Master of Science i international handel og digital marketing
ESC Clermont Business School
Nøgleinformation
Campus placering
Clermont-Ferrand, Frankrig
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
3 semestre
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
EUR 12.950 / per year
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
MSc. i international handel og digital marketing ved ESC Clermont i Frankrig er et kandidatuddannelsesprogram (100% undervist på engelsk, varighed på 16 til 18 måneder), der giver studerende mulighed for at udforske de forskellige områder af international handel og marketing . Formålet med programmet er at give eleverne den viden, erfaring og færdigheder, der er nødvendige for at udmærke sig i dagens udfordrende forretningsmiljø og digitale æra. Udover at lære om den globale kommercielle verden og lokale forretningspraksis , vil eleverne mestre de digitale værktøjer og have en unik kombination af viden og færdigheder inden for marketing, salg og social media management . Timerne varer fra oktober til maj, efterfulgt af en praktikperiode på minimum 4 måneder sammen med en ledelsesberetning.
Det er muligt at opnå en dobbeltgrad fra enten Nottingham Trent University i Storbritannien eller Aalen University i Tyskland .
Programmet er fuldt akkrediteret af 'Conférence des Grandes Ecoles '.
Programstyrker:
- Undervist helt på engelsk .
- Spidskendskab til forretning og marketing.
- Master i digitale værktøjer som webdesign, Google Analytics, SEO og sociale medier .
- Rådgivningsprojekter for lokale SMV'er.
- Mulighed for at opnå en dobbeltgrad .
- Multikulturel elevgruppe.
- Praktikpladser i Frankrig eller i udlandet i SMV'er og multinationale virksomheder.