Master i organisation og lederskab
University of San Francisco - School of Education
Nøgleinformation
Campus placering
San Francisco, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
18 - 24 Måneder
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
USD 1.130 / per credit *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2024
* pr. kredit.
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Lederskab er den afgørende ressource for at skabe og opretholde organisationer, samfund og samfund. Det primære mål for O
Kandidatuddannelsen i Organisation og Lederskab (O
Program levering
For at imødekomme behovene hos fagfolk, følger programmet en skema af alternative weekendklasser, der indkøber ni gange et semester (fredag aftener og hele dagen lørdage).
KURSETALJER
FONDERNE | 3 KREDIT (KRAV)
- O
FORSKNINGSMETODOLOGI | 3 KREDITER
- GEDU 603 - Metodik for uddannelsesforskning (3)
O
- O
- O
- O
- O
- O
- O
- O
- O
- O
- O
- O
VALGER | 6 KREDITER
Vælg 2 valgfrie kurser ud fra følgende baseret på programrådgiver godkendelse:
- Organisation
- Særlige emner kurser,
- Direkte studier,
- Andre uddannelsesinstitutioner kurser,
- Accepterede overførselskurser.
MASTER'S FIELD PROJECT OR THESIS | 3 KREDITER
- O
Kursusbeskrivelser findes i kataloget.
OPTIONALE FOKUSOMRÅDER
Fakultetet for Organisation og Lederskab Program er glad for at tilbyde følgende tre fokusområder af studiet. Vores programmer er designet til at uddanne instruktionsledere og til at håndtere manglerne af autoriserede skoleledere, superintendenter, direktører og administrativt personale i San Francisco Bay Area skoler. Læreplanen sammenlægger nuværende forskning med direkte ansøgning til feltet med fokus på at skabe skoleledere for social retfærdighed. Kontakt det specifikke fakultet medlem, der er angivet i hvert område nedenfor for yderligere information om det pågældende fokus.
K-12 INSTRUKTIONSLEDERSKAB OG ADMINISTRATIVE TJENESTER KREDENTELPROGRAM
K-12 instruktionsledelse fokuserer på forskning og praksis af lederskabsudvikling, lederskab for social retfærdighed, instruktionsledelse og programudvikling. Eksempler på kurser er:
- Databaseret beslutningstagning til skoleledere.
- Skole, fællesskab og samfund.
- Human Resources in Educational Management.
21st århundrede lederskab
Det 21. århundredes lederskabsfokus er en mulighed for at tage fat på praksis og spørgsmål, der vedrører ledere fra det 21. århundrede og deres ledelse af en forskelligartet arbejdsstyrke. Studerende vil udforske emner, der har fået opmærksomhed i de senere år, herunder forskellige ledelsesformer, organisationsændringer, arbejdsgrupper, globalt lederskab, styring af mangfoldighed og etisk lederskab. Eksempler på specifikke kurser er:
- Lederskabsteorier.
- Lederskab i bymæssig sammenhæng.
- Etisk Organisation.
HØJERE UDDANNELSESLEDERSKAB
Videregående ledere forbereder aspirerende administratorer, ledere og akademikere af videregående uddannelse til at arbejde i kollegium og universitetsindstillinger. Denne vægt lægger eleverne ud på de udfordringer, der står over for videregående uddannelser i lyset af hurtigt skiftende sociale, politiske og demografiske sammenhænge. Fælles temaer i hver klasse er:
- spørgsmål om adgang og egenkapital i post-sekundære institutioner og de erfaringer og problemer, der er forbundet med underrepræsenterede grupper.
- kompleksiteter involveret i transformere organisationer og programmer for at opnå rimelige resultater for alle studerende.
Kursustilbud omfatter følgende:
- Race, Mangfoldighed og Videregående Uddannelse.
- Campus miljøer og kulturer.
- Amerikanske institutioner for videregående uddannelse.
Organisations- og lederskabsprogrammets læringsresultater:
- Programmet giver eleverne et kontinuum af ny viden og forståelse, der afspejler aktuelle teorier, forskning og innovative praksis.
- Programmet udstyrer eleverne til at anvende principperne om ledelsesteori i en bred vifte af indstillinger for effektivt at lede enkeltpersoner og organisationer til succes.
- Programmet giver eleverne mulighed for at vælge, implementere og administrere passende ledelsesmetoder til at opfylde individuelle, gruppe- og organisatoriske behov i K-12 gennem højere uddannelsesinstitutioner, for-profit og nonprofit-indstillinger.
- Programmet udstyrer eleverne til at udnytte og gennemføre forskning for at evaluere og forbedre organisatoriske processer.
- Opret ledere, der er i stand til kritisk at undersøge organisationer for at fremme rimelige resultater.
- Fremme fortaler for social retfærdighed med en bevidsthed omkring de erfaringer og udfordringer, der står over for historisk underrepræsenterede grupper.
- Forstå og anvende forskning på praktiske problemer.
- Udvikle ledere, der er selvreflekterende over deres praksis og dens konsekvenser for social retfærdighed og retfærdighed.
ORGANISATIONS- OG LEADERSKAPPROGRAMET STUDENTLEDNINGER:
- Kandidater vil have erhvervet den viden, forståelse, værktøjer og færdigheder, der er nødvendige for at påtage sig lederskab roller i organisationer på lokalt, statsligt, nationalt og internationalt plan.
- Kandidater vil have en forståelse af forskningsmetoder og demonstrere kompetencer til at engagere sig i rigorisk stipendium.
- Kandidater vil kunne relatere teori til at praktisere og demonstrere syntese af avanceret viden ved at forbedre organisationer.
- Kandidater vil have vedtaget vaner af personlige og videnskabelige refleksioner, der undersøger faglig praksis og fører til systemisk fornyelse.
Karriere
Kandidater fra Organisation og Lederskab Masteruddannelsen er pædagoger, der arbejder inden for uddannelse, erhvervsliv, sundhed, regering, rådgivning og profit og nonprofit-indstillinger i lederskab, ledelse, forskning og alle niveauer af undervisning.
Eksempler på karrieremuligheder
- Lokal, International NGO Educational Management.
- Videregående uddannelser.
- Management Consultant.
- Rektor.
- Assistent Principal.
GRADUATER AF ORGANISATIONEN
- Interim Superintendent, Hayward Unified School District.
- Assistent Superintendent, San Mateo School District.
- Præsident, Y Motion.
Læreplan
Master of Arts in Organisation and Leadership (O&L) består af 30 point. Uddannelsen giver de studerende mulighed for at arbejde med et mangfoldigt og unikt fakultet og fokusere deres studier.
Program levering
For at imødekomme behovene hos fagfolk, følger programmet en skema af alternative weekendklasser, der indkøber ni gange et semester (fredag aftener og hele dagen lørdage).
KURSETALJER
FONDERNE | 3 KREDIT (KRAV)
- O&L 614 - Introduktion til organisation og ledelse (3)
FORSKNINGSMETODOLOGI | 3 KREDITER
- GEDU 603 - Metodik for uddannelsesforskning (3)
O&L KURSUSARBEJDE - GENERELT ELLER FOKUSOMRÅDE | 15 KREDITTER
- O&L 615 - Informationssystemer i uddannelsesledelse (3)
- O&L 621 - Budget og finans (3)
- O&L 622 - uddannelseslovgivning (3)
- O&L 624 - Human Resources in Educational Management (3)
- O&L 630 - Pædagogisk ledelse (3)
- O&L 635 - Anthropology of Education (3)
- O&L 652 - Databaseret beslutningstagning for skoleledere (3)
- O&L 654 - Skole, fællesskab og samfund (3)
- O&L 658 - Kultur og arbejde (3)
- O&L 661 - Organisationsudvikling og læring (3)
- O&L 670 - Etisk organisation (3)
VALGER | 6 KREDITER
Vælg 2 valgfrie kurser ud fra følgende baseret på programrådgiver godkendelse:
- Organisations- og lederkurser
- Særlige emner kurser,
- Direkte studier,
- Andre uddannelsesinstitutioner kurser,
- Accepterede overførselskurser.
MASTER'S FIELD PROJECT OR THESIS | 3 KREDITER
- O&L 655 - Masters Field Project (3)
Kursusbeskrivelser findes i kataloget.
OPTIONALE FOKUSOMRÅDER
Fakultetet for Organisation og Lederskab Program er glad for at tilbyde følgende tre fokusområder af studiet. Vores programmer er designet til at uddanne instruktionsledere og til at håndtere manglerne af autoriserede skoleledere, superintendenter, direktører og administrativt personale i San Francisco Bay Area skoler. Læreplanen sammenlægger nuværende forskning med direkte ansøgning til feltet med fokus på at skabe skoleledere for social retfærdighed. Kontakt det specifikke fakultet medlem, der er angivet i hvert område nedenfor for yderligere information om det pågældende fokus.
K-12 INSTRUKTIONSLEDERSKAB OG ADMINISTRATIVE TJENESTER KREDENTELPROGRAM
K-12 instruktionsledelse fokuserer på forskning og praksis af lederskabsudvikling, lederskab for social retfærdighed, instruktionsledelse og programudvikling. Eksempler på kurser er:
- Databaseret beslutningstagning til skoleledere.
- Skole, fællesskab og samfund.
- Human Resources in Educational Management.
21st århundrede lederskab
Det 21. århundredes lederskabsfokus er en mulighed for at tage fat på praksis og spørgsmål, der vedrører ledere fra det 21. århundrede og deres ledelse af en forskelligartet arbejdsstyrke. Studerende vil udforske emner, der har fået opmærksomhed i de senere år, herunder forskellige ledelsesformer, organisationsændringer, arbejdsgrupper, globalt lederskab, styring af mangfoldighed og etisk lederskab. Eksempler på specifikke kurser er:
- Lederskabsteorier.
- Lederskab i bymæssig sammenhæng.
- Etisk Organisation.
HØJERE UDDANNELSESLEDERSKAB
Videregående ledere forbereder aspirerende administratorer, ledere og akademikere af videregående uddannelse til at arbejde i kollegium og universitetsindstillinger. Denne vægt lægger eleverne ud på de udfordringer, der står over for videregående uddannelser i lyset af hurtigt skiftende sociale, politiske og demografiske sammenhænge. Fælles temaer i hver klasse er:
- spørgsmål om adgang og egenkapital i post-sekundære institutioner og de erfaringer og problemer, der er forbundet med underrepræsenterede grupper.
- kompleksiteter involveret i transformere organisationer og programmer for at opnå rimelige resultater for alle studerende.
Kursustilbud omfatter følgende:
- Race, Mangfoldighed og Videregående Uddannelse.
- Campus miljøer og kulturer.
- Amerikanske institutioner for videregående uddannelse.
Programresultat
Organisations- og lederskabsprogrammets læringsresultater:
- Programmet giver eleverne et kontinuum af ny viden og forståelse, der afspejler aktuelle teorier, forskning og innovative praksis.
- Programmet udstyrer eleverne til at anvende principperne om ledelsesteori i en bred vifte af indstillinger for effektivt at lede enkeltpersoner og organisationer til succes.
- Programmet giver eleverne mulighed for at vælge, implementere og administrere passende ledelsesmetoder til at opfylde individuelle, gruppe- og organisatoriske behov i K-12 gennem højere uddannelsesinstitutioner, for-profit og nonprofit-indstillinger.
- Programmet udstyrer eleverne til at udnytte og gennemføre forskning for at evaluere og forbedre organisatoriske processer.
- Opret ledere, der er i stand til kritisk at undersøge organisationer for at fremme rimelige resultater.
- Fremme fortaler for social retfærdighed med en bevidsthed omkring de erfaringer og udfordringer, der står over for historisk underrepræsenterede grupper.
- Forstå og anvende forskning på praktiske problemer.
- Udvikle ledere, der er selvreflekterende over deres praksis og dens konsekvenser for social retfærdighed og retfærdighed.
ORGANISATIONS- OG LEADERSKAPPROGRAMET STUDENTLEDNINGER:
- Kandidater vil have erhvervet den viden, forståelse, værktøjer og færdigheder, der er nødvendige for at påtage sig lederskab roller i organisationer på lokalt, statsligt, nationalt og internationalt plan.
- Kandidater vil have en forståelse af forskningsmetoder og demonstrere kompetencer til at engagere sig i rigorisk stipendium.
- Kandidater vil kunne relatere teori til at praktisere og demonstrere syntese af avanceret viden ved at forbedre organisationer.
- Kandidater vil have vedtaget vaner af personlige og videnskabelige refleksioner, der undersøger faglig praksis og fører til systemisk fornyelse.
Karrieremuligheder
Karriere
Kandidater fra Organisation og Lederskab Masteruddannelsen er pædagoger, der arbejder inden for uddannelse, erhvervsliv, sundhed, regering, rådgivning og profit og nonprofit-indstillinger i lederskab, ledelse, forskning og alle niveauer af undervisning.
Eksempler på karrieremuligheder
- Lokal, International NGO Educational Management.
- Videregående uddannelser.
- Management Consultant.
- Rektor.
- Assistent Principal.
UDDANNERE AF ORGANISATION OG LEDERSKAB PROGRAMMET INKLUDERER
- Interim Superintendent, Hayward Unified School District.
- Assistent Superintendent, San Mateo School District.
- Præsident, Y Motion.
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.