Master of Arts in Teaching
Pepperdine University Graduate School of Education and Psychology
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Los Angeles, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
11 Måneder
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
USD 1.510 / per credit
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Mar 2024
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Bliv en leder i klasseværelset
Vores 11-måneders Master of Arts in Teaching (MAT) forbereder PreK-12-lærere til at gøre en forskel med træning fra et toprangeret universitet.
Med en 100% kandidatbeskæftigelsesgrad og over 200 undervisningssteder oplever eleverne et hybridformat på West LA, Calabasas eller Irvine Campus.
Studerende optjener en foreløbig undervisningslegitimation med flere eller enkeltfag sammen med deres grad.
Programfordele
Omfattende læseplan
Omfatter læringsudvikling, undervisningsteknologi, pædagogisk teori, enkelt- eller flerfaglige koncentrationer og mange specialiseringer.
200+ studerende-undervisningssteder
Med mere end 200 undervisningssitepartnere af høj kvalitet oplever eleverne praktisk praksis som en del af en omfattende tilgang til at forberede undervisere.
100 procent beskæftigelsesfrekvens*
*Af de 2021-kandidater, der forfulgte en fuldtidsstilling inden for PreK-12-miljøer, sikrede 100 procent med succes fuldtidsbeskæftigelse.
Gennemsnitlig klassestørrelse på 14 elever
Lavt fakultet:studerende-forhold giver et understøttende læringsmiljø og meningsfulde interaktioner.
Ingen GRE påkrævet
Vi tilbyder en retfærdig optagelsesproces, der overvejer din evne og forpligtelse til succes frem for scorer på standardiserede tests.
Mød Skolemessen
MAT er vært for en årlig messe hvert forår, der tiltrækker arbejdsgivere fra private, charter- og offentlige skolesystemer.
- 11 måneder til at opnå grad og legitimation
- 14 Gennemsnitlig klassestørrelse
- 200+ studerendes undervisningssteder
- 100 % MAT Graduate Employment Rate*
- 3 Campus muligheder: West Los Angeles, Calabasas og Irvine
- $10K+ stipendier tilgængelige
Stipendier og finansiering
Læreplan
Master of Arts i undervisningskurser
Dette kohortebaserede program giver et fremragende professionelt grundlag, der kombinerer udforskning af teori med praktisk anvendelse. Engagerende online og ansigt-til-ansigt undervisning er parret med praktisk klasseværelseserfaring og kulminerer med en hjørnesten mulighed i stedet for et speciale.
Den viste prøvetidsplan afspejler 11-måneders planen for MAT-programmet.
For mere detaljeret information, kontakt vores tilmeldingskontor på 310.258.2850 eller [email protected].
Dette program er på 30 enheder at gennemføre.
Kernekurser
- MATP 610 Instruktionsdesign til undervisning (3)
- MATP 620 alfabetiseringsteori og -metoder (3)
- MATP 624 Uddannelsesfonde, lighed og social retfærdighed (3)
- MATP 630 Undervisning af engelske elever (3)
- MATP 661 Undervisning af studerende med ekstraordinære behov (3)
- MATP 681 Clinical Experience 1 (2)
- MATP 682 Clinical Experience 2 (2)
- MATP 683 Clinical Experience 3 (2)
- MATP 699 Contemporary Issues in Education (3)
Flere emnemetoder
- MATP 671 Flere emner: Udvikling af undervisningsmetoder (3)
- MATP 675 Flere emner: Avancerede undervisningsmetoder (3)
Enkeltfagsmetoder
- MATP 673 Enkeltfag: Udvikling af undervisningsmetoder (3)
- MATP 677 Enkeltfag: Avancerede undervisningsmetoder (3)
Programresultat
GSEP er forpligtet til en elev-centreret tilgang i de programmer, vi tilbyder. Hvert program har et sæt mål, som en studerende, der tager eksamen fra programmet, forventes at nå. Den viden og færdigheder, der undervises i programmet, kan blive introduceret i nogle kurser. På andre kurser bliver eleverne bedt om at anvende viden ved at øve færdigheder og demonstrere deres evner. Inden for programmet understreges de værdier og dispositionelle egenskaber, der er vigtige for personer, der går ind i erhvervet.
Kandidater fra MA i undervisningsprogrammet forventes at nå følgende mål:
- Engagere og støtte alle elever i læring
- Skab og vedligehold effektive miljøer for elevernes læring
- Forstå og tilrettelægge fagstof til elevernes læring
- Planlæg undervisning og design læringsoplevelser for alle elever
- Udvikle, implementere og bruge en række effektive klasseværelsesvurderinger
- Udvikle sig som trosorienterede, serviceorienterede professionelle undervisere
Programundervisning
Karrieremuligheder
Kandidater fra vores MA i undervisningsprogram har et væld af karrieremuligheder, der venter på dem. Her er nogle af de karriereresultater, som studerende kan forvente efter at have opnået deres MAT.
K-12 lærer
En K-12 lærer er en pædagog, der er ansvarlig for at undervise en klasse mellem børnehave og 12. klasse. Afhængigt af klassetrin inkluderer pligter ofte som at tildele lektier og læse, bedømme elevernes arbejde og spore fremskridt for at sikre, at eleverne opfylder standarderne på klassetrin.
Engelsklærer
En engelsklærer er ansvarlig for at sikre, at elever, ofte mellemskole- og gymnasieelever, lærer korrekt grammatik, læseforståelse og skrivefærdigheder. Undervisning på dette niveau omfatter opgaver som at tildele lektier og læse, bedømme elevernes arbejde og spore fremskridt for at sikre, at eleverne opfylder standarderne på klassetrin.
ESL-lærer
En ESL-lærer, eller engelsk som andetsprogslærer, er ansvarlig for at sikre, at eleverne lærer grammatik, læseforståelse og skrivefærdigheder inden for det engelske sprog for elever, hvis primære sprog ikke er engelsk. Undervisning på dette niveau omfatter opgaver som at tildele lektier og læse, bedømme elevernes arbejde og spore fremskridt for at sikre, at eleverne opfylder standarderne på klassetrin.
Matematiklærer
En matematiklærer er ansvarlig for at sikre, at elever, ofte mellemskoleelever og gymnasieelever, lærer ordentlige matematiske færdigheder, ofte inklusiv kurser som algebra og geometri foruden mange andre. Undervisning på dette niveau omfatter opgaver som at tildele lektier og læse, bedømme elevernes arbejde og spore fremskridt for at sikre, at eleverne opfylder standarderne på klassetrin.
Specialundervisning Lærer
En specialpædagog har ansvaret for at udvikle og levere specialundervisning til elever, der opfylder behovene hos elever med handicap. Pligterne i denne stilling omfatter evaluering af studerendes fremskridt og identificering af mål, der er skræddersyet til hver elev og hans eller hendes individuelle behov i en akademisk indstilling.
Adfærdsinterventionist
En karriere som adfærdsinterventionist fokuserer på at hjælpe individer med at identificere negative adfærdsmønstre, såsom stofmisbrug, og arbejder sammen med individet for at hjælpe med at ændre denne adfærd. Denne type arbejde kan være enten individuelt eller i gruppe. Adfærdsrådgivere arbejder ofte i private praksisser, lokale klinikker, rehabiliteringscentre og hospitaler.
Elementærlærer
Folkeskolelærere uddanner yngre elever i børnehaveklasse til 5. klasse. Disse undervisere er ansvarlige for at lægge det faglige grundlag for unge studerende, når de forbereder sig på videre uddannelse i høj akademisk kapacitet. Opgaverne inden for denne rolle omfatter lektionsplanlægning, karaktergivning og implementering af en række emner på det nøjagtige klassetrin.
Spansk lærer
En spansklærer er ansvarlig for at sikre, at elever på ethvert klassetrin lærer ordentlige spanske sprogfærdigheder, herunder både skriftligt, mundtligt og forståelse. Undervisning i dette område omfatter opgaver som at tildele lektier og læse, bedømme elevernes arbejde og spore fremskridt for at sikre, at eleverne opfylder standarderne på klassetrin.
Vikar
Vikarlærer er ansvarlig for at føre tilsyn med klasseledelse og undervisning i perioder, hvor primærpædagogen er fraværende i kortere eller længere perioder. Pligter, der falder ind under denne stillingsbeskrivelse, omfatter at deltage, tildele lektier, sikre, at klasseværelset forbliver på opgaven og tidsplanen, vedligeholde klasseværelsets renlighed samt andre opgaver, der måtte blive tildelt.
Idræt
En idrætslærer har ansvaret for at sikre fysisk aktivitet for eleverne. Dette inkluderer organisering af sportsspil, hold uden for skolen og mere. Målet med denne rolle er at fremme fysisk kondition, sundhed og velvære for børn, unge og ældre.
Videnskabslærer
En naturfagslærer er ansvarlig for at sikre, at elever på ethvert klassetrin lærer ordentlig forståelse og forståelse i den videnskabelige verden, der er passende for hvert klassetrin. Klasser inkluderer ofte biologi, sex ed, kemi, miljøvidenskab og mere. Undervisning i dette område omfatter opgaver som at tildele lektier og læse, bedømme elevernes arbejde og spore fremskridt for at sikre, at eleverne opfylder standarderne på klassetrin.
Børnehagelærer
Børnehaveskolelærere uddanner nogle af de yngste elever. Disse undervisere er ansvarlige for at lægge det faglige grundlag for unge studerende, når de forbereder sig på videre uddannelse i høj akademisk kapacitet. Opgaverne inden for denne rolle omfatter lektionsplanlægning, karaktergivning og implementering af en række emner på det nøjagtige klassetrin.
Middle School Lærer
Mellemskolelærere uddanner elever i 6.-8. Disse undervisere er ansvarlige for at lægge det faglige grundlag for unge studerende, når de forbereder sig på videre uddannelse i høj akademisk kapacitet. Opgaverne inden for denne rolle omfatter lektionsplanlægning, karaktergivning og implementering af en række emner på det nøjagtige klassetrin.
Gymnasielærer
Gymnasielærere har ansvaret for at undervise elever i niende til tolvte klasse i både offentlige og private skoler.
Gymnasielærere specialiserer sig typisk i et eller to emner, såsom matematik, engelsk, naturvidenskab, kunst, historie, spansk, fransk eller musik, og underviser generelt flere klasser i løbet af en dag. Det primære mål for disse lærere er at uddanne og forberede eleverne til college og/eller arbejdsmarkedet.
Gymnasielærere skal have evnen til at udtrykke information effektivt til teenagere. Ro og tålmodighed er egenskaber, som lærere har brug for; deres rolle kan ses som både pædagog og mentor.
Skoleinspektør
I undervisningen er en skoleleder som midten af et hjul, ansvarlig for at holde alt kørende. En rektor er ansvarlig for at sikre, at skolen fungerer effektivt, så lærere, elever og støttepersonale kan udføre og fuldføre deres respektive job.
En skoleleder skal være en alsidig leder. På en given dag kan en skoleleder udføre en række funktioner fra læseplanskonsulent, PR-repræsentant, budgetanalytiker, mediator, leder eller disciplinær.
Alle facetter af en skole er rektors ansvar. Typisk rapporterer skoleledere til skoleinspektøren eller en assisterende forstander.
Beskæftigelsespotentiale
- 1,9 MIL jobåbninger: Næsten 1,9 millioner jobåbninger for førskolelærere gennem efterskolelærere forventes mellem 2014 og 2024*
- 77K gennemsnitlig årsløn: Den gennemsnitlige årlige løn for grundskole- og gymnasielærere i Californien var over $77.000 i 2017*
- Beskæftigelsesniveau: Californien havde det højeste beskæftigelsesniveau for folkeskolelærere på landsplan i 2017*
*US Department of Labor, Bureau of Labor Statistics, 2017
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.