Master i geoinformatik til styring af naturressourcer

Generelt

Program beskrivelse

cirka

Målrettet mod kandidater i skovingeniør, geomatikteknik, landbrugsteknik, biologi, miljøvidenskab, geografi, skovbrugsteknologi, landbrugsteknik (og teknisk ingeniørvidenskab og grader, hvorfra de kommer).

Hvis du er interesseret i at lære at

  • Kend og anvend de nyeste teknologier og teknikker til at fange rumlige oplysninger: droner, satellitbilleder, LiDAR-teknologi, GPS osv.
  • Kend og anvend avancerede GIS-værktøjer til at gemme, administrere, analysere og behandle geografiske data.
  • Process og model geospatial information for at udtrække nyttige oplysninger til løsning af problemer med forvaltning af naturressourcer (vandressourcer, erosion, oversvømmelser, brande, skadedyr, brændte områder, minedrift, naturarv osv.)
  • Anvend geoinformatikværktøjer til at evaluere og kvantificere økosystemvarer og -tjenester forbundet med naturressourcer.
  • Udfør simuleringer og anvend modeller, der er rettet mod bevarelse og miljøstyring

Hvad vi tilbyder dig

  • Avanceret træning med en stærk praktisk orientering, der favoriserer integrationen i erhvervslivet.
  • Indhold designet i samråd med potentielle arbejdsgivere, der allerede er uddannet, for at kende, om indholdet af mesteren er passende til deres behov.
  • En officiel uddannelse i et emne, der ikke i øjeblikket tilbydes på University Campus i det nærliggende geografiske miljø.
  • Aftaler med ekstern praksis med virksomheder og offentlige administrationer.
  • Semiklasser undervisningsmodalitet med mulighed for at overvåge ansigt til ansigt ved videokonference.
  • Forbedring af færdigheder til at arbejde i et område, der vokser konstant, og som kræver opdatering af viden.
  • Faciliteter og faciliteter, der er egnede til praktisk træning: droner, multispektrale kameraer, GPS-modtagere, simulatorer, specifik software osv.

Professionelle udflugter

  • Inventar og modellering af naturressourcer via satellit-, drone-, LiDAR- og GIS-billeder.
  • Indfangning, behandling og analyse af territorial information.
  • Udvikling af løsninger inden for territorieteknik baseret på nye teknologier.
  • Udvikling af innovative projekter inden for skov-, landbrugs- og landskabshåndtering.

kompetencer

GRUNDLÆGGENDE KOMPETENCER

CB6 - Besidder og forstår viden, der giver grundlag eller mulighed for at være original i udviklingen og / eller anvendelsen af ideer, ofte i en forskningssammenhæng

CB7 - At eleverne ved, hvordan man anvender den tilegnede viden og deres evne til at løse problemer i nye eller ukendte miljøer inden for bredere (eller tværfaglige) sammenhænge relateret til deres studieområde

CB8 - At studerende er i stand til at integrere viden og møde kompleksiteten ved at træffe vurderinger baseret på information, der, uanset om de er ufuldstændige eller begrænsede, inkluderer refleksioner om de sociale og etiske opgaver, der er knyttet til anvendelsen af deres viden og vurderinger

CB9 - At eleverne ved, hvordan de kommunikerer deres konklusioner og de viden og de ultimative grunde, der opretholder dem til specialiserede og ikke-specialiserede målgrupper på en klar og entydig måde

CB10 - At eleverne har de læringsevner, der giver dem mulighed for at fortsætte med at studere på en måde, der i vid udstrækning vil være selvstyret eller autonom.

GENERELLE KOMPETENCER

CG1. Besidder viden inden for geoinformatik teknikker, demonstrere deres mestring gennem udarbejdelse og forsvar af argumenter og løsning af problemer inden for naturressourcer.

CG2. Evne til at udvikle geospatiale databaser og anvende og udvikle geoprocesser, så modelleringen af geografisk information muliggør udtrækning af nyttig information i forvaltning af naturressourcer

CG3. Evne til at vælge, anvende og evaluere de mest passende avancerede geoinformatik-metoder og teknikker i deres anvendelse til naturressourcestyringsproblemer.

Senest opdateret Mar 2020

Om skolen

Existen al menos diez razones para escoger León como destino académico aunque estamos seguros de que tú encontrarás muchas más.

Existen al menos diez razones para escoger León como destino académico aunque estamos seguros de que tú encontrarás muchas más. Minimer
León , Ponferrada + 1 Mere Mindre