Master i ledelse for innovation
ESPM – Brasil
Nøgleinformation
Campus placering
São Paulo, Brasilien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Portugisisk
Studieformat
På campus
Varighed
3 semestre
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
BRL 1.555 / per month *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* op til 35 rater á 1.555,03 BRL + 1 rate på 1.712,18 BRL
Introduktion
Udvikle fagfolk til at arbejde i en tid med virksomhedsledelse og procesinnovation baseret på teknologi, hvilket giver en strategisk vision og teknisk viden, når de planlægger kreative og innovative handlinger.
Læreplanen konsoliderer ledelses-, markedsførings- og teknologisk innovationsviden i perspektivet af fremtidige applikationer, udforsker state of the art med hensyn til viden og forventede tendenser for markedet og samfundet.
I samarbejde med Teknologisk Institut for Luftfart - ITA
Kurset tager udgangspunkt i at udforske de to skolers anerkendte ekspertise inden for specifikke områder, nemlig ITA i videnskab, innovation og teknologisk udvikling og ESPM i marketing, kommunikation og kreativitet. Partnerskabet tilegner sig også den sociale kapital, der blev udviklet for år tilbage mellem de to skoler gennem andre kurser, der allerede er udviklet sammen, og som havde stor succes med at udnytte disse synergier. Det karakteristiske er, at det er en Techno MBA, der integrerer forretningsledelse, teknologi, innovation og markedsføring.
Galleri
Ideelle studerende
hvem det er beregnet til
Henvender sig til ledere og fagfolk med interesse for områderne teknologisk innovation, marketing, kommunikation og teknologi, som søger at forbedre sig selv i en verden af ledelse af teknologisk innovation og markedsføring.
Læreplan
hvad vil du lære
Ledelse/Økonomi
- Ledelse og teamledelse
- Logistik og Supply Chain
- Scenarier, risici og usikkerheder
- Fundamentals of Finance (Fjernundervisning)
- Økonomisk gennemførlighed af projekter
- Erhvervsøkonomi
Strategi/Markedsføring
- Online forbrugeradfærd
- Beslutningsstøttemetoder
- Marketing og kommunikation
- Konkurrencedygtig intelligens
- CRM, BI og webanalyse
Innovation/teknologi
- Miljø for innovation og entreprenørskab
- Grundlæggende om systemteknik
- Teknologisk innovationsledelse
- Designtænkning og nye forretningsmodeller
- Agile projektledelse
- Informationsteknologi og digitale platforme
Integration
- Integrativt tværfagligt projekt (PIM)
Klasser afholdes på ESPM-graduate campus og kan undervises andre steder, forudbestemt af professoren. EAD-disciplinerne, der er angivet i kursusprogrammet, finder sted sideløbende med de ansigt-til-ansigt-discipliner og i den indledende periode af kurset.
Programresultat
Ved at oprette masteruddannelsen i Management for Innovation – ITA / ESPM, søger ESPM og ITA (Instituto Tecnológico de Aeronáutica) at uddanne kvalificerede fagfolk til at arbejde i et område, der i stigende grad kræves af velforberedte ledere og ledere.
Programmet giver den videnbase, der kræves i innovationsledelse og udvikler gennem moderne praksis de væsentlige færdigheder for fagfolk, der vil være involveret i dette område og i processerne for virksomhedstransformation i deres virksomheder.
En vigtig forskel ved programmet er, at både teknikkerne og begreberne ledelse, ledelse og markedsføring, der vil blive udviklet, eksemplificeret og anvendt, udgør et forberedt sæt, så den professionelle, der er uddannet på denne måde, er i stand til med succes at møde ledelsesudfordringer med virksomheder, især dem, der er forbundet med innovationspraksis i virksomheder.
Vores opfattelse er, at markedets efterspørgsel efter denne professionelle vil fortsætte med at vokse i de kommende år, da virksomheders succes i stigende grad afhænger af velstyret innovation.
Programmets fokus er på integrationen mellem innovation og marketingprocesser.
Uddannelsen er baseret på at udforske de to skolers ekspertise inden for specifikke områder, nemlig ITA i videnskab, innovation og teknologisk udvikling og ESPM i marketing, kommunikation og kreativitet.
Partnerskabet tilegner sig også arven fra mange års fælles handling fra disse to skoler i andre kurser, der var meget succesfulde med at udforske disse synergier