Master of Arts i strategisk kommunikation
Gannon University
Nøgleinformation
Campus placering
Erie, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
3 - 4 semestre
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
USD 935 / per credit
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
Master of Arts i strategisk kommunikation forbereder de studerende til karrierer inden for forskellige områder af kommunikation, herunder public relations, virksomhedskommunikation og sundhedskommunikation. Studerende kan vælge at lægge vægt på deres studier på enten kommunikationsledelse eller sundhedskommunikation. Studieordningen kombinerer et teoretisk grundlag med fokus på de væsentlige færdigheder for kommunikationsprofessionelle. Ifølge Bureau of Labor Statistics forventes beskæftigelsen inden for medier og kommunikation at vokse så hurtigt som gennemsnittet med omkring 151.500 nye job i 2030. Disse job opstår som følge af behovet for at skabe, redigere, oversætte og formidle information på tværs af en række forskellige platforme .*
*Bureau of Labor Statistics, US Department of Labor, Occupational Outlook Handbook, Media and Communication Occupations.
Hvad gør os anderledes
- Strategisk kommunikation kombinerer studiet af kommunikation med det stærke humanistiske perspektiv forankret i School of Communication & the Arts.
- Kurser undervises af fakulteter, der har erfaring inden for forskellige områder af kommunikation.
- Læreplanen er designet til at give eleverne mulighed for at specialisere sig i kommunikationsledelse eller sundhedskommunikation.
- Studerende får praktiske erfaringer i deres kurser gennem service- og netværksmuligheder med lokale partnere.
STEM Designated Degree Program
MA i strategisk kommunikation er et STEM Designated Degree Program, der fokuserer på det stigende behov for teknologiske færdigheder inden for kommunikation. Eleverne vil lære færdigheder til at arbejde i eller administrere digitale og sociale medier. Studerende vil også lære at analysere sociale medier og kommunikationsdata for at træffe beslutninger. Disse færdigheder anvendes i en række kommunikationsområder.
Assistenter
Graduate Assistantships er tilgængelige for fuldtids- og deltidsstuderende. Graduate Assistants potentielle ansvarsområder er:
- Tjener som undervisningsassistenter med erfarne fakultetsmedlemmer
- Undervisning i SPCH 111, Public Speaking eller andre tilgængelige kurser
- Assistere med diverse programmatiske opgaver
- Udførelse af forskning med programfakultetet
- Oprettelse og administration af konti på sociale medier
Hvis du er interesseret i at ansøge om en assistentplads, bedes du kontakte programlederen.
- Fristen for kandidatuddannelsen er den 15. maj for efterårsassistenter og den 15. november for forårets assistentstillinger
Galleri
Indlæggelser
Læreplan
Studerende kan begynde på programmet i efteråret, foråret eller sommeren. Fleksible planlægningsmuligheder er tilgængelige med kurser, der udbydes om aftenen, om sommeren, ansigt til ansigt og online.
Graduate Program Core Courses (15 point)
- GCOMM 505: Strategiske kommunikationsforskningsmetoder
- GCOMM 525: Organisatorisk kommunikation og analyse
- GCOMM 590: Strategisk kommunikationsetik og lov
- GCOMM 610: Beskeddesign og medieproduktion
- GCOMM 620: Social Media Management
Vælg en vægt:
Sundhedskommunikationsvægt (9 point -- vælg tre kurser)
- GCOMM 515: Sundhedskommunikation
- GCOMM 545: Patient-udbyder kommunikation
- GCOMM 550: Krise og risikokommunikation
- GCOMM 605: Familiekommunikation
- GCOMM 615: Interkulturel kommunikation
Fokus på kommunikationsledelse (9 point -- vælg tre kurser)
- GCOMM 520: Public Relations Management
- GCOMM 535: Overtalelse på markedspladsen
- GCOMM 550: Krise og risikokommunikation
- GCOMM 615: Interkulturel kommunikation
Capstone-kurser (6 point -- vælg to kurser)
- GCOMM 625: Kommunikationskampagner
- GCOMM 635: Kommunikationsseminar eller
- GCOMM 640: Kommunikationspraktik
Programresultat
Hvad du vil lære
Ved afslutningen af dette 30-kredit program vil studerende være i stand til:
- Forstå de kulturelle og politiske spørgsmål, der påvirker studiet af kommunikation.
- Forstå den dynamiske karakter af interpersonel kommunikation i en række forskellige sammenhænge.
- Anvend teoretiske principper for menneskelig kommunikationsteori og kommunikationsetik i interpersonelle, små grupper, team og organisatoriske sammenhænge.
- Analyser den rolle, som etisk overtalelse spiller på markedet.
- Vurdere eksisterende forskning med henblik på at undersøge en nutidig problemstilling inden for menneskelig kommunikation.
- Kritik af eksisterende professionel praksis og akademisk forskning for at forbedre interaktionen mellem personer med forskellig religiøs, professionel og socioøkonomisk baggrund.
Studenterklæringer
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.