Master of Nonprofit Administration

Generelt

Læs mere om dette program på institutionens websted

Program beskrivelse

Udvikle færdigheder til at skabe social påvirkning.

Tjen en 12-måneders, specialiseret Master of Nonprofit Administration grad i den dynamiske omgivelser i downtown San Francisco.

University of San Francisco Nonprofit Administration-uddannelsen trækker på nøglepartnerskaber med ikke-statslige organisationer (NGO'er), nonprofits, fonde og iværksættere, der er involveret i international udvikling og globalt engagement.

Studerende uddyber deres socialt engagerede stipendium gennem en tilpasset læseplan, der kan omfatte akademiske globale fordybninger, internationale praktikophold og globale capstone-projekter.

Læreplanen kombinerer praktiske, praktiske og virkelige organisatoriske projekter med innovative metoder, tilgange og værktøjer til vurdering af sociale, miljømæssige og økonomiske konsekvenser.

USF-forskellen

  • Fleksible programmer med aftenklasser på hverdage for travle arbejdere
  • Projektbaseret og erfaringsmæssig læring inden for San Franciscos livlige nonprofit-fællesskab
  • Små, seminar-stil klasser i kohorter for at fremme forskellige, kritiske og interkulturelle samtaler
  • Klasser begynder hvert efterårssemester (slutningen af ​​august) i San Francisco

To graders formater til MNA

Fuldtids MNA

  • Fuldtidsuddannelsen tager et år at gennemføre.
  • Kurser finder sted hverdage aftener, typisk mandag-onsdag kl. 18-21 og en morgenundervisning på USFs centrum i San Francisco campus.
  • GRE / GMAT og erhvervserfaring er ikke påkrævet for fuldtidsuddannelsen.

Deltid MNA

  • Programmet tager 24 måneder at gennemføre deltid.
  • Hverdagsaftener, typisk to dage om ugen (M / W eller T / W) 18-21 på USFs centrum i San Francisco campus.
  • GRE / GMAT er ikke påkrævet. To års erhvervserfaring foretrukket for deltidsprogrammet.


"Jeg var en ung leder af en privat fond, der søgte at uddybe min forståelse af sektoren. Jeg mødte nogle fantastiske mennesker og engagerede mig i realtidslæring, som jeg anvendte på arbejde allerede næste dag. Jeg er nu rådgiver, lærer og forfatter fokuseret på effektiv filantropi og regeringsførelse og arbejde med nogle af de mest betydningsfulde filantropier i landet, der hjælper dem med at skalere deres indflydelse. "

Alexa Cortes Culwell '95 | Medstifter og administrerende direktør for Open Impact

Master of Nonprofit Administration (MNA) ved University of San Francisco's School of Management forbereder nonprofitorganisationer til ledende og ledende stillinger i nonprofit og social sektor. I tråd med universitetets motto om at ændre verden herfra og Jesuit-værdien ved at uddanne kvinder og mænd for andre, er MNA en uddannelsesmulighed til at gøre dine ambitioner om at gøre det godt til en givende karriere. Programmet fremmer kompetente nonprofitledere og effektive ledere til innovative, strategiske og systemiske løsninger for at gøre verden til et bedre sted. Dens omhyggeligt designet læseplan og indlejret oplevelsesmæssig læring forbedrer ledelseskompetencer og lederskabskapacitet inden for:

  • Nonprofit social innovation gennem effektive fundraising-strategier og sociale virksomhedsløsninger til opnåelse af økonomisk bæredygtighed
  • Internationale, tværkulturelle og forskellige perspektiver for effektiv drift af sociale løsninger gennem ngo'er og globale virksomheder
  • Måling af sociale konsekvenser og analyse af organisatorisk effektivitet og programmets resultater gavner vores samfund og det fælles gode

Mange MNA-alumner er nonprofitledere med ledende stillinger i nonprofitorganisationer og andre organisationer i den sociale økonomi, herunder fonde, sociale virksomheder, frivillige foreninger, trosbaserede organisationer, samfundsbaserede organisationer og internationale ikke-statslige organisationer. Ud over at studere i San Franciscos dynamiske nonprofit miljø nyder kandidatstuderende fordelene ved programmets projektbaserede læring, erfarne fakultet, globale fordybninger og rigt forskelligartede kohorter. Klassediskussionerne, projekterne og øvelserne forbedres af videokonferensteknologi, der giver eleverne en forskellig måde at deltage gennem et blandet system med undervisning og læring.

Deltids-MNA-programmet er designet til fagfolk, der i øjeblikket arbejder i eller overgår deres karriere til nonprofit-sektoren. Fuldtids MNA-programmet er designet til internationale eller unge fagfolk, der ønsker at starte en ledelses- eller lederskabskarriere i nonprofit-sektoren. Studerende har generelt mindst 2-3 års nonprofit-erfaring som frivillige, iværksættere eller ansatte.

MNA-kurserne undersøger de politiske, økonomiske, juridiske og sociale miljøer i nonprofitorganisationer. MNA-studerende får viden om organisatorisk adfærd og ledelsesteori og udvikler færdigheder inden for bestemte områder såsom etisk ledelse, bestyrelsesstyring, strategisk planlægning, fundraising og marketing, menneskelige ressourcer og økonomisk styring, programevaluering og konsekvensanalyse, nonprofit juridiske spørgsmål, nonprofit-fortalervirksomhed, og internationale ngo'er. De specialiserer sig i områder inden for den sociale sektor af deres interesse gennem et hovedsteneprojekt og certificeringer inden for bæredygtig udvikling, socialt iværksætteri og humanitær nødsituation blandt andre.

Studerende i FT-MNA tager fire kurser om efteråret, tre om foråret og to om sommeren. Studerende i MNA på deltid tager normalt 2 kurser pr. Semester plus en akademisk global nedsænkning eller andre kurser under intertersessionen eller sommersessionen.

Mål

MNA-programmet fokuserer på tre hovedmål:

  • Udvikle nonprofit-ledere, der er socialt bevidste, lokalsamfundsmæssige og globalt orienterede
  • Udvikle nonprofit ledere, der er kompetente, strategiske, effektive og systemtænkere
  • Udvikle nonprofit-administratorer, der skelner mellem etiske beslutninger til det fælles bedste

Læringsresultater

I slutningen af programmet vil eleverne kunne:

  • Udvikle nonprofit sektorviden: Demonstrere viden om og forståelse af nonprofit-sektorens fortid, nutid og fremtidige tendenser på tværs af organisationer, politikker og sektorer i USA og internationalt
  • Udvikle værdier i den sociale sektor: Demonstrer strategisk, anerkendende og kritisk tænkning for at formulere og skelne sociale sektorværdier til fremme af retfærdige, inkluderende, velstående, ansvarlige og bæredygtige samfund
  • Anvend nonprofit-ledelseskompetencer: Anvend principper og tilgange til nonprofit management til problemløsning ved hjælp af strategisk planlægning, bestyrelsesstyring, ressourceudvikling, finansadministration, human resource management, legal compliance, nonprofit marketing, programevaluering, politik og advocacy
  • Anvend systemiske løsninger: Anvend nonprofit-ledelsesevner og lederskabskompetencer til fremme af tværsektorielle samarbejder, social værdiskabelse og systemiske løsninger
  • Integrer nonprofit etisk ledelse: Demonstrer etisk lederskabskapacitet og etisk begrundelse for nonprofit ledelse, globalt ansvar, social ansvarlighed og etisk beslutningstagning
  • Integrer analyse af sociale konsekvenser: Demonstrer evaluerende kapacitet til fordel for organisationsudvikling, organisatorisk læring, organisatorisk effektivitet og organisatorisk bæredygtighed for social indflydelse og social innovation

Hovedkrav (36 enheder)

  • MNA-graden kræver 36 enheder (10 kurser, 8 krævede og 2 valgfag)
  • Afslutning af alle gradskurser med et minimum kumulativt 3,0 GPA
  • Afslutning af et praktik- og stenstenprojekt

Nødvendig

Studerende gennemfører 8 kernekurser på 12 måneder for FT-MNA eller 21 måneder for PT-MNA.

  • NPA 601 - Nonprofit Ethical Leadership
  • NPA 602 - Nonprofit Strategic Governance
  • NPA 610 - Nonprofit Funding & Philanthropy
  • NPA 611 - Nonprofit Finance & Accountability
  • NPA 612 - Nonprofit Marketing & Kommunikation
  • NPA 621 - Social Impact Analysis Prct
  • NPA 622 - Nonprofit Data Analysis - Cpt
  • NPA 651 - Nonprofit Management

Valgfag

Studerende vælger to valgfag til 2 enheder i karriereinteresse og / eller i forbindelse med et nonprofit certifikatprogram.

  • NPA 661 - Bæredygtig rapporteringskapacitet
  • NPA 662 - Social Enterprise Solutions
  • NPA 663 - Management for flygtningeservice
  • NPA 699 - MNA-specialemne

Karriere

Alumni har en lang tradition for lederskab i nonprofit-sektoren i San Francisco Bay Area og videre.

Fra Benioff Børnehospital til Gates Foundation, Habitat for Humanity til YMCA, fortsætter nonprofitadministrationsalumner med at ændre forandring i store og voksende organisationer rundt om i verden.

Fremhævede virksomheder

Her er blot nogle få steder, hvor vores alumner fører forandring.

  • American Heart Association
  • Amerikansk Røde Kors
  • Benioff børnehospital
  • St. Jude Børneforskning Hospital
  • Gates Foundation
  • Sierra Club
  • Kiva
  • Habitat for menneskeheden
  • WWF
  • US Fund for UNICEF
  • Goodwill
  • KFUM
Top industrier

Brancher, hvor MNA-alumner er ansat

  • Nonprofit
  • Teknologi
  • Uddannelse
  • Regering
  • Uddannelse
  • Miljø
  • Finansielle tjenesteydelser
  • Medier / Underholdning

Adgang til kandidat

Vores kontor behandler din ansøgning og forbereder den til gennemgang af dit programs optagelsesudvalg. Derudover kan vi give dig kontakter til vigtige tjenester på universitetet, når du forbereder dig til at begynde dine kandidatstudier ved USF. Kontakt os, hvis du vil tale med nogen på holdet eller planlægge en aftale .

Vær opmærksom på, at klasser i SOM-kandidatuddannelser begynder den 18. august. Vælg SOM-programmer accepterer stadig ansøgninger. Hvis du vil fortsætte med din ansøgning til efteråret 2021, vil ansøgningsgennemgangen blive fremskyndet såvel som dine registrerings- og undervisningsforpligtelser. E-mail management@usfca.edu med eventuelle spørgsmål.

Hvordan man ansøger

Ansøgningsprocessen er helt online. Ingen varer skal sendes til USF. Upload alle dine applikationselementer til din konto.

Testkrav
  • Hvis du indsender testresultater, skal du uploade en kopi af din score og anmode om, at der sendes en officiel score-rapport til USF.
  • Hvis dit program ikke kræver en testscore, kan du stadig indsende scorerapporten, hvis du vælger at gøre det.
Ansøgningskrav
  • Transskription (er)
    Minimumskravet til kandidatoptagelse inkluderer en bachelorgrad eller anerkendt ækvivalent fra en akkrediteret institution inden tilmelding. Kopier af dine udskrifter fra hvert akkrediteret college eller universitet, der deltager, skal uploades til online-applikationen. Når de er optaget på programmet, vil der blive givet instruktioner til afsendelse af officielle, forseglede udskrifter.
  • Genoptag
    Dit nuværende CV eller CV kan liste og beskrive din pædagogiske historie, arbejde eller jobhistorie, kurser relateret til det kandidatprogram, du ansøger om, og alle erfaringer, der er relevante for din forfølgelse af kandidatstudier - herunder praktikophold, offentliggjorte artikler eller andre offentliggjorte materialer, frivilligt arbejde og / eller samfundstjeneste, studere eller arbejde uden for dit hjemland og andre interesser eller aktiviteter relateret til dit kandidatprogram.
  • Anbefalingsbreve
    To anbefalingsbreve er påkrævet. Ansøgere til alle programmer skal indsende mindst et brev fra en professionel kontakt, hvis det er muligt. Ideelt set kommer en eller begge dine professionelle anbefalinger fra en nuværende eller tidligere direkte vejleder. Akademiske anbefalinger er også værdsat for nuværende studerende.
  • Erklæring om formål eller essay
    Et essay på 1000 ord er påkrævet og skal uploades i online-ansøgningen. Venligst adresser følgende spørgsmål i et enkelt dokument:
    • Hvad er dine korte og langsigtede professionelle mål, og hvordan vil denne grad hjælpe dig med at nå disse mål?
    • Hvorfor har du valgt denne grad, og hvem eller hvilken erfaring har påvirket dig til at ansøge?
    • Hvorfor USF?
  • Interview
    Interviewkrav varierer efter program. Alle interviews er kun på invitation. Hvis du vælges til at interviewe, vil en invitation blive sendt til den e-mail-konto, der er knyttet til din onlineapplikation og inkluderer alle nødvendige detaljer.
  • Selvevaluering (valgfri)
    Brug dette essay til at evaluere dine ledelses- og ledelsesfærdigheder, evner og talenter, som de er i dag. Hvad ville dine kolleger / klassekammerater sige om dig som leder? Hvilke områder føler du, du kan videreudvikle?
  • Stipendieerklæring (valgfrit)
    USF School of Management tilbyder generelle meritter og stipendier med særlig interesse. Gennemgå tilgængelige stipendier og brug dette essay til at forklare din berettigelse og / eller kvalifikationer til et eller flere af disse stipendier.
  • Yderligere oplysninger (valgfri)
    Brug dette essay til at dele yderligere oplysninger, som du gerne vil betragtes som en del af din ansøgning (dvs. huller i beskæftigelse, akademiske spørgsmål osv.)
Programspecifikke krav

Ansøgningskrav varierer lidt efter program. Sørg for at læse igennem programkravene nøje.

Yderligere krav til internationale ansøgere
  • Pas
    Ansøgere, der har brug for et F-1-studentervisum, skal indsende en kopi af deres gyldige pas sammen med deres ansøgning. Sørg for at indsende en klar kopi af dit pasfoto / informationsside. Dette kan uploades via din applikationsportal eller via e-mail til management@usfca.edu .
  • International adresse
    Alle F-1 og J-1 visumansøgere instrueres i at bruge deres internationale adresse på ansøgningen. Hvis du i øjeblikket er i USA, kan du bruge denne adresse til mailing.
  • Visumoverførsel
    Hvis du i øjeblikket er på et F-1-visum eller vender tilbage fra OPT og planlægger at overføre din SEVIS-post, bedes du gennemgå afsnittet med titlen SEVIS Transfer-ansøgere (opret en ny side med nedenstående oplysninger). Hvis du i øjeblikket er i USA i F-1-status eller i øjeblikket i OPT, kan du overføre din status til USF. Studerende, der har gennemført mindst en akademisk periode i USA i F-1-status, kan overføre deres SEVIS-post til USF eller gennemføre en "Change of Level" fra en anden USF-grad og fortsætte med at opretholde F-1-status.
    Indsend venligst en afsluttet School of Management Graduate ansøgning inden 1. juni.

Yderligere krav på de følgende sider:

Vi kan ikke sponsorere F1-studentervisum til deltidsuddannelser.

Hvis du har spørgsmål om denne proces, bedes du kontakte os for yderligere instruktioner .

Senest opdateret Nov 2020

Om skolen

When you join the USF School of Management you join a university committed to developing compassionate and productive leaders. Our mission is to challenge you to reimagine business and management to c ... Læs mere

When you join the USF School of Management you join a university committed to developing compassionate and productive leaders. Our mission is to challenge you to reimagine business and management to create a more humane and just world. We demand academic excellence in the service of humankind. We broaden your understanding of today’s global marketplace. We are located in the heart of San Francisco, one of the most intense business ecosystems in the world, which allows us to provide students with unparalleled access to high tech, biotech, finance, venture capital, and entrepreneurial leaders. Minimer
San Francisco , Barcelona , San Jose , Taipei + 3 Mere Mindre