Master I Ledelse Af Mennesker Og Organisationsudvikling

ESIC Business & Marketing School

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

Master I Ledelse Af Mennesker Og Organisationsudvikling

ESIC Business & Marketing School

Denne masteruddannelse er i øjeblikket en af ​​de mest komplette i uddannelsen af ​​eksperter i programmer Human Resources. Et grundigt program med en lang erfaring, der lægger vægt folk som strategiske forretningsmæssige aktiver og fremtidige personalechefer som ubestridte ledere af denne proces.

Master er et officielt program tilbydes i samarbejde med University Rey Juan Carlos, er baseret på en metode, der inkorporerer avancerede pædagogiske elementer sammen højtydende uddannelse i personaleledelse og organisationsudvikling.

uddannelsesfonde Curriculum

Studieordning af masteruddannelse i personaleledelse og organisationsudvikling er udviklet under hensyntagen til de generelle principper i kunst. 3.5 i den kongelige anordning og definitionen af ​​de uddannelsesmål som generelt og specifikke kompetencer professionelle, akademiske og hvor den studerende skal uddannes. Det primære formål med titlen er at yde passende og kandidatniveau videnskabelig uddannelse i forhold til de menneskelige ressourcer og organisation, der sender viden og giver ledelsesmæssige færdigheder, som er direkte anvendelig i det professionelle felt af kandidater. Uddannelsen af ​​Master er baseret på at kombinere videnskabelig stringens med erhvervslivet virkelighed, der integrerer teori og praksis og en metode, der bygger uddannelse, dialog og udveksling af erfaringer, refleksion over "sager" træning med "simulatorer "business og som en base, udvikling af kapaciteten til analyse og syntese og et overblik over betydningen og ansvar af selve arbejdet.

Programmet er udviklet fra en teoretisk og praktisk perspektiv ved teoretisk analyse af indholdet og dens praktiske anvendelse gennem forskellige metoder. Den praktiske del af denne Master kombinere flere teknikker såsom udarbejdelse og løsning af cases fra erhvervslivet virkelighed, simulation eller rollespil, gruppedynamik, analyse og diskussion af avisartikler, bøger Disclosure Generelt virksomhed, videoer, firma hjemmesider mv Desuden vil der blive udviklet supplerende aktiviteter for varigheden af ​​Master seminarer og / eller foredrag, hvor førende forskere og erhvervsledere, foreninger og offentlige og private organisationer vil forklare den økonomiske aktivitet i deres organisation og de sektorer, hvor de opererer med det formål at fremme adgangen af ​​studerende til en verden af ​​forretningspraksis.

Generelle målsætninger for studieordningen

I denne forbindelse er det pensum og metode af Master med henblik på erhvervelse af de studerende viden og uddannelse rettet mod: At give færdigheder og ledelsesmæssige færdigheder og den metode, der skal anvendes i forvaltningen af ​​organisationer og personas.Desarrollar specifikke strategiske kompetencer organisation og menneskelige ressourcer, der tillader de studerende at opbygge den menneskelige kapital er nødvendig kræver organisationer til at nå deres objetivos.Desarrollar og forbedre de færdigheder og evner til individuel og gruppearbejde, til opløsning konflikt og interkulturel uddannelse for grupper og interdisciplinares.Desarrollar og styrke de studerendes evne til at forstå de forandringsprocesser i organisationen og oprettelse og vedligeholdelse af organizativa.Conocer kultur og beherske de teknikker og egnede værktøjer i området retning for at øge Capac idad træffe beslutninger og løse conflictos.Facilitar anskaffelse og udvikling af færdigheder og praktisk anvendelse færdigheder, således at de studerende vil være i stand til at identificere de specifikke behov i organisationen og give nøjagtige diagnoser og gyldige løsninger.

kompetencer

Den europæiske område for videregående uddannelse, der blev lanceret i 1999 med Bologna-erklæringen, opfordrer en ændring i undervisningsmetoder, der fokuserer målet i færd med at de studerendes læring, som strækker sig gennem hele livet og mod arbejdsmarkedet. Derfor læseplaner, der fører til udstedelse af en grad, skal være i centrum for sine målsætninger for erhvervelse af færdigheder af studerende.

Hvad menes der med kompetence? Sættet af viden, færdigheder og holdninger, der er erhvervet eller udviklet gennem formative oplevelser koordinater, som er beregnet til at opnå funktionel viden, der reagerer effektivt på en opgave eller et problem af daglige og professionelle liv, der kræver en proces undervisning og læring.

De færdigheder, som de studerende skal tilegne sig Master i ledelse af mennesker og organisationsudvikling fra Universidad Rey Juan Carlos (MDPO) er:

grundlæggende og generelle kompetencer

De er almindelige universitetsgrader, men er tilpasset til den specifikke kontekst for hver titel.

grundlæggende

  • CB6 viden og forståelse, der giver en basis eller mulighed for originalitet i udvikling og / eller anvendelse af idéer, ofte i en forskningsmæssig sammenhæng.
  • CB7 At de studerende kan anvende deres viden og deres evne til at løse problemer på nye eller ukendte miljøer inden for bredere (eller tværfaglige) sammenhænge relateret til deres fagområde.
  • CB8 at eleverne er i stand til at integrere viden og håndtere kompleksitet, og formulere domme på grundlag af oplysninger, der var ufuldstændige eller begrænset, inkluderer overvejelser om sociale og etiske ansvar i forbindelse med anvendelsen af ​​deres viden og domme.
  • CB9 At eleverne kan kommunikere deres konklusioner og den viden og logiske begrundelse for disse til specialiserede og ikke-specialiserede målgrupper klart og utvetydigt.
  • CB10 Studerende skal have de læringskompetencer, der sætter dem i stand til at fortsætte med at studere på en måde, der vil være stort set selvstyret eller autonome.

generelt

  • CG01 tog eleverne til at være i stand til at anvende den erhvervede viden til at løse problemer på nye eller ukendte miljøer inden for sammenhænge relateret til deres fagområde.
  • CG02 tog studerende til at integrere viden og håndtere kompleksitet, og formulere domme på grundlag af oplysninger, der omfatter reflektere over sociale og etiske ansvar i forbindelse med anvendelsen af ​​deres viden og domme.
  • CG03 Træn for at kommunikere deres resultater til specialister og ikke-specialister, klart og utvetydigt.
  • CG04 Erhverve læring færdigheder, der sætter dem til at fortsætte med at studere på en måde, der vil have til at være stort set selvstyret eller autonome.
  • CG05 Træn for at analysere, syntetisere, evaluere og træffe beslutninger baseret på relevante optegnelser oplysninger om situationen og forudsigelig udvikling af en virksomhed.
  • CG06 Træning i mundtlig og skriftlig kommunikation: forstå og være i stand til at kommunikere på spansk korrekt og i forskellige scenarier. Forstås af ledere og underordnede klart og koncist og være i stand til at udarbejde rådgivning og business management projekter.
  • CG07 Tilegne sig viden relateret til området for menneskelige ressourcer og organisation sædvanlige anvendelse af informationsteknologi og kommunikation i deres faglige præstationer.
  • CG08 opnå kompetencer til at analysere, søge og skelne information fra forskellige kilder, være i stand til at identificere kilder til relevante økonomiske oplysninger.
  • CG09 Træn for at skitsere og ekstrapolere: Den studerende skal være i stand til at forstå de institutioner som følge og anvendelse af teoretiske eller formelle erklæringer om, hvordan økonomien fungerer, markeder og virksomheder.
  • CG10 Træn for at anvende til analysen af ​​de problemer professionelle kriterier baseret på tekniske værktøjer.
  • CG11 Træn for at præsentere deres arbejde, idéer og meninger i offentligheden og for at diskutere og forsvare deres tilgange til lærere og medstuderende med respekt.
  • CG12 erhverve motivation for kvalitet og stringens i arbejdet og fremme kreativitet, initiativ og iværksætteri.
  • CG13 træne teamwork og kommunikation fluency: studerende skal kunne integrere i enhver funktionsområde for en mellemstor eller stor virksomhed, og dygtig udføre arbejdet betroet.
  • CG14 toget til arbejde i forskellige miljøer og multi gennem anerkendelse og respekt for forskellighed.

specifikke færdigheder

De ejer titlen og tager sigte på at opnå et bestemt output profil for den studerende.

  • CE01 At erhverve teoretisk og praktisk viden om virksomheden og dens funktioner samt det indbyrdes forhold mellem miljø og virksomheden.
  • CE02 At erhverve teoretisk og praktisk viden om den strategiske ledelse af selskabet og gøre det muligt for beslutningstagning i komplekse miljøer.
  • CE03 tog på jagt og informationsstyring for erhvervslivet beslutningstagning og lære at udvikle en praktisk ramme for analyse, planlægning og implementering af strategiske beslutning.
  • CE04 At erhverve teoretisk og praktisk viden om virksomheden Social Responsibility og forretningsetik.
  • CE05 Træning i udviklingen af ​​etiske og deontologiske regler og systemer af forlig og ligestilling mellem kønnene, planlægning og styring af udenlandske hjælpearbejdere og erhvervslivet mangfoldighed.
  • CE06 At erhverve teoretisk og praktisk viden om Human Resources og udvikle praktiske ordninger problem-løsninger situationer personaleledelse af i organisatoriske miljøer.
  • CE07 Træning i at identificere problemerne med forvaltning af de menneskelige ressourcer og lære de teknikker til integration og forvaltning af de menneskelige ressourcer, og forvalte menneskelige teams i forretningsmæssige sammenhænge.
  • CE08 erhverve praksis i human resource management gennem nye værktøjer, metoder og færdigheder i forvaltningen mennesker.
  • CE09 At erhverve teoretisk og praktisk viden om det praktiske arbejde i virksomheden og udvikle praktiske ordninger af problem-løsninger konfliktsituationer arbejdskraft.
  • CE10 Træning i erhvervslivet og arbejdskraft forhandlinger og i at identificere arbejdskraft problemer i virksomheden.
  • CE11 At erhverve teoretisk og praktisk viden om ledelsesfunktionen og udviklingskapacitet syntese ordningen et praktisk problem-løsninger organisatoriske design situationer.
  • CE12 Træning i at identificere problemerne med organisatoriske ledelse, læring teknikker og design organisationer.
  • CE13 At erhverve teoretisk og praktisk viden om adfærden hos mennesker i enterprise-miljøer, og udvikling af konkrete problem-løsninger situationer personaleledelse og teamledelse af.
  • CE14 Træning i at identificere problemer organisatoriske forandringer og lære de teknikker til organisatoriske processer.

funktioner

  • Udvikle vigtige organisatoriske og menneskelige ressourcer aspekter af god selskabsledelse for at sikre succes og konkurrenceevne.
  • Tilskynder folk håndtering som en af ​​de vigtigste organisatoriske faktorer.
  • Konstant opdatering: Saml de nuværende miljøkrav: graden af ​​ændring, væksten af ​​internettet, globalisering og mangfoldighed af arbejdsstyrken, tilpasning til lovgivningen, og udviklingen af ​​arbejdet og balance mellem arbejde og privatliv.


differentialer faktorer/>

  • ESIC og URJC fælles grad, hvilket er en stor virksomhed anerkendelse modtaget undervisning af høj kvalitet kombineret med stor strenghed og selvstændige krav om en universitetsuddannelse.
  • Ph.d.: Mulighed for yderligere undersøgelser for at nå den doktorgrad.
  • Fakultet: Det Naturvidenskabelige strengt udvalgte lærere, der kombinerer akademisk ekspertise og erhvervserfaring.
  • Rankings: Officiel version af det program, der er førende inden for HR-sektoren rangordning avis El Mundo.

Student Profile

Denne Master er rettet på den ene side dem, der arbejder i erhvervslivet og har at gøre med organisatoriske og / eller menneskelige ressourcer i de mest professionelle og effektive måde beslutninger. Derfor er det rettet mod alle, der ønsker at motivere, at tog- og støtte medlemmer af en selskabsstruktur kunne bringe deres potentiale på arbejdspladsen. Denne Master opfylder behovene for den professionelle, der allerede har erfaring på dette område og ønsker at dykke ned i sagen. Desuden er denne Master også rettet mod nyuddannede, der ønsker at specialisere sig i disse discipliner.

Master i ledelse af mennesker og organisationsudvikling sigter mod at udvikle de studerende organisatoriske færdigheder og menneskelige færdigheder, intellektuelle og teknikker, der er nødvendige for at konfrontere dagens erhvervsliv i kontinuerlig forandringsproces. Efter at have afsluttet dine studier vil du være fuldt ud i stand til at tage ledelsesbeslutninger i enhver virksomhed inden for de områder relateret til personaleledelse og organisation.

Eksterne akademiske praksis

ESIC har en afdeling af Akademisk Practices, hvilket er en af ​​de naturlige bånd skolen med erhvervslivet virkelighed. Eksterne praksis udgør en formativ aktivitet der skal udføres af de studerende under tilsyn af ESIC. De udvikler kritisk og helst i selskaber, enheder og offentlige eller private organisationer.

ESIC vedligeholder relationer med cirka 8.000 virksomheder, der rekrutterer profiler, som er dannet eller dannet i vores skole, at indarbejde dem i deres praktik programmer eller gennem beskæftigelse.

De gennemsnitlige årlige praksis forvaltes af Campus ESIC i Madrid om de sidste tre akademiske år 1480 og tidligere, er blevet godkendt af de ansvarlige for at reagere på hver enkelt studerende profiler dannet i ESIC. Institut for virksomhedspraksis vil sikre, at praktikken er tilgængelig i det akademiske år, et tal lig med eller større end antallet af studerende.

Studerende på University Masters programmer kan inddrage eksterne akademiske praksis, når det faglige program startede. Den procedure følges for at få adgang til praktik forvaltes af ESIC begynder med ansøgningen og registrering i vores skole telematik-system, som sikrer overholdelse af LOPD, hvorfra begynder at deltage i udvælgelsesprocessen.

Indholdet af uddannelsesprojektet af hver ekstern akademisk praksis er udviklet for at sikre den direkte forbindelse mellem det samme med deres studier og kvalifikationer, som den studerende, som vil have den faglige vejledning af ESIC og vejleder tildelt af den virksomhed eller institution, hvis udført. Praksis gange, under alle omstændigheder være forenelig med de faglige aktiviteter er udviklet af studerende på ESIC. Alt dette, og andre detaljer, vil blive afspejlet i aftalen om Uddannelses- og respektive samarbejde bilag, som er det dokument, hvori samarbejdet mellem parterne for praktisk uddannelse af studerende er reguleret og formaliseret i henhold til gældende regler om eksterne praksis universitetsstuderende.

Vurdering for anerkendelse af akademiske kreditter svarende akademiske praksis Ekstern læseplaner foretages i overensstemmelse med bestemmelserne om emnet i studieordningen for hver grad.


Infrastruktur og faciliteter/>

Infrastruktur, at vi tilbyder studerende på Master i Business Management (URJC) og Master i Marketing (ESIC) er dem af denne skole, som ligger i Avda. De Valdenigrales s / n i Pozuelo de Alarcón (Madrid ), ud over alt det, som skolen har til rådighed for sine elever og universitetsverdenen (biblioteker, avisbiblioteker, computerrum, sportsanlæg mv i andre steder i Spanien).

På den anden side Master studerende har adgang til ressourcer til rådighed for Rey Juan Carlos University.

Adgang til faciliteten opfylder kravene i universel tilgængelighed. Indgangen har let skrånende ramper og bygninger har en elevator tilpasset kørestole.

Ifølge særlige behov og følgende lister over adgangskvote Handicap har centret tilpasset borde / som studerende i kørestole og kommunikation mekanismer til at støtte overvågningen af ​​klasser / som studerende særlige behov.

Tjenesten Infrastruktur består af fagfolk fra forskellige sektorer, hvis arbejde har fokus på vedligeholdelse, reparation og eftersyn af udstyr og faciliteter omkring centrum.

Skole også har indgået aftaler med visse leverandører til vedligeholdelse opmærksomhed diverse kontor automation udstyr område.

Nedenfor er detaljerede kun infrastruktur og udstyr på fakultetet, der ville blive brugt i undervisningen af ​​/ Grade studerende.


lærere Teori klasseværelset/>

ESIC faciliteter-5 Pozuelo har computerrum med i alt 205 arbejdspladser. Hvert klasseværelse har audiovisuelt materiale er nødvendig for undervisningen. Alle klasseværelser har de samme audiovisuelle medier beskrevet ovenfor, og har den nødvendige software til at udstyre / som alumner / ae af de teknikker og værktøjer, der er nødvendige for korrekt udvikling af den uddannelse, som markedet efterspørger.


klasseundervisning Seminarer/>

Der er 3 værelser 80,00 m2 og 40,00 m2 3 møde udstyret med passende møbler til arbejde i grupper, tabel lærer / en multimediecomputer, projektor og internetforbindelse.


arbejdsrum/>

Så det anderledes arbejdsgruppe Master i Business Management (URJC) og Master i Marketing (ESIC) kan samle, er der, bortset fra klasseværelset førnævnte 4 arbejdsrum på omkring 15 m2 hver med skrivebord og tilstrækkelig mulighed for teamwork.

Andet udstyr og læringsressourcer

Informationsteknologi og Kommunikation IKT

Det har trådløst netværk (Wi-Fi) i hele skolen frit tilgængelig for medlemmer af universitetets samfund (studerende, PAS og PDI). Hertil kommer, at alle klasselokaler har adgang til internettet på alle computere.

bibliotek

Den nye kommunale ESIC Universitetsbibliotek blev åbnet i september 2013 en separat bygning ved siden af ​​skolen. Det tilbyder både studerende af ESIC som enhver anden universitet uden.

Tjeneste levering i bygningen er som følger:

ground zero

  • kontrol
  • Høring punkt online katalog (OPAC)
  • Computer værelse: 24 pladser høring
  • Groupware værelser: 6 (4 pladser hver)
  • Undersøgelse Hall: 72 pladser til læsning
  • Hemeroteca

første sal

  • Høring punkt online katalog (OPAC)
  • Læsesal (16 pladser)
  • Arbejdsrum Gruppe: 8 (8 indlæg hver)
  • Undersøgelse Hall: 72 pladser til læsning
  • Undersøgelse værelse: 42 læsning indlæg

fonde:

ESIC bibliotek har en fond med disse funktioner:

  • Indsamling af ca. 13500 speciale i markedsføring, reklame, økonomi, business, handel volumen mv
  • 200 titler på tidsskrifter specialiseret i de samme emner.

tjenester:

  • Generel undersøgelse værelse og læsning. fri adgang forudgående registrering som bruger af biblioteket.
  • Gruppe arbejdsrum. Adgang via forudbestilling på 24 timer, som er grundlæggende for dette være en registreret bruger af biblioteket.
  • Adgang og query databaser og elektroniske dokumenter underskrevet af biblioteket.
  • Se OPAC katalog ved at klikke her
  • Personlige lån: 3 bøger i en uge.
  • Konsultationsværelset fond af tidsskrifter og reference.

Åbningstider:

  • Mandag til fredag ​​fra 09:00 til uafbrudt 21 timer.
  • Lørdag 10. til 14. time.
  • Særlige timer i løbet eksamen: 9 til 7 timer.


kvaliteter saloner/>

Der er et auditorium, der er udstyret med alle audiovisuelle medier beskrevet for klasseværelset teori med et de190,00 m2 med en kapacitet på 200 personer.


reprografisk service/>

Blandt de ydelser, som skolen for studerende i Master i Business Management (URJC) og Master i Marketing (ESIC) er eksistensen af ​​en fotokopiering service, med 2 muligheder, den ene med behandling personale skole og den anden af ​​maskiner, der arbejder med forudbetalte kort.


Cafeteria og catering/>

Skolen har et cafeteria og restaurant med en kapacitet på 150 pladser, der tillader betjener på nuværende tidspunkt op til 300 måltider dagligt til studerende, undervisere og administrativt personale og tjenester.

Multimedia klasseværelser

Det består af tre selvstændige enheder med et areal på 52m2. Det giver de studerende Skole faciliteter og ressourcer, hvor de kan arbejde i forskellige områder af multimediedesign. Aktiviteterne er udviklet af Multimedia klasseværelse er:

Multimedia værksted for avanceret arbejde

Multimedia klasseværelse har et fysisk rum, som kan gøres professionelt færdigt arbejde inden for redigering af video, tv, radio og grafisk design.

Planlægning Kurser og Seminarer

Multimedia klasseværelse vil have en permanent program eminent praktiske kurser designet til at opfylde faglige forventninger, at den aktuelle efterspørgsel på markedet. Disse kurser og seminarer vil blive undervist af fagfolk og lærere i forskellige områder af design og digital produktion.


Sport felter/>

Dækker et areal på 2.200 m2 og består af to multipurpose domstole i LSO sport, der kan praktiseres håndbold, basketball, fodbold, volleyball, etc. Disse faciliteter er udstyret med bad og toilet.


udendørs parkering/>

Det dækker et område på omkring 9300 m2 og kan rumme omkring 300 biler.


kapel/>

ESIC har en hætte med et areal på 139 m2 og en omtrentlig kapacitet på 100 personer.

rankings Associates

  • ESIC er placeret 12th World Business School.
  • Generaldirektøren for ESIC er den 76. spansk erhvervsleder.
  • 3. Business School i Spanien med det bedste ry.
  • ESIC er rangeret inden for top 250 Business Schools i verden og endnu vigtigere et af de syv "Top-tier beskæftigelsesegnethed" business schools i Europa.
  • 2. Business School Spanien i den sektorspecifikke placering.
Denne skole tilbyder programmer i:
  • Engelsk
  • Spansk


Sidst opdateret February 10, 2018
Varighed og pris
This course is Campusbaseret
Start Date
Startdato
Okt. 2018
Duration
Varighed
1 år
Fuldtid
Price
Pris
11,900 EUR
Information
Deadline
Locations
Spanien - Granada, Andalusia
Startdato : Okt. 2018
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Spanien - Madrid, Community of Madrid
Startdato : Okt. 2018
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Spanien - Marbella, Andalusia
Startdato : Okt. 2018
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Spanien - Seville, Andalusia
Startdato : Okt. 2018
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Okt. 2018
Spanien - Madrid, Community of Madrid
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Spanien - Seville, Andalusia
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Spanien - Marbella, Andalusia
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Spanien - Granada, Andalusia
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen