der opretholder og forbedrer forfatterens personlighed.
Et innovativt forslag rettet mod kreativitet og specialisering for at skabe synergier mellem ekspanderende sektorer med det formål at udvikle fra konceptualiseringsprojekter af kommerciel eller personlig karakter fuldstændig faglig kvalitet og med et stærkt forfatterstempel.
Datablad
- Kvalifikation: Master i gastronomi og reklamefotografi
- Credits: 60 ECTS
- Varighed: 1 studieår
- Datoer: oktober til juli
- Sprog: Spansk
- Undersøgelse Mode: Barcelona
målsætninger
Mesterens didaktiske mål er at uddanne sine deltagere som fremragende fagfolk, med eget initiativ og stil og tilbyde dem styring af viden, værktøjer, processer og metoder på et teknisk, æstetisk og ledelsesniveau, der altid favoriserer maksimal udvidelse af deres egne tilbøjeligheder og færdigheder. Du vil være i stand til at kontrollere hele processen for oprettelse og produktion, og du vil kunne anvende som forfatter og skaber af tendenser.
program
Programmet er struktureret i to store blokke: I den første uddyber vi den grundlæggende viden om den professionelle og reklame fotografiske praksis såvel som i retning af kunst; I det andet, mere omfattende fokuserer vi på specialisering inden for produktfotografering og gastronomi.
Modul I
- Værktøjer og teknologier til billedfangst
- Værktøjer og teknologier til billedbehandling
Modul II
- Gastronomisk fotografering
- Fotografisk sprog
- Digital laboratorium I
Modul III
- Visuel kultur
- Kunstretning og styling
- Avanceret madfotografering
- Video og multimedia I
- Digital Laboratory II
Modul IV
- Avanceret madfotografering II
- Video og multimedia II
- Digital laboratorium III
- Marketing og personlig branding
afsluttende hovedprojekt
- Praktikpladser i virksomheder (valgfrit)