Master of Management in Technology (MMT)
President University
Nøgleinformation
Campus placering
Bekasi, Indonesien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
4 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Jul 2024
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Om
Dette program er forberedt til, at enkeltpersoner har en omfattende ledelses- og lederskabsevne, iværksættertankegang og evnen til at forbedre forretningspræstationer ved hjælp af teknologi.
Koncentrationer
A. Menneskelig kapital
Ændringsledelse, der bestemmer, hvordan en organisation tilpasser sig og anvender forretningens dynamik, spiller en vigtig rolle i dag. Behovet for fagfolk på området, der er i stand til at håndtere de komplekse og skiftende organisatoriske klimaer i erhvervslivet på verdensplan, vokser. Det kræver viden om forretningsstrategi, forretningseffektivitet og menneskelig adfærd. Det dyrker en ånd af innovationstænkning og problemløsningsevner. Studerende vælger denne ekspertise er parate til at identificere forretningsproblemer, situationer og formulere organisatorisk strategi.
B. Finans
Nye forretningsforetagender og opstartsvirksomheder vokser enormt over hele kloden. Investeringer i disse typer virksomheder har en stor risiko og belønning. Den konventionelle finansanalytiker står over for disse udfordringer. Nye tilgange til finansiel modellering, porteføljestyring, risikoanalyse og strategier er nødvendige for at reagere på skiftet. Dette program er forberedt til studerende, der leder efter dybtgående økonomiske principper, teori og praksis, forbereder sig på finansielle innovative løsninger på komplekse økonomiske scenarier, vurderer de relevante oplysninger fra rækkevidderessourcer og analyserer og afgør dømmebaserede beviser.
C. Markedsføring
Digital teknologi har indflydelse på den måde, virksomheden drives på, og ændrer konkurrenceplatformen. Til sidst påvirker det marketingrollen, så virksomheden kan opretholde og vokse. Håndtering af marketing er en proces, der involverer planlægning og udførelse af opfattelse, prisfastsættelse, reklame og distribution af varer, tjenester og ideer for at tilfredsstille kunde- og organisatoriske mål. Denne specialisering giver de studerende ekspertise inden for markedsundersøgelser og analyser, kundeanalyser, forbrugeradfærd, konkurrenceanalyse, produktstyring, brand management og reklame.
D. Global Supply Chain Operations Management
Global supply chain management er blevet et modeord i denne forretningstid. Operationschefens strategiske rolle er, hvordan man integrerer og styrer operationerne fra produkt-/serviceudvikling, valg af de rigtige leverandører, planlægningsaktiviteter og leverancer. Håndtering af drift er nøglen til at kontrollere omkostninger, kvalitet og leverancer samt værditilvækst. Studerende vælger denne ekspertise er parate til bred kapacitet som driftsleder.
E. Iværksætteri
Iværksættertankegang og evnen til at forbedre virksomhedens præstationer ved hjælp af teknologi er vores mission at uddanne iværksættere og virksomhedsledere til at drive økonomisk udvikling og til at opdage, skabe og kommercialisere nye produkter, tjenester og nyt marked for eksisterende produkter. Programmet er designet til at producere kreative personer, der er i stand til at identificere forretningsmuligheder gennem opfindelsen og ny idé i produkter eller tjenester. Programmet nærer også selvtillid til faktisk at oprette og dyrke iværksættervirksomheder, der etableres gennem beherskelse af iværksætterfærdigheder.
Curriculum
Semester 1
- MMT1001 Technology Industry Analysis 3
- MMT1002 Entrepreneurship & Leadership 3
- MMT1003 Marketing & produktstyring 3
- MMT1004 Global Operations & Technology Based Innovation 3
- MMT1005 Regnskab og økonomistyring 3
Semester 2
- MMT2006 Ledelsesøkonomi 3
- MMT2007 Organisatorisk adfærd og kultur 3
- MMT2008 Forretningsstrategi og etik 3
- MMT2009 Digital Literacy 3
- Koncentration 1 3
Semester 3
- Koncentration 2 3
- Koncentration 3 3
- MMT3050 Master Project 6
Valgfrie kurser
Koncentration i finansiering:
- Investering og projektanalyse 3
- International finansiering 3
- Risikostyring 3
Koncentration i menneskelig kapital:
- Ledelse og håndtering af forandringer 3
- Human Resource Management i et globalt miljø 3
- Industrielle forbindelser til organisatorisk effektivitet 3
Koncentration i marketing:
- Branding og marketing kommunikation 3
- Forbrugeradfærd 3
- Servicemarkedsføring 3
Koncentration i iværksætteri:
- Ny produktudvikling 3
- Start og Venture Management 3
- Virksomhedsvirksomhed 3
Koncentration i Global Operations Supply Chain:
- Global Supply Chain Management 3
- Håndtering af teknologi og innovation 3
- Produktudviklingsledelse 3
Vision
At blive et fremtrædende og konkurrencedygtigt studieprogram inden for teknologi-baseret virksomhedsledelse inden år 2030
Mission
- Gennemføre uddannelse og undervisning inden for Business Management ved at inddrage fagfolk for at være i harmoni med ændringer i branchen.
- Udføre anvendt forskning inden for Business Management, der har indflydelse på industrien og udviklingen af forretningsvidenskab.
- Udfør relevant offentlig service til samfunds- og miljøudvikling.
- At pleje ånden for iværksætteri og innovation blandt samfundet.
Fremtidens felt og karriere
- Entreprenør
- Finansiel analytiker
- Human Capital/ Organization Change Manager
- Operations/Supply Chain Manager
- Marketing Analyst