Master i undervisning
University of San Francisco - School of Education
Nøgleinformation
Campus placering
San Francisco, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
2 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
USD 955 / per credit *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2024
* pr. kredit.
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Lær at være politisk informeret og demokratisk engageret læseplan beslutningstagere og designere, der tænker kritisk på uddannelsesmæssige formål, perspektiver og praksis.
Det
Lærer kandidater anbefales af USF til California Commission on Teacher Credentialing (CTC) for de foreløbige flere emner (36 point) eller Enkelt emne (34 point) Undervisningsoplysninger med valgfri tosproget tilladelse på spansk.
Vores fakultet
Vores professorer er eksperter på området, holder grader fra prestigefyldte institutioner og udnytter en bred forståelse af uddannelsesmæssige spørgsmål. De er klasselærere ved handel og tilbyder en intim forståelse af det daglige klasseværelsesliv og effektive pædagogiske strategier.
MATH
Vi har for nylig tilføjet et nyt fakultet, der har styrket vores programs matematiske og videnskabelige uddannelsesopgaver.
Programdetaljer
Din læreruddannelse oplevelse
- Personlig erfaring i et rummeligt, varieret samfund med små klasser.
- Dedikeret, ekspert fakultet med baggrunde i undervisning i klasserum og en række specialiseringer.
- Integration af akademisk kursusarbejde og feltoplevelse i lokale skoler.
- En vision der understreger humanisering af relationer, demokratisk deltagelse og kritisk undersøgelse.
Program levering
Klasser tilbydes mandag - torsdag aftener og nogle lørdage. Studenterundervisning begynder i andet semester og kræver normalt 2 dage om ugen af timetid i andet semester og 5 dage om ugen i timetid i tredje semester.
KURSETALJER
De foreløbige undervisningsoplysninger, der tilbydes i forbindelse med Master of Arts in Teaching, er:
- Preliminære Multiple Subject Credentials med en valgfri tosproget godkendelse på spansk | 36-40 point.
- Preliminært fagfag med en valgfri tosproget godkendelse på spansk | 34-38 point.
Kandidater, der gennemfører alle krav til legitimationsprogrammer hos USF, kan få MAT ved at fuldføre følgende:
- TED 673 - Studieordning: Strømme og Kontroverser (3 point)
- TED 674 - Uddannelse og Design (3 point)
Vores kursus rækkefølge i MAT programmet fokuserer på Curriculum. Klasselærere lærer konstant afgørende beslutninger om læseplaner, instruktion og vurdering. For at være tankevækkende beslutningstagere skal de have et historisk perspektiv på de modstridende bevægelser - og politikken bag dem - der har formet læseplaner i K-12 skoler. De skal tænke på, hvordan deres egne læseplaner og lektioner repræsenterer forskellige synspunkter om, hvad eleverne skal vide og være i stand til at gøre. Nye lærere har brug for en omhyggeligt struktureret oplevelse, da de lærer at designe enheder og lektioner, der skal imødekomme de forskellige behov og interesser hos deres studerende.
De to matematiske kurser giver eleverne viden om uddannelseshistorie, politik og filosofi, der ikke behandles af andre TED-kurser. De bygger videre på tidligere kursusaktiviteter relateret til lektionsplan og enhedsdesign, mens de deles ind i de større formål med skolegang, uddannelsesmæssige kontroverser og forskellige tilgange til læseplaner. Kurserne hjælper lærerne til at forstå og afbalancere modstridende krav til undervisning i klasseværelset. De udvider lærernes følelse af sig selv som intellektuelle, adaptive eksperter og reflekterende praktikere.
Læringsresultater
UNDERVISNING FOR DIVERSITET
- Forstå, at sociale retfærdighedsspørgsmål altid virker, påvirker alle og manifesteres i relationer, læseplaner, pædagogik og vurdering.
- Problematisere uddannelsespraksis, programmer og politikker ved brug af sociale retfærdighedskoncepter, teorier, rammer.
- Bidra til ærlig og åbenhørt dialog på tværs af forskellige perspektiver, kulturer, oplevelser.
- Undervise responsivt og medfølende med en studerendes advocacy, asset-based orientering vs underskudsperspektiv.
- Forstå institutionelle, systemiske kræfter af racisme, klassisme, sexisme, homofobi og andre former for undertrykkelse og hvordan de spiller ud i klasseværelser og skoler.
- Udvikle værktøjer til at genkende og konfrontere dehumaniserende tale og handlinger.
- Udvikle en kritisk reflekterende læreridentitet med evnen til at sætte spørgsmålstegn ved ens egne antagelser.
- Udvikle kendskab til og motivation til at anvende pædagogiske principper, tilgange og ressourcer til undervisning i mangfoldighed og for social retfærdighed.
LÆRING
- Udvikle bevidstheden om klasselæreruddannelsen som en kompleks indsats, der indebærer en forståelse af læseplaner, forskellige elever, højtydende pædagogik, klasseværelse / ledelse, flere former for vurdering og sammenhængen i skolegang.
- Overvej de forskellige formål med uddannelse og ens eget klasselærerundervisning og konsekvenserne for vores rolle som lærere, der fremmer vores elevernes vækst som menneskelige, kompetente og empowered elever.
- Forstå forbindelserne mellem teorier, principper og klasseværelset praksis og kritik de antagelser, der ligger til grund for dem.
- Behaviorisme.
- Konstruktivisme.
- Gradvis frigivelse af ansvar
- Direkte instruktion.
- Undervisning for forståelse.
- Forståelse ved design.
- Udvikle sociokulturelle og udviklingsmæssige perspektiver på elever og læring, der omfatter viden om, hvordan kognition er relateret til identitet, sociale, følelsesmæssige, kulturelle, miljømæssige og fysiologiske spørgsmål.
- Udvikle evnen til nøje at overholde klasseværelsetundervisning (pensum, pædagogik, bedømmelse, klasseværelse / lederskab), analysere brug af evidens og anvende erfaringer til ens visioner om undervisning (for ekspertise og egenkapital).
- Forstå forskellige tilgange til læseplaner, undervisning, vurdering og klasseværelse / ledelse; hvornår de skal bruges og hvorfor.
- Udvikle vaner med komplekse, kritiske tænkning; forespørgsel; og refleksion om teori og praksis; udfordre vores egne præ-forestillinger om læring og undervisning.
- Udvikle en vision om undervisning i klasselokaler (for egenkapital og ekspertise) baseret på store ideer fra kurset med den forståelse, at vores idealer vil blive udfordret af virkeligheden af skole og samfund.
CURRICULUM
- Lærere er kritiske forbrugere af en læseplan i skolerne, så de tilpasser sig med at vedtage læseplaner / undervisningsmaterialer.
- Lærere foretager løbende vurdering (af elevernes styrker, hvor eleverne har behov), der informerer planlægning og undervisning.
- Lærere ved, hvordan man udvikler lektionsplaner og instruktionssekvenser.
- Lærere ved, hvordan man bygger videre på elevaktiver for at udvikle læsefærdigheder og numeracy i indholdsområderne.
- Lærere forbinder deres egen læseplan og pædagogik til undervisning for mangfoldighed og social retfærdighed.
- Lærere forbinder teori med deres praksis (f. Eks. Hvordan børn lærer at læse til læsning af instruktion, hvordan børn udvikler nummerfornemmelse til matematikundervisning).
- Lærere identificerer brede og specifikke læseplaner (fx kraftfulde ideer, færdigheder og strategier).
- Lærere anvender rammer og værktøjer ("møtrikker og bolte") til deres læseplaner, pædagogik og vurdering.
Karriere
Kandidater fra undervisning MA er pædagoger, der arbejder i en række forskellige indstillinger. De fleste er offentlige og private skolelærere.
Karrieremuligheder
USF-lærere er ansat i følgende skoledistrikt:
- San Francisco
- Oakland
- Berkeley
- West Contra Costa
- Alameda
- Novato
- Hayward
De arbejder også i private skoler som St. Ignatius, St. Joseph, Sacred Heart, San Francisco Day, Urban School, Marin Country Day og San Francisco Friends.
Læreplan
Programdetaljer
Din læreruddannelse oplevelse
- Personlig erfaring i et rummeligt, varieret samfund med små klasser.
- Dedikeret, ekspert fakultet med baggrunde i undervisning i klasserum og en række specialiseringer.
- Integration af akademisk kursusarbejde og feltoplevelse i lokale skoler.
- En vision der understreger humanisering af relationer, demokratisk deltagelse og kritisk undersøgelse.
Program levering
Der tilbydes undervisning mandag – torsdag aften og nogle lørdage. Studerendes undervisning begynder på andet semester og kræver normalt 2 dage om ugen med undervisning i klassen i andet semester og 5 dage om ugen i klassen i tredje semester.
KURSETALJER
De foreløbige undervisningsoplysninger, der tilbydes i forbindelse med Master of Arts in Teaching, er:
- Preliminære Multiple Subject Credentials med en valgfri tosproget godkendelse på spansk | 36-40 point.
- Preliminært fagfag med en valgfri tosproget godkendelse på spansk | 34-38 point.
Kandidater, der gennemfører alle krav til legitimationsprogrammer hos USF, kan få MAT ved at fuldføre følgende:
- TED 673 - Studieordning: Strømme og Kontroverser (3 point)
- TED 674 - Uddannelse og Design (3 point)
Vores kursusforløb i MAT-programmet fokuserer på Curriculum. Klasselærere træffer konstant afgørende beslutninger om pensum, undervisning og vurdering. For at være eftertænksomme beslutningstagere er de nødt til at få et historisk perspektiv på de modstridende bevægelser - og politikken bag dem - der har formet læseplanen i grundskolerne. De skal tænke over, hvordan deres egne læseplaner og lektioner repræsenterer forskellige syn på, hvad eleverne bør vide og kunne. Nye lærere har brug for en omhyggeligt struktureret oplevelse, når de lærer at designe enheder og lektioner, der imødekommer deres elevers forskellige behov og interesser.
De to MAT-kurser giver eleverne viden om uddannelseshistorie, politik og filosofi, der ikke behandles af andre TED-kurser. De bygger på tidligere kurser relateret til lektionsplan og enhedsdesign, mens de dykker ned i de større formål med skolegang, uddannelseskontroverser og forskellige tilgange til læseplaner. Kurserne hjælper med at forberede lærerne til at forstå og balancere modstridende krav til klasseundervisning. De udvider lærernes følelse af sig selv som intellektuelle, adaptive eksperter og reflekterende praktikere.
Programresultat
Læringsresultater
UNDERVISNING I MANGFOLDIGHED OG SOCIAL RETfærdighed
- Forstå, at sociale retfærdighedsspørgsmål altid virker, påvirker alle og manifesteres i relationer, læseplaner, pædagogik og vurdering.
- Problematisere uddannelsespraksis, programmer og politikker ved brug af sociale retfærdighedskoncepter, teorier, rammer.
- Bidra til ærlig og åbenhørt dialog på tværs af forskellige perspektiver, kulturer, oplevelser.
- Undervise responsivt og medfølende med en studerendes advocacy, asset-based orientering vs underskudsperspektiv.
- Forstå institutionelle, systemiske kræfter af racisme, klassisme, sexisme, homofobi og andre former for undertrykkelse og hvordan de spiller ud i klasseværelser og skoler.
- Udvikle værktøjer til at genkende og konfrontere dehumaniserende tale og handlinger.
- Udvikle en kritisk reflekterende læreridentitet med evnen til at stille spørgsmålstegn ved egne antagelser.
- Udvikle kendskab til og motivation til at anvende pædagogiske principper, tilgange og ressourcer til undervisning i mangfoldighed og for social retfærdighed.
LÆRING & UNDERVISNING/UDVIKLING
- Udvikle bevidstheden om klasselæreruddannelsen som en kompleks indsats, der indebærer en forståelse af læseplaner, forskellige elever, højtydende pædagogik, klasseværelse / ledelse, flere former for vurdering og sammenhængen i skolegang.
- Overvej de forskellige formål med uddannelse og ens egen klasseundervisning, og implikationerne for vores rolle som lærere, der fremmer vores elevers vækst som humane, kompetente og bemyndigede elever.
- Forstå forbindelserne mellem teorier, principper og klasseværelset praksis og kritik de antagelser, der ligger til grund for dem.
- Behaviorisme.
- Konstruktivisme.
- Gradvis frigivelse af ansvar
- Direkte instruktion.
- Undervisning for forståelse.
- Forståelse ved design.
- Udvikle sociokulturelle og udviklingsmæssige perspektiver på elever og læring, der omfatter viden om, hvordan kognition er relateret til identitet, sociale, følelsesmæssige, kulturelle, miljømæssige og fysiologiske spørgsmål.
- Udvikle evnen til tæt at observere klasseundervisningen (pensum, pædagogik, vurdering, klasseværelsets fællesskab/ledelse), analysere ved hjælp af evidens og anvende erfaringer på ens vision om undervisning (for ekspertise og retfærdighed).
- Forstå forskellige tilgange til læseplaner, undervisning, vurdering og klasseværelse / ledelse; hvornår de skal bruges og hvorfor.
- Udvikle vaner med komplekse, kritiske tænkning; forespørgsel; og refleksion om teori og praksis; udfordre vores egne præ-forestillinger om læring og undervisning.
- Udvikle en vision om undervisning i klasselokaler (for egenkapital og ekspertise) baseret på store ideer fra kurset med den forståelse, at vores idealer vil blive udfordret af virkeligheden af skole og samfund.
LÆREPLAN OG UNDERVISNINGSDEL
- Lærere er kritiske forbrugere af en læseplan i skolerne, så de tilpasser sig med at vedtage læseplaner / undervisningsmaterialer.
- Lærere foretager en løbende vurdering (af elevernes styrker, hvor eleverne er, behov), der informerer om planlægning og undervisning.
- Lærere ved, hvordan man udvikler lektionsplaner og instruktionssekvenser.
- Lærere ved, hvordan man bygger videre på elevaktiver for at udvikle læsefærdigheder og numeracy i indholdsområderne.
- Lærere forbinder deres egen læseplan og pædagogik til undervisning for mangfoldighed og social retfærdighed.
- Lærere forbinder teori med deres praksis (f. Eks. Hvordan børn lærer at læse til læsning af instruktion, hvordan børn udvikler nummerfornemmelse til matematikundervisning).
- Lærere identificerer brede og specifikke læseplaner (fx kraftfulde ideer, færdigheder og strategier).
- Lærere anvender rammer og værktøjer ("møtrikker og bolte") til deres pensum, pædagogik og vurdering.
Galleri
Karrieremuligheder
Karriere
Kandidater fra undervisning MA er pædagoger, der arbejder i en række forskellige indstillinger. De fleste er offentlige og private skolelærere.
Karrieremuligheder
USF-lærere er ansat i følgende skoledistrikt:
- San Francisco
- Oakland
- Berkeley
- West Contra Costa
- Alameda
- Novato
- Hayward
De arbejder også i private skoler som St. Ignatius, St. Joseph, Sacred Heart, San Francisco Day, Urban School, Marin Country Day og San Francisco Friends.
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.