Master of Arts in Early Childhood Leadership and Practice - University of East London, Storbritannien
Asian International College
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Singapore, Singapore
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
8 - 16 Måneder
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Tildelt af University of East London
Master of Arts Early Childhood Leadership and Practice- programmet giver en kritisk, omfattende og tværfaglig forberedelse til multi-professionelt arbejde i den tidlige barndoms sektor. Dette program har til formål at udvikle din viden om praksis i tidlig barndom i en række sammenhænge og dine forskningsevner. Opgaver giver dig mulighed for at anvende avanceret viden og forskningsevner i praksis i forbindelse med ansat eller frivilligt arbejde.
Krav om tildeling
Tildelingen af en MA -grad vil blive givet, hvis du har bestået alle de nødvendige kernemoduler.
Leveringstilstand og vurdering
Kurset leveres gennem en række engagerende, interaktive og praktiske tilstande, som omfatter ansigt til ansigt-sessioner, små gruppediskussioner, rettede opgaver/individuelt studie.
De tætte forbindelser mellem undervisning, læring og vurdering vil blive understreget gennem hele forløbet. Udviklingen af en række vurderingsopgaver integreret med lærings- og undervisningsprogrammet vil sikre, at du får relevante og meningsfulde aktiviteter med specifikke resultater. Mange af dine vurderinger vil forvente, at du trækker på din erfaring og arbejder i placeringer.
Eksempler på vurdering omfatter:
- e-porteføljer
- Reflekterende regnskaber
- Gruppeplakatpræsentationer
- Observationsnoter
- Casestudier
- Seminar præsentation
- Essays
- Digitale præsentationer
Bemærk: Alt læremateriale og ressourcer er kun tilgængelige online i Studentportalens læringsressource.
Programresultat
Programmet er designet til at give dig mulighed for at:
- Gør eleverne i stand til at udvikle en avanceret viden om ledelse og praksis i disciplinen tidlig barndom og anvende det i lokale, nationale eller globale sammenhænge
- Gør det muligt for studerende at planlægge og implementere et avanceret forskningsprojekt inden for tidlig barndom
- Gør eleverne i stand til at udvide og anvende en række akademiske færdigheder til at understøtte kritikalitet, integritet, etisk praksis og refleksion i tidlig barndomsforskning og stipendium
De overordnede læringsudbytte for uddannelsen er:
Viden
- Demonstrere dybtgående og avanceret viden og forståelse for tidlig barndoms ledelse og praksis i lokale, nationale og globale sammenhænge
- Udvikle avanceret viden om forskningsmetoder inden for den tidlige barndom
Tænkningsfærdigheder
- Demonstrere kritik, uafhængighed og refleksion som lærende
- Demonstrere kritisk bevidsthed om problemstillinger og udvikling inden for tidlig barndom i lokale, nationale og globale sammenhænge
Fagbaserede praktiske færdigheder
- Planlægge og implementere et etisk forskningsprojekt inden for lederskab og praksis i den tidlige barndom
- Anvende teorirelevant for tidlig barndom i praksissammenhænge for at udvikle indsigt i nutidige problemstillinger inden for tidlig barndom i lokale, nationale og globale sammenhænge
Færdigheder for livet og arbejdet (generelle færdigheder)
- Evaluer implikationerne fra forskning for ledelse og praksis inden for den tidlige barndom
Indlæggelser
Læreplan
- ED7410 Kritisk refleksion over ledelse af praksis i den tidlige barndom
- ED7411 Action Research: Leading Change in Early Childhood Leadership and Practice
- ED7414 Udvikling og implementering af tidlig børnepolitik
- ED7412 Research Methods in Early Childhood Leadership and Practice
- ED7413 Dissertation in Early Childhood Leadership and Practice