Master of Science i Marketing Analytics
Pacific Lutheran University
Nøgleinformation
Campus placering
Tacoma, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Blandet, Fjernundervisning
Varighed
9 - 21 Måneder
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
USD 1.104 / per credit *
Ansøgningsfrist
01 Jul 2024
Tidligste startdato
Sep 2024
* $39.744 for hele programmet
Introduktion
Master of Science in Marketing Analytics (MSMA) ved Pacific Lutheran University er designet til at udstyre fagfolk fra forskellige baggrunde med de værktøjer, de har brug for til at udvikle en karriere inden for marketinganalyse. Dette kan gennemføres på kun ni måneder eller over 21 måneder.
MSMA er et STEM-udpeget program, der blander kvantitativ stringens og kvalitativ rigdom. Denne uddannelse lægger vægt på anvendelsen af udforskende og målbar forskning gennem klientprojekter, der effektivt forbereder de studerende på en problemfri overgang til opfyldelse af karrierer.
Programmet tilbyder to muligheder: et fuldt online spor og et hybridspor, hvoraf sidstnævnte inkluderer nogle on-campus klasser.
- Onlinesporet tilbyder synkrone og live online forelæsninger med aktiv klasseinteraktion i ikke-arbejdstid. Yderligere asynkrone klassematerialer og aktiviteter vil blive arrangeret. Studerende har fleksibiliteten til at deltage i undervisningen fra komforten af deres hjem eller et hvilket som helst sted, alt imens de nyder godt af personlig, individualiseret interaktion og støtte fra fakultetet og personalet.
- Studerende på hybridsporet følger samme læseplan og tilmelder sig mange af de samme onlineklasser som studerende på onlinesporet. Derudover vil studerende deltage i mindst ét kursus pr. semester, der vil blive afholdt på PLU campus i et traditionelt klasseværelse.
Internationale studerende på hybridsporet er berettiget til F-1 eller J-1 visumstøtte, hvis de gennemfører programmet på 9 måneder. Hvis de vælger det 21-måneders program, er de kun berettiget til F-1 eller J-1 visumstøtte i det andet år.
Indlæggelser
Programresultat
Du kan opbygge en karriere som analytiker
Ifølge Bureau of Labor Statistics (BLS) forventes efterspørgslen efter markedsanalyseanalytikere at vokse med 20% i 2028, en vækstrate meget højere end gennemsnittet for alle erhverv. Efterspørgslen efter matematikere og statistikere, der kan fortolke data, forventes at vokse med 30 % i samme periode.
Hvad betyder det for dem, der ønsker at opbygge en succesfuld karriere, eller som ønsker at skifte felt for at maksimere deres muligheder? Der har aldrig været et bedre tidspunkt at overveje en karriere inden for analytics, især marketing analytics.
Mens nogle dataanalytikere i meget tekniske roller har en STEM-baggrund (Science, Technology, Engineering, Mathematics), er en karriere inden for marketinganalyse ikke forbeholdt verdens statistik og matematiske sus. Faktisk kan din erfaring eller uddannelsesmæssige baggrund inden for et ikke-STEM-felt have givet dig værdifulde færdigheder inden for:
Tilføj noget intensiv træning i det grundlæggende i markedsundersøgelser og dataanalyse gennem en ni-måneders Master of Science i Marketing Analytics, og du vil være parat til at lancere en ny karriere i denne tidsalder af data.
Forstå området for markedsundersøgelser og marketinganalyse
Analytics er et bredt felt, og karrierer inden for analyse kan spænde fra meget tekniske roller til strategiske og kommunikationsfokuserede roller. I denne ressource undersøger vi vigtigheden af specifikt marketinganalyse, et nøgleværktøj for enhver organisation.
Definition af markedsundersøgelser og marketinganalyse Markedsundersøgelser og marketinganalyser fokuserer på at indsamle oplysninger om dine forbrugere, dine konkurrenter og branchetendenser for at forbedre kvaliteten af et produkt eller en tjeneste, give mere målrettet kommunikation og drive fremtidig vækst.
Markedsundersøgelser fokuserer på at indsamle information fra både primære og sekundære kilder. Primær kildeforskning er typisk proprietær - du samler den enten selv eller betaler en anden for at samle den for dig - og er fokuseret på dine specifikke informationsbehov.
Sekundære kilder er offentligt tilgængelige informationssæt som rapporter, undersøgelser og folketællingsdata. Alle disse oplysninger kan beskrives som markedsundersøgelser.
Marketinganalyse inkorporerer information som markedsundersøgelser, men det involverer også en grundig og løbende analyse af de data, som din specifikke organisation og dine forbrugere genererer. Dette omfatter ting som sporing og måling af succesen af specifikke marketing- eller PR-kampagner, test af nye budskaber baseret på forudbestemte metrics, udvikling af bruger- og forbrugerindsigt og inkorporering af marketingindsigt i strategiske beslutninger for hele virksomheden.
Galleri
Ideelle studerende
Forstå området for markedsundersøgelser og marketinganalyse
Analytics er et bredt felt, og karrierer inden for analyse kan spænde fra meget tekniske roller til strategiske og kommunikationsfokuserede roller. I denne ressource undersøger vi vigtigheden af specifikt marketinganalyse, et nøgleværktøj for enhver organisation.
Definition af markedsundersøgelser og marketinganalyse Markedsundersøgelser og marketinganalyser fokuserer på at indsamle oplysninger om dine forbrugere, dine konkurrenter og branchetendenser for at forbedre kvaliteten af et produkt eller en tjeneste, give mere målrettet kommunikation og drive fremtidig vækst.
Markedsundersøgelser fokuserer på at indsamle information fra både primære og sekundære kilder. Primær kildeforskning er typisk proprietær - du samler den enten selv eller betaler en anden for at samle den for dig - og er fokuseret på dine specifikke informationsbehov.
Sekundære kilder er offentligt tilgængelige informationssæt som rapporter, undersøgelser og folketællingsdata. Alle disse oplysninger kan beskrives som markedsundersøgelser.
Marketinganalyse inkorporerer information som markedsundersøgelser, men det involverer også en grundig og løbende analyse af de data, som din specifikke organisation og dine forbrugere genererer. Dette omfatter ting som sporing og måling af succesen af specifikke marketing- eller PR-kampagner, test af nye budskaber baseret på forudbestemte metrics, udvikling af bruger- og forbrugerindsigt og inkorporering af marketingindsigt i strategiske beslutninger for hele virksomheden.
Karrieremuligheder
Marketinganalyse er et potent felt, fordi det forbinder data med de beslutnings- og kommunikationsprocesser, der driver virksomhedens vækst. Marketinganalytikere er medvirkende til store strategiske diskussioner.
Ifølge Bureau of Labor Statistics (BLS) forventes efterspørgslen efter markedsanalyseanalytikere at vokse med 20% i 2028, en væsentlig højere vækstrate sammenlignet med gennemsnittet for alle erhverv.
Potentielle Pathways og jobtitler til markedsanalyse:
- Virksomhedsrådgivning
- Markedsanalyseanalytiker
- Marketingchef
- Kreativ direktør
- Brand Manager
- Specialist i digital markedsføring
- Marketing Teknolog
- Marketingforsker
- Indholdsstrateg
- Forbrugerindsigt
- Specialist
- Marketing specialist
- Big Data analytiker
- Teknisk rekrutterer
- Database manager
- Account Executive
Disse roller er tilgængelige for personer med færdigheder og erfaring inden for marketinganalyse og tilbyder en bred vifte af karrieremuligheder.
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.