Read the Official Description

Med studerende fra mere end 140 lande rundt om i verden er Rome Business School 's Master i Tourism Management det ideelle valg for fagfolk, der søger et verdensklasse uddannelsesprogram for at starte eller konsolidere en vellykket karriere i den internationale turistsektor. Kvaliteten af undervisningen kombineret med vores førende karriere- og netværkstjenester gør dette program til den perfekte pasform for dem, der søger at udmærke sig på dagens arbejdsmarked og i global forretning.

Turisme tilbud har nået en tydelig modenhed og kontekstmæssige krav til stigning og diversificering af turistmål. Professionelle, der er forberedt og bedre i stand til at imødegå udfordringerne i denne industri, vil finde nye jobmuligheder og opadgående mobilitet.

Mål modtagere

Master i Tourism Management er rettet mod:

  • nyuddannede og undervisere (underlagt interview);
  • unge, der ønsker at starte karriere inden for turisme
  • fagfolk i turismebranchen villige til at opfylde deres viden med kontakter med nogle af de mest indflydelsesrige jævnaldrende i verdensomspændende miljø og industri.

Deltagerne, der stræber efter at udvikle sig i deres organisation eller at starte deres egen virksomhed, er villige til at forstørre deres perspektiv på dette marked og / eller afslutte deres faglige uddannelse ved at få en certificering, der er strengt udtænkt for turismen , vil i høj grad nyde godt af dette program.

Struktur (varighed - 1 år)

  • Seks måneders forelæsninger
  • Seks måneder dedikeret til internationale praktikophold og projektarbejde
  • Besøg hos internationale virksomheder og organisationer
  • Integrative kulturprogram
  • Seminarer og arrangementer

Tilstedeværelsesmåder

Dette master kursus kan deltage i engelsk, enten på campus eller ved fjernundervisning, i deltid formel (2 tre timers forelæsninger om ugen).

Indhold

  • Indledende område: Turistsystemet og turistorganisationen
  • Strategisk ledelse
  • Økonomi i turisme
  • Introduktion til regnskab for ledere
  • Forretningsplanlægning
  • Principer for markedsføring
  • Metodik til skabelsen af den oplevelsesmæssige rejse
  • Den globale mad og vin turisme system
  • Det globale kunst og kultur turisme system
  • Det globale mode turisme system
  • Det globale romantiske turisme system
  • Det globale sports turisme system
  • Det globale grønne og bæredygtige turisme system
  • Digital Marketing for Travel design og turisme ledelse
  • Brand Management
  • Turistteknikker og salg af rejser
  • IT-område - Booking systemer og nye teknologier inden for turisme ledelse
  • Projektledelsesområde: Turismeplanlægning
  • Retsområde: Turisme lovgivning og regulering
  • Kommunikation og menneskelige ressourcer
  • Kundeservice
  • Risikostyring
  • PR
  • Start-økosystemet
  • Sektorudstillinger
  • Nye tendenser

Karriereydelser

Deltagelse i denne kandidatuddannelse giver ret til:

  • Internationale praktikophold hos ledende virksomheder og organisationer;
  • Inddragelsen af dit CV i Rome Business School 's database og dets distribution til virksomheder, organisationer og headhunters, der tilhører Rome Business School ' s internationale netværk;
  • En gratis CV-anmeldelse;
  • Støtte til ledelse af jobsamtaler;
  • Netværksmøder med internationale ledere, fagfolk og virksomhedsejere
  • En personlig søgning og flagstjeneste for de bedste jobmuligheder i Italien og i udlandet.

Efter afslutningen af denne kandidatuddannelse vil deltagerne kunne arbejde blandt andet profiler som:

  • Rejsekonsulenter;
  • Arrangører af fundraisingaktiviteter rettet mod fremme af turistaktiviteter inden for offentlige og private agenturer og virksomheder;
  • Tour Operator og Travel Agency samarbejdspartnere til realisering af turist tilbud;
  • Sektorkonsulenter til landbrugsvirksomheder og iværksættere til fremme af fødevarer og vinprodukter;
  • Sektorkonsulenter til den offentlige sektor til planlægning, tilrettelæggelse og forvaltning af lokale turistfremmende foranstaltninger
  • Forfremmere af mad og vinprodukter og af kulturelle turistrejser.

Læringsmål

Ved afslutningen af ​​programmet vil deltagerne kunne:

  • Læs et lokalt miljø gennem sin Agrifood produktion og specialprodukter;
  • Kend de vigtigste italienske specialiteter (og internationale) specialiteter og vine;
  • Anerkender lokale kulturelle og miljømæssige ressourcer ud fra integrationen af turisttilbudet;
  • Identificere de sociale, finansielle, politiske, offentlige og private aktører og primære aktører, der deltager i ledelsen, bevarelsen, valoriseringen og fremme af den lokale kulturelle rigdom;
  • Identificere de lovgivningsmæssige og finansielle værktøjer til fremme af initiativer til støtte for turisme;
  • Identificere de handlinger og strategier, der er egnede til at beskytte, værdisætte og fremme turistproduktet
  • Opbyg et turisttilbud, der integrerer lokale kulturer, miljøer og smagsoplevelser gennem en tilgang, der tager sigte på at øge viden gennem glæde af alle sanser;
  • Udvikle aktioner med det formål at fremme et lokalt miljø ud fra miljømæssig bæredygtighed og ansvarlig turisme
  • Identificere og samarbejde med aktørerne (rejsearrangører, rejsebureauer osv.) Involveret i produktion af turistpakker;
  • Udvikle kompetencer inden for rammerne af landdistrikts mad og vin turisme rådgivning;
  • Design markedsførings- og kommunikationsstrategier rettet mod fremme af produkter i lokale miljøer (fester, expos, begivenheder) og i specifikke sektorkontekster (udstillinger, konferencer, møder, pædagoger, temaudstillinger osv.).

Fordele

Verdensklasse lærere

Kandidatuddannelsen fakultet består af højt udvalgte internationale universitetsprofessorer, undervisere og forretningsforvaltere, trukket fra en række forskellige operationelle og faglige områder og dermed i stand til at bringe bordet et stort udvalg af up-to-date erfaringer og kompetencer. Undervisningsmetoden er rettet mod erhvervelse af knowhow, således at overføre kompetencer, der er virkelig nyttige for deltagernes faglige udvikling.

vejledning

For både campus og fjernundervisningskurserne kan deltagerne altid regne med hjælp fra en vejleder for eventuelle præciseringer, de måtte kræve for at afslutte de prøver og øvelser, der kræves af hvert modul og til det afsluttende projekt

Læringsmateriel

Studerende, der er registreret til kandidatuddannelsen, udstedes med et væld af læringsmaterialer, herunder dias, lærebøger, casestudier, artikler, videoer og nyttige internetforbindelser.

Registrering i Rome Business School Alumni Association

Deltagelse i kandidatuddannelsen giver ret til at blive en del af Rome Business School handelsskole Alumni Association, det internationale netværk, hvorigennem Rome Business School kan dele ideer, erfaringer og projekter. Mange tilrettelægninger er også tilgængelige for at deltage i yderligere kurser.

Adgangskrav

Alle ansøgere skal have en treårig grad (eller være tæt på færdiggørelsen). De med relevante faglige kvalifikationer eller omfattende erhvervserfaring vil også blive overvejet.

Ansøgere skal demonstrere engelsk sprogfærdigheder under et interview.

For både on-campus og fjernundervisning muligheder og for at sikre en høj kvalitet kursus, kan klasser bestå af højst 15 deltagere.

Stipendier

Delvis stipendier er til rådighed til dækning af en del af studieafgiften. Stipendier vil blive tildelt baseret på kandidatens personlige, erfaringsmæssige og tekniske motivationsprofil.

afdrag

Betalingen af ​​deltagelsesgebyret kan installeres. Ved betaling af deltagelsesgebyret i en enkelt løsning vil den studerende få 10% rabat.

Program taught in:
Engelsk
Rome Business School
Last updated January 10, 2019
This course is Online
Start Date
Mar. 2019
Okt. 2019
Duration
1 år
Part-time
Price
6,500 EUR
Deadline
By locations
By date
Start Date
Okt. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Mar. 2019
End Date
Application deadline

Mar. 2019

Location
Application deadline
End Date

Okt. 2019

Location
Application deadline
End Date