Master of Science i Software Engineering
UAEU United Arab Emirates University
Nøgleinformation
Campus placering
Al Ain, Forenede Arabiske Emirater
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
2 år
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
AED 2.400 / per credit *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* pr. kredit time
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Oversigt
Master of Science in Software Engineering, der tilbydes af College of Information Technology, er designet til at udvikle teknisk og ledelsesmæssig ekspertise inden for software engineering. Programmet fokuserer på at imødekomme de voksende behov hos softwareingeniører. Studerende erhverver solide fundamenter i teori og praksis inden for softwareteknik, med dybtgående eksponering for det nyeste inden for softwareudviklingsprocesser, metoder og værktøjer. Programmet er designet til at formidle viden og udvikle de nødvendige færdigheder til at imødekomme nuværende og fremtidige behov for informationsteknologi hos regerings- og virksomhedsorganisationer såvel som at forberede de studerende til ph.d.-uddannelser inden for IT og relaterede områder. Teamwork er fremhævet gennem hele læseplanen for at give de studerende væsentlige færdigheder for at være succesrige softwareteknikere. Programmet er beregnet til stærkt motiverede grupper af arbejdende fagfolk og nyere kandidater fra bachelorgraden.
Galleri
Indlæggelser
Læreplan
Gradskrav
Nødvendige kredittider: mindst 30 timer
College for informationsteknologi
Påkrævede kurser (9 timer) | Kredittimer | |
ITCO601 | Nuværende nye tendenser inden for informationsteknologi | 3 |
ITCO602 | Ledelse og ledelse inden for informationsteknologi | 3 |
ITCO603 | Systemanalyse, modellering og design | 3 |
Software Engineering
Påkrævede kurser (12 timer) | Kredittimer | |
SWEB651 | Konstruktion af software | 3 |
SWEB652 | Kravsteknik | 3 |
SWEB653 | Softwaretest og kvalitetssikring | 3 |
SWEB654 | HCI og brugervenlighed | 3 |
Valgfag - 3CH for specialemulighed og 6CH for ikke -specialemulighed (6 timer) | Kredittimer | |
SWEB655 | Webapplikationer | 3 |
SWEB656 | Særlige emner i software engineering | 3 |
SWEB657 | Indlejret software | 3 |
ITPG698 | Særlige emner i informationsteknologi | 3 |
Projekt eller speciale
Påkrævet kursus (6 timer) | Kredittimer | |
ITPG690 | Practicum Project 1 | 6 |
1: Påkrævet 6 CH for speciale og 3 CH for ikke-speciale |
Merit Fellowship Award
For at modtage Merit Award forventes det, at eleverne har høje akademiske kvalifikationer og fastholder deres akademiske succes ved UAEU. Merit Fellowship Award tilbyder økonomisk bistand i form af en delvis undervisningsfritagelse til kvalificerede studerende. Studerende i STEM og strategiske områder i landet (vedvarende energi, transport, sundhed, vandressourcer, teknologi, plads) vil have prioritet.
Studerendes valgbarhed:
- Har fremragende akademisk stand (GPA ≥ 3.6/4.0).
- Oprethold en GPA ≥ 3,6/4,0 under studiet ved UAEU.
- Har ingen anden økonomisk sponsorering eller tildeling.
Fordele:
- 50% rabat på studieafgift.
Varighed:
- Gyldigt indtil eksamen, så længe den studerende overholder betingelserne for studiekvalificering.
Mere information
Nyttige links
Ranglister
UAEU er nu nummer 1 i UAE baseret på Times Higher Education Ranking! Vi er også nummer 5 i Mellemøsten, nr. 49 i Asien og nr. 70 på Young University Rankings i 2019.
Programresultat
- Antag lederroller for at fremme faglige og organisatoriske mål, der imødekommer samfundets behov.
- Fremme og anvende principperne for professionelt og etisk ansvar på design, udvikling og implementering af computing-artefakter.
- Oprethold faglig kompetence i lyset af de fremskridt, der er forbundet med de relaterede discipliner, og udvikl professionelt gennem efteruddannelse og avanceret uddannelse som svar på ændringer i roller og ansvar.
- Bidrage til kroppen af nye softwareprodukter, tjenester og viden.
- Samarbejde professionelt inden for eller uden for deres discipliner på nationalt og internationalt niveau.
Program læringsresultater
Efter vellykket gennemførelse af dette program vil eleverne kunne:
- Anvend software engineering viden til at opbygge robust, pålidelig og vedligeholdelig software.
- Design komplekse systemer baseret på effektivitet, omkostninger og datatilgængelighed.
- Evaluer indgående de relative fordele ved softwaresystemer og artefakter på forskellige niveauer af systemarkitekturen.
- Analyser Kritisk nye softwaremodeller, teknikker og teknologier.
- Udfør etisk projektarbejde eller forskning, der bidrager væsentligt til Software Engineering disciplin.
- Demonstrere avancerede mundtlige og skriftlige kommunikationsevner hver for sig og samlet.