Master of Fine Arts (MFA) i modemarkedsføring og brand management
Academy of Art University
Nøgleinformation
Campus placering
San Francisco, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Blandet
Varighed
6 semestre
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
USD 1.276 *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Jun 2024
* estimeret indenlandsk studerendes studieafgift - international studerende: $ 27,856
Introduktion
Udvikle en ekspertise i at skabe, markedsføre og styre modemærker på det globale marked. Du vil udføre dybdegående forskning for at få indsigt i globale forbrugere, nye og udviklede markeder og tendenser inden for modeindustrien. Du lærer den viden og de færdigheder, der er nødvendige i modeforretningsstyring til at opbygge marketing- og brandstrategier ved hjælp af kreative og analytiske metoder.
Hvad vi lærer
- Marketing på digitale og sociale medier
Vi hjælper dig med at forstå de stadigt skiftende digitale og sociale medieplatforme, der er centrale for brand management i dag. Lær at evaluere modecentrerede digitale og sociale medieplatforme for at udvikle en digital marketingstrategi, der er integreret med traditionelle marketingkanaler. Kvantitative analyser og evalueringsmålinger fremhæves.
- Marketing Communications Strategy
Få en forståelse af traditionelle og ikke-traditionelle marketingkommunikationskanaler og branchens bedste praksis. Du lærer at udvikle en integreret marketingkommunikationsstrategi til en bestemt modeforretning, der afspejler aktuelle tendenser og nye teknologier.
- Strategisk Brand Management
Hvad er et brand? Vi finder ud af, når vi viser dig, hvordan du opbygger et moderne modemærke ved at omdanne dine kreative ideer til en virksomhed, der imødekommer forbrugernes krav. Lær at udvikle en brandstrategi baseret på dybtgående forskning, branchens bedste praksis, tendenser og markedsanalyse. Vi hjælper dig med at udvikle en iværksættertankegang, der er nødvendig for at få succes i moderne forretningsmiljøer.
Fashion Marketing & Brand Management Degree
Fashion Marketing og Brand Management MFA-programmet giver ekspertise inden for både de kreative og analytiske aspekter af modeindustrien - der kræver både dit hoved og dit hjerte. Programmet giver dig indsigt i forskellige kundebehov på forskellige globale markedspladser. Lær markedsføring og forretningstendenser, der er succesrige i nutidens modebranche. Gennem en række praktiske projekter lærer du forskellige marketing- og reklameteknikker designet til at hjælpe dig med at udvikle, administrere og promovere modemærker.
Enhedskrav
Større kurser | Enheder |
Major | 30 |
Direkte studier | 18 |
Gradueret Liberal Arts | 9 |
Valgfri | 6 |
TOTAL | 63 |
Gradskrav
- Vellykket afslutning af afsluttende specialeprojekt
- Minimumsklasse C i alle krævede 63 enheder
- Minimum 2,0 kumulativ GPA og følgende akademiske undersøgelseskrav:
1 Kunsthistorisk bevidsthed og æstetisk kursus
1 Tværkulturelt forståelsesforløb
Yderligere Information
Program læringsresultater
Kandidatstuderende vil opfylde følgende kriterier for studerendes præstationer:
MFA Thesis Project
- Præsenter et originalt speciale-koncept, der er MFA-graden værdig
- Demonstrer gennemførligheden af deres speciale
Specialkompetencer: Fashion Marketing og Brand Management
- Speciale: Gennemfør et avanceret projekt bestående af en konkurrencedygtig brandforretningsplan og markedsføringsstrategi for forskellige typer modevirksomheder, herunder sikkerhedsstillelse og prototyper
- Saml, analyser og anvend makro- og mikromarkedsundersøgelser på marketing- og brandløsninger
- Udvikle integreret markedsføringsplan for modeprodukter eller -tjenester, der demonstrerer effektive verbale, skriftlige og visuelle kommunikationsevner og teknikker ved hjælp af industristandardsoftware
- Identificer muligheder på det globale modemarked, der afspejler forståelsen af forbrugernes og markedets behov og tendenser
- Demonstrere kreative problemløsningskompetencer ved at udvikle gennemførlige marketingløsninger baseret på analyse og syntese af kvantificerbar forskning, data og casestudier
- Etablere realistiske marketingbudgetter og økonomiske mål for en modevirksomhed
- Verbal kommunikation: Pitch ideer og koncepter tydeligt ved hjælp af specifikt mode og marketing sprog
- Professionalisme: Kommuniker professionelt og effektivt gennem skriftlige, visuelle og mundtlige præsentationer ved hjælp af branchestandardsoftware
Samarbejdsevner
- Samarbejd effektivt for at producere kreative projekter
Professionelle Practices
- Opret en relevant og original portefølje og sikkerhedsmaterialer, som kan bruges til at markedsføre sig selv for branchen
Academy of Art University læringsresultater
Kandidater fra Academy of Art University demonstrerer evnen til at:
- Fremstil et organ af arbejde, der er egnet til at søge professionelle muligheder inden for det valgte felt af kunst og design.
- Løs kreative problemer inden for deres felt af kunst og design, herunder forskning og syntese af teknisk, æstetisk og konceptuel viden.
- Kommuniker deres ideer professionelt og forbinder med deres tilsigtede målgruppe ved hjælp af visuelle, mundtlige og skriftlige præsentationsevner, der er relevante for deres felt.
- Udfør tekniske, æstetiske og konceptuelle beslutninger baseret på en forståelse af kunst- og designprincipper.
- Evaluer arbejde inden for deres felt, herunder deres eget arbejde, ved hjælp af professionel terminologi.
- Anerkende indflydelsen fra store kulturelle og æstetiske tendenser, både historiske og moderne, på kunst- og designprodukter.
- Lær de faglige færdigheder og adfærd, der er nødvendige for at konkurrere på det globale marked for kunst og design.
Programresultat
Studerende med en kandidatgrad skal opfylde følgende kriterier for studenterpræstationer:
MFA-afhandlingsprojekt
- præsentere et originalt afhandlingskoncept, der er værdigt til en MFA-grad
- påvise, at deres afgangsprojekt er gennemførligt
Specialiserede færdigheder: Fashion Marketing og Brand Management
- Afhandling: Gennemføre et projekt på avanceret niveau bestående af en forretningsplan for et konkurrencedygtigt mærke og en markedsføringsstrategi for forskellige typer af modevirksomheder, herunder markedsføringsmateriale og prototyper.
- Indsamle, analysere og anvende makro- og mikromarkedsundersøgelser til marketing- og brandløsninger
- Udvikle en integreret markedsføringsplan for modeprodukter eller -tjenester, der demonstrerer effektive mundtlige, skriftlige og visuelle kommunikationsevner og -teknikker ved hjælp af branchestandard-software
- Identificere muligheder på det globale marked for mode på baggrund af en forståelse af forbrugernes og markedets behov og tendenser
- Demonstrere kreative problemløsningsevner ved at udvikle gennemførlige marketingløsninger baseret på analyse og syntese af kvantificerbar forskning, data og casestudier
- opstille realistiske markedsføringsbudgetter og finansielle mål for en modevirksomhed
- Mundtlig kommunikation: Klar præsentation af idéer og koncepter ved hjælp af et specifikt mode- og markedsføringssprog
- Professionalisme: Kommunikere professionelt og effektivt gennem skriftlige, visuelle og mundtlige præsentationer ved hjælp af industristandard software
Samarbejdsevner
- Samarbejde effektivt for at producere kreative projekter
Professionel praksis
- Skab en relevant og original portefølje og supplerende materialer, som kan bruges til at markedsføre sig selv i branchen
Academy of Art University Læringsresultater
Personer, der afslutter Academy of Art University , skal kunne demonstrere evnen til at:
- At skabe et værk, der er egnet til at søge professionelle muligheder inden for det valgte kunst- og designområde.
- Løse kreative problemer inden for deres kunst- og designområde, herunder forskning og syntese af teknisk, æstetisk og konceptuel viden.
- formidle deres idéer professionelt og skabe kontakt til deres målgruppe ved hjælp af visuelle, mundtlige og skriftlige præsentationsfærdigheder, der er relevante for deres område.
- Udføre tekniske, æstetiske og konceptuelle beslutninger baseret på en forståelse af kunst- og designprincipper.
- evaluere arbejde inden for deres område, herunder deres eget arbejde, ved hjælp af faglig terminologi.
- at erkende indflydelsen af vigtige kulturelle og æstetiske tendenser, både historiske og nutidige, på kunst- og designprodukter.
- Lær de professionelle færdigheder og den adfærd, der er nødvendig for at konkurrere på det globale marked for kunst og design.
Læreplan
What We Teach
- Digital & Social Media Marketing
We help you understand the ever evolving digital and social media platforms that are central to brand management today. Learn to evaluate fashion-centered digital and social media platforms to develop a digital marketing strategy that is integrated with traditional marketing channels. Quantitative analysis and evaluation metrics are emphasized.
- Marketing Communications Strategy
Gain an understanding of traditional and non-traditional marketing communication channels and industry best practices. You will learn to develop an integrated marketing communication strategy for a specific fashion business that reflects current trends and new technologies.
- Strategic Brand Management
Hvad er et mærke? Det finder vi ud af, når vi viser dig, hvordan du opbygger et moderne modebrand ved at omdanne dine kreative ideer til en virksomhed, der opfylder forbrugernes krav. Lær at udvikle en brandstrategi baseret på dybdegående forskning, bedste praksis i branchen, trends og markedsanalyser. Vi hjælper dig med at udvikle en iværksættertankegang, der er nødvendig for at få succes i moderne forretningsmiljøer.
Fashion Marketing & Brand Management Degree
Fashion Marketing and Brand Management MFA-programmet giver ekspertise i både de kreative og analytiske aspekter af modeindustrien - hvilket kræver både dit hoved og dit hjerte. Programmet vil give dig indsigt i forskellige kundebehov på forskellige globale markedspladser. Lær de marketing- og forretningstrends, der har succes i nutidens modebranche. Gennem en række praktiske projekter vil du lære forskellige marketing- og salgsfremmende teknikker designet til at hjælpe dig med at udvikle, administrere og promovere modemærker.
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.