Master i skovbrande. Videnskab og integreret ledelse (interuniversitet)

Generelt

Program beskrivelse

cirka

Vi uddanner højt kvalificeret personale til at imødekomme den sociale efterspørgsel efter skovbrande nødsituation

Hvis du er interesseret i at lære at

  • Forudsig brandens opførsel og dens spredning, og fortolk betydningen af ild i skovens økosystem ved at erkende dens virkninger på de forskellige elementer i det.
  • Design forebyggelses- og udryddelsesstrategier, der er specifikke for virkeligheden i hvert geoekologisk system, og modeller den integrerede brandrisiko ved hjælp af IKT, baseret på informationskilder af alfanumerisk og rumlig karakter.
  • Foretag differentielle diagnostiske undersøgelser af konflikter i problemet med skovbrande og fastlægge de defensive prioriteringer på territoriet underlagt økonomiske, sociale, økologiske, miljømæssige og sikkerhedsfaktorer i kontrol- og udryddelsesaktiviteter.
  • Definere, organisere og dirigere de menneskelige og materielle ressourcer, der er involveret i en nødsituation under hensyntagen til de forskellige roller og roller for brandbekæmpelsesoperationer og andre beredskabsorganer.
  • Fortolke brandens virkninger på skovøkosystemet ved at identificere de faktorer, der kræver tekniske handlinger.

Hvad vi tilbyder dig

  • Undervist på universiteterne i León, Lleida og Córdoba.
  • Moderne onlineundervisningsunderstøttelsesplatform til den ikke-ansigt-til-ansigt-del.
  • Aktiv deltagelse af verdens bedste fagfolk og forskere i skovbrande.
  • Uddannelse tilpasset den nuværende grundlæggende skovlovgivning.
  • Flere eksterne praksisaftaler med offentlige administrationer og nationale og internationale agenturer.
  • Kandidatuddannelse positivt evalueret med den højeste anerkendelse af Agència per en Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU).

Professionelle udflugter

  • Brandbekæmpelse og katastrofesituationer, der stammer fra dem.
  • Rådgivning og ingeniørprojekter rettet mod beskyttelse og forsvar af skovrum mod brand.
  • Udvikling, retning og udførelse af projekter rettet mod genoprettelse af økosystemer efter påvirkningen af brande.
  • Planlægning og styring af forsvaret af skovlandskaber mod brande.

kompetencer

GENERELT

CG1 - Besidde og forstå viden, der giver et grundlag eller mulighed for at være original i udviklingen og / eller anvendelsen af ideer, ofte i en forskningssammenhæng.

CG2 - At de studerende skal kunne anvende den erhvervede viden og deres evne til at løse problemer i nye eller lidt kendte miljøer inden for bredere (eller multidisciplinære) kontekster relateret til deres studieretning.

CG3-At studerende er i stand til at integrere viden og møde kompleksiteten ved at træffe vurderinger baseret på information, der, uanset om de er ufuldstændige eller begrænsede, inkluderer refleksioner om sociale og etiske opgaver knyttet til anvendelsen af deres viden og vurderinger.

CG4 - At studerende kan kommunikere deres konklusioner - og den ultimative viden og årsager, der understøtter dem - til specialiserede og ikke-specialiserede målgrupper på en klar og utvetydig måde.

CG5 - At eleverne besidder de læringsfærdigheder, der giver dem mulighed for at fortsætte med at studere på en måde, der stort set skal være selvstyret eller autonom.

CG6 - At eleverne skal kunne udtrykke klart, både skriftligt og mundtligt, på spansk og engelsk.

CG7 - At studerende kan bruge informations- og kommunikationsteknologier (IKT) effektivt i henhold til deres grad af udvikling og udvikling over tid.

CG8 - At de studerende er i stand til at integrere respekt for de grundlæggende rettigheder for lighed mellem mænd og kvinder, fremme af menneskerettigheder og værdierne for en kultur for fred og demokratiske værdier i udviklingen af deres personlige præstationer og professionel.

CG9-At studerende er i stand til at styre og organisere deres studietid ved at erhverve ansvaret for deres egen læring.

CG10 - At eleverne skal kunne forholde sig i et tværfagligt miljø, arbejde som et team, forhandle eller lede beslutningsprocessen efter en analytisk tænkning, der giver dem mulighed for at løse de reelle problemer, som deres disciplinære korpus stiller.

Senest opdateret Mar 2020

Om skolen

Existen al menos diez razones para escoger León como destino académico aunque estamos seguros de que tú encontrarás muchas más.

Existen al menos diez razones para escoger León como destino académico aunque estamos seguros de que tú encontrarás muchas más. Minimer
León , Ponferrada + 1 Mere Mindre