Master of Science i menneskelig udvikling
Aichi Prefectural University
Nøgleinformation
Campus placering
Nagakute, Japan
Lingvistik / Sprogvidenskab
Kontakt skolen
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Kontakt skolen
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Apr 2024
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Graduate School of Human Development tilbyder et kandidatkursus inden for Institut for Human Development.
På nuværende tidspunkt ser det ud til, at omstændighederne omkring et barns opdragelse er langt fra rosenrøde, og det, der er blevet kaldt ”krise om børneudvikling”, forværres universelt.
Derfor er denne afdeling forpligtet til at undersøge mulige videnskabelige løsninger på denne krise - som manifesteres i alle aspekter af et barns liv. Pensum er derfor bygget på disciplinerne pædagogik, psykologi, læseplanforskning og -udvikling samt børnepasning og uddannelse. Dette program er desuden rettet mod at skabe eksperter, der har forskningsevne og praktiske færdigheder til at analysere i detaljer og til at antage mulige svar på dagligt konfronterede problemer.
Derudover fokuserer denne afdeling især på området for tilbagevendende uddannelse og dyrker også avancerede specialister, der aktivt kan bidrage til regionale samfund. Forskning udføres i samarbejde med institutioner, såsom grundskoler, børnehaver, børnehaver, støttecentre til børnepasning, konsultationscentre og nonprofitorganisationer.
Læreplanen består af emner, der er relateret til velfærd, og på to centrale temaer bygget på de ovennævnte discipliner - disse temaer er teorierne om menneskelig udvikling og metoden til, hvordan man understøtter menneskelig udvikling.
Derudover er nogle emner, der er væsentlige for at opnå en kvalifikation til at blive klinisk udviklingspsykolog, blevet introduceret i pensum.
Desuden udføres al samarbejdet pædagogisk forskning på instituttets ”Lifespan development research center”.
Således hjælper instituttets omhyggeligt organiserede læseplads studerende med at tilegne sig viden til at hjælpe med at tackle ”Børneudviklingskrisen” fra en række forskellige vinkler.