Master i sprogvidenskab og undervisning i spansk som fremmedsprog

Generelt

Program beskrivelse

cirka

Vi tilbyder avanceret og specialiseret uddannelse i sprogvidenskab og dens anvendelse på området for undervisning i spansk som fremmedsprog under forudsætning af en dobbeltorientering, akademisk og professionel.

Målrettet mod kandidater i filologi eller andre grader i filialen for kunst og humaniora samt kandidater fra enhver anden videngren, der ønsker at omdirigere deres uddannelse mod undervisning i spansk som fremmedsprog. Også rettet mod udenlandske studerende med uddannelse i latinamerikansk filologi eller lignende.

Hvis du er interesseret i at lære at

  • Kend og forstå sammensætningen af sproglige systemer og de kommunikative aspekter af sprog.
  • Integrer teorier og modeller for lingvistik anvendt til undervisningen i spansk som fremmedsprog.
  • Kend det spanske system og de specifikke problemer i dets undervisning som et andet sprog.
  • Design undervisning og instrumentale ressourcer til undervisning i spansk som fremmedsprog.
  • Planlæg og evaluer læringsprocesserne i spanskens forskellige undervisningssammenhæng som fremmedsprog.

Hvad vi tilbyder dig

  • Teoretisk træning kombineret med praktisk vejledning.
  • Omfattende undervisningserfaring i undervisning i spansk som fremmedsprog.
  • Aftaler med forskellige nationale og internationale uddannelsescentre om gennemførelse af praksis.
  • Deltagelse i mobilitetsprogrammer.

Professionelle udflugter

Svar på et internationalt krav om fagfolk i undervisningen i spansk som fremmedsprog.

  • Undervisningsstillinger på Instituto Cervantes.
  • Undervisningsstillinger i spanske afdelinger ved udenlandske universiteter.
  • Undervisningspositioner i grundskoler og gymnasier.
  • Foredrag og stillinger hos gæsteprofessor og samtaleassistent.
  • Redaktion: design af undervisningsmateriale og ressourcer til undervisning-læring af ELE.

kompetencer

GRUNDLÆGGENDE KOMPETENCER

Viden og forståelse for, at skabe et grundlag eller mulighed for originalitet i udvikling og / eller anvendelse af idéer, ofte i en forskningsmæssig sammenhæng.

At de studerende kan anvende deres viden og deres evne til at løse problemer på nye eller ukendte miljøer inden for bredere (eller tværfaglige) sammenhænge relateret til deres fagområde.

Studerende er i stand til at integrere viden og håndtere kompleksitet, og formulere domme på grundlag af oplysninger, der var ufuldstændige eller begrænset, inkluderer overvejelser om sociale og etiske ansvar i forbindelse med anvendelsen af ​​deres viden og domme.

At studerende ved, hvordan de kommunikerer deres konklusioner - og den ultimative viden og grunde, der støtter dem - til specialiserede og ikke-specialiserede målgrupper på en klar og utvetydig måde.

At eleverne har de læringsevner, der giver dem mulighed for at fortsætte med at studere på en måde, der i vid udstrækning er selvstyret eller autonom.

Senest opdateret Mar 2020

Om skolen

Existen al menos diez razones para escoger León como destino académico aunque estamos seguros de que tú encontrarás muchas más.

Existen al menos diez razones para escoger León como destino académico aunque estamos seguros de que tú encontrarás muchas más. Minimer
León , Ponferrada + 1 Mere Mindre