Master of Science Information Technology (MSIT)
Westcliff University
Nøgleinformation
Campus placering
Irvine, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Blandet, Fjernundervisning, På campus
Varighed
24 Måneder
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* tilbyder nu et 25% rabat på undervisningsstipendium til alle nye online -studerende
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Master of Science Information Technology (MSIT) -uddannelsen giver et holistisk perspektiv til området informationsteknologi for at sikre, at eleverne udvikler viden om et stort udvalg af teknologi, der driver det 21. århundredes forretning. Studieordningen indeholder en blanding af teknisk og ledelsesmæssig viden, der kræves for korrekt at implementere og administrere strategier inden for IT -sikkerhed for at beskytte teknologiske aktiver, infrastruktur og dataanalyse. Nuværende informationsteknolog vil forbedre deres tekniske indsigt og lære at indsamle, analysere og fortolke business intelligence relevant for deres respektive felter.
Læreplan
MSIT kernekursuskrav (36 kredittimer)
- MSIT 600 avanceret informationsteknologi
- MSIT 601 Principper for datastyring
- MSIT 602 moderne operativsystemer
- MSIT 603 Computer Systems Architecture
- MSIT 605 systemanalysedesign
- MSIT 606 Management of Information Security
- MSIT 607 Advanced Database Design & Management
- MSIT 608 Informationsteknologi projektledelse
- MSIT 611 trådløse og mobile systemer
- MSIT 624 Telekommunikation og netværk
- MSIT 690 Big Data Analytics
- MSIT 693 Applied Information Technology Capstone Project
I alt 36 kredittimer
Lærebøger/læringsressourcer
Faroughi, N. (2015). Digital logikdesign og computerorganisation med computerarkitektur for sikkerhed. New York, NY: McGraw-Hill Education.
FitzGerald, J., Dennis, A., & Durcikova, A. (2014). Virksomhedsdatakommunikation og netværk (12. udgave). Hoboken, NJ: John Wiley & Sons, Inc.
Gordon, K. (2013). Principper for datahåndtering: Facilitering af informationsdeling (2. udg.). Swindon, England: BCS Learning & Development Limited.
Marchewka, JT (2015). Informationsteknologi projektledelse (5. udgave). Hoboken, NJ: John Wiley & Sons, Inc.
McHoes, A., & Flynn, IM (2014). Forstå operativsystemer (7. udgave). Boston, MA: Cengage Learning.
Pries, KH & Dunnigan, R. (2015). Big data analytics: En praktisk guide til ledere . Boca Raton, FL: Taylor & Francis.
Schwalbe, K. (2016). I nformation Technology Project Management (8. udgave). Boston, MA: Cengage Learning.
Turban, E., Volonino, L., & Wood, GR (2015). Informationsteknologi til ledelse: Digitale strategier for indsigt, handling og bæredygtig ydeevne (10. udgave). Hoboken, NJ: John Wiley & Sons, Inc.
Umanath, NS, & Scamell, RW (2015). Datamodellering og databasedesign (2. udgave). Boston, MA: Cengage Learning.
Valacich, JS & George, JF (2017). Moderne systemanalyse og design (8. udgave). Harlow, Storbritannien: Pearson Education.
Whitman, ME & Mattord, HJ (2017). Styring af informationssikkerhed (5. udg.). Boston, MA: Cengage Learning.
Stallings, W., & Beard, C. (2016). Trådløse kommunikationsnetværk og -systemer . Boston, MA: Pearson.
Indlæggelser
Programresultat
Programmål
- Opret strategiske planer, der implementerer informationsteknologikrav og specifikationer for komplekse teknologisystemer.
- Evaluer computersystemer og forbedre den overordnede effektivitet og effektivitet ved at inkorporere værdiberegningsmetoder.
- Analysere, designe, udvikle og vedligeholde informationsteknologiinfrastruktur for at muliggøre implementering af strategiske initiativer, der inkorporerer nye teknologier
- Analyser og konstruer databasestyringssystemer for at imødekomme behovene hos forretnings- og teknologibeslutningstagere.
- Sammenlign og kontrast forskellige metoder til design af computersystemer med det formål at skabe effektivitet i computerrelaterede forretningsfunktioner.
- Skabe og udvikle evnen til at udføre dybdegående forskning, selvstændigt eller inden for virksomheden i en bred vifte af informationsteknologi.
- Skab, innover, design og forbedre tekniske aspekter af dataindsamling og analyse for at opretholde konkurrencefordele.
Stipendier og finansiering
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.